abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27249349
Zeg ehm, dit zal wel kwalitatief niks zijn hè? Maar als je nou langzaam een beetje klus-ervaring aan het opdoen bent, en niet meteen superdeluxe gereedschap nodig hebt, is het dan goed om met zoiets te beginnen? Of is dit écht te slecht?

Kijkshop aanbieding
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27249847
whaha om het 1 keer te gebruiken en daarna weg te plempe oke. maar voor langdurig gebruik raadt ik je aan wat beters te kopen.
Always look on the bright side of life
pi_27250198
imago, heb je tt iets gewijzigd. Er is een klusaanbiedingen topic, alleen is dat om elkaar te tippen en in deze wil je meer weten of het wel wat is. Wordt verwarrend anders
pi_27250223
tha-pietert, kan je dat echt al na 1 keer weggooien? Ik snap imago wel, als je een klusbeginneling bent of gewoon niet vaak klust, is het dan niet handig als starterspakketje of zo?
pi_27250296
tja, ik heb dus zelf gekocht... een keertje
de band schuurmachine stopte er met een grote steekvlam na een halfuurtje al mee. er zit natuurlijk wel garantie enzo op. maar ik raad je aan iets meer geld uit tegeven en iets beters te kopen. zodat je er ook nog wat hebt in de toekomst.
pi_27250331
Ah ok, das duidelijker

Jeetje
pi_27251378
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:24 schreef Tinkerbell het volgende:
imago, heb je tt iets gewijzigd. Er is een klusaanbiedingen topic, alleen is dat om elkaar te tippen en in deze wil je meer weten of het wel wat is. Wordt verwarrend anders
Oh daar heb ik naar gezocht maar die kon ik niet vinden! Of heb ik gewoon stom over het hoofd gezien, kan ook natuurlijk

THA-PIETERT, waren het echt deze spullen die je gekocht hebt, of iets vergelijkbaars?

Qua prijs is het natuurlijk te mooi om waar te zijn, dat zie ik ook wel. Maar je hoopt natuurlijk dat het dan toch stiekem geweldig blijkt te zijn ofzo
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 19:26:19 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_27251922
Ik had het niet aangeschaft, al helemaal niet bij de kijkschop

Geef 40,- per apparaat uit en dan heb je kwalitatief veel beter spul waar je gewoon net even wat meer mee kunt
  zondag 22 mei 2005 @ 21:49:15 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27256811
Ligt er aan hoe vaak je het wilt gebruiken. Als je echt aan het klussen slaat zou ik meer investeren
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27269625
Ja, goed gereedschap is meer dan het halve werk.
Dan hoef je inderdaad niet meteen met een Makita aan te komen, maar als ik de prijs zo zie van het setje, denk ik dat het weggegooid geld is.
Je zal je er een hoop frustratie mee besparen om te kiezen voor iets beter gereedschap.

Bedenk wel, als je niet zo'n klusser bent, en alleen nu en dan eens een gaatje gaat boren, of een plaatje hout gaat schuren, je het gereedschap eigenlijk voor het leven koopt. Dan is een kleine investering in bijvoorbeeld een Bosch of B&D zeker het overwegen waard.
  maandag 23 mei 2005 @ 12:48:51 #11
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_27271510
Ik zou eens naar een bouwmarkt gaan die hebben rond deze tijd leuke aanbiedingen (ik werk zelf bij een bouwmarkt ).
Laat me toch met rust.
pi_27271684
't is de moeite van 't in de Kliko flikkeren nog niet waard...
  maandag 23 mei 2005 @ 13:51:37 #13
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_27273695
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:53 schreef Dirkh het volgende:
... Makita ...
pi_27303989

typisch...
pi_27304122
leuk voor 1 malig gebruik
pi_27305433
ik zou dan liever voor kinzo gaan, is ook niet echt super enzo. mrja t's nog altijd bter als die troep bij de kijkshop. en gamme geeft er als ik het goed lees in totaal 3 jaar garantie op,....?
pi_27306419
kinzooi

bij de praxis waar ik werk komt kinzooi erg vaak terug met allemaal gebreken, erg slechte kwaliteit
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:43:40 #18
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_27306940
Ik zou ook voor een stapje hoger gaan.. einheil ofzo (grapje). Het verschil in prijs tussen een merk (b.v. bosch) machine en deze troep is dan wel erg groot maar je hebt er wel een hoop (en lang) plezier van
pi_27308550
Goedkope schuurmachines zijn in ieder geval per definitie slecht. Vaak is het gevalletje wat van een ronddraaiende beweging een schuddende beweging maakt, van plastic. Dit gaat eg snel stuk. Ik heb eens 2 van die dingen verbruikt in een weekje klussen....
In die zelfde week heb ik een goedkope boormachine verbruikt, er kwam ontzettend veel speling op de as.

Nu werk ik al 4 jaren met dezelfde Metabo boormachine, zonder ook maar iets van slijtage te kunnen ontdekken.

Kortom, wil je wat degelijks, en er ook nog eens een flinke klus mee doen, kies dan even een klasse hoger.
pi_27309895
voordeel is dat je gewoon een stuk prettiger werkt

als je met een kinzo schuurmachine werkt, heb je na een half uur schuren geen bloed meer in je onderarm, doordat het apparaat erg trilt, met bijv een metabo-schuurmachine is dit een stuk minder

en dat is toch wel erg prettig
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:35:34 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_27318404
Die goedkope crapzooi gebruik ik alleen maar voor klussies waar ik mijn goede spullen niet aan waag , paar jaar geleden zo'n goedkope boormachine gekocht om de geprofileerde boeiboorden te schuren, hij heeft het bijna tot het einde volgehouden, volgas met een schuurborsteltje erin, uren achter elkaar, op een gegeven moment wilde hij nog maar 1 kant op draaien en daarna gaf ie de geest
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')