abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29226762
Hoi, Welkom in DHZ - Feedback, FAQ en Slowchat topic. Dit is een combinatie van de drie stickys die voorheen in DHZ stonden. Open volgende delen altijd met deze OP en en verander 'm niet! Verander aan de titel alleen het topicnummer.

Diensten
Het aanbieden van en/of vragen om diensten is niet toegestaan. De zgn. huiswerktopics (waarin je opdrachten voor school voorlegt aan users) zijn ook niet toegestaan.

Auto/fiets-topics
Topics over klussen aan auto en fiets passen het beste in Plains, Trains & Automobiles

Inrichting
Topics over de keuze en aankoop van je inrichting komen het best tot hun recht in Lifestyle. Dit geldt ook voor het kiezen van bijvoorbeeld stoffen voor bekleding of kleuren verf.

Tuin(gerelateerde) topics
Topics met het onderwerp flora (heggen, bomen, struiken, planten) en fauna (bv. mieren, duiven, kippen) passen het beste in Flora & Fauna. Maar bepaalde tuingerelateerde topics kunnen dan wel weer hier, zoals bijvoorbeeld:

- Het plaatsen van een schutting
- Een tegelpad aanleggen
- Een border, muurtje of schuurtje metselen
- Aanleggen van verlichting in de tuin of bij de deur

Verder belangrijk om te weten:
In DHZ mag je voor iedere klus een eigen topic openen. Probeer niet teveel centrale topics te maken, alleen wanneer daar echt behoefte aan is, bijvoorbeeld omdat er een hoop topics over een onderwerp zijn.
Als je een probleem hebt, leg dan goed uit wat er is en probeer wanneer mogelijk een foto van de situatie te plaatsen. Lukt het plaatsen van een foto niet, kijk dan even hier.
Het plaatsen van (verkapte) tvp's of fipo's is niet toegestaan. Deze zullen weggehaald worden.
Als je een topic graag makkelijk terug zou willen vinden kan je de bookmarkfunctie gebruiken.

De FAQ van Fok! en de policy zijn hier natuurlijk ook gewoon van toepassing.

Heb je een vraag, opmerking of gewoon een goed idee? Plaats het hier. Ook als je het niet eens bent met een slotje, een verplaatst topic of wat dan ook, kan je in dit topic terecht. Zo kunnen we met zijn allen kijken of en hoe we een eventueel probleem op kunnen lossen. Wil je het liever alleen met een modje regelen, dan kan je mail naar:

Schilderen doe je zo!
Show hier je aardig grote opknapproject
Handigheidjes, tips en trucs!
Electra/electronica vragentopic
Behangen! tips en ideeën
Eigen Huis & Tuin en andere klusprogramma's
Electra schakelingen; de schema's
Klusartikelenkortingen *tip ze hier*
Het enorme grote show je kamer topique - Deel 2
[Centraal] Kliklaminaat vloer

Heb je een topic voor in deze lijst, overleg dat dan even in dit topic

Klusfanaten en -fanatesserinnetjes!

Zo nu en dan komt er in DHZ een klus voorbij waarvan je kin acuut op je bureau klettert. Van opperste verbazing. Van grenzeloze bewondering. Of van diep meelij met de klussende medemens die niet weet waaraan hij/zij begint...

Díe klussen willen we wel eens verzamelen en aan het einde van het jaar laten meedingen in de verkiezing van de Fok!Klus 2005!

• Hoe gaat de wedstrijd in zijn werk?
    Kom je in Fok! Doet Het Zelf een topic tegen met daarin een klus die je wilt nomineren, trek dan Duderinnetje of Conflict aan hun overall met een post in Feedback, FAQ en Slowchat [Deel 1] Geef ook een (korte) motivatie voor je nominatie. De klus wordt dan vermeld in de OP van hetzelfde topic, onder het kopje Top Klussen.
    Aan het einde van het jaar volgt dan de zinderend spannende verkiezing van de Fok!Klus 2005!

• Welke topics komen in aanmerking? Het gaat bij de verkiezing niet per se om de ingewikkeldste, professioneelste klus die het subforum heeft bereikt.
    Belangrijk is dat de klus, klein of groot, in elk geval één van deze kenmerken heeft:
    -Er is sprake van een ware metamorfose. Er is iets (een badkamer, een kast, een fundering etc.) enorm opgeknapt;
    -Het klusidee is origineel, briljant, maf en dus zeer opvallend;
    -De betreffende klusser verdient een standbeeld voor zijn/haar doorzettingsvermogen. Ondanks lekkages, kortsluiting en instorting (van het klusobject óf de klusser) stapte hij/zij keer op keer weer die ladder op.
    Essentieel is dat de klus:
    -Leuk gedocumenteerd is in een topic. TS heeft uitgelegd wat de plannen zijn/waren, verwent ons breedbandkindertjes regelmatig met smeuïge foto's en blijft regelmatig posten over de vorderingen. Kortom: TS heeft aandacht besteed aan het klustopic in DHZ.

• O ja, wat krijgt de winnaar eigenlijk???
    Onsterfelijkheid in DHZ en over de rest denken we nog na

Kom maar op met die nominaties!
    Dude en Conflict

Badkamerverbouwing in beeld en verhaal!
    Volledig huis verlicht met LED's 200 watt ... Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2
    Dekking betonvloer
    TheOneAndOnly's verbouwingstopic
    Tha_Duck en Ivetje's huisje verbouwd (veel foto's)
    Mijn 4 maanden project KLAAR!!!!

Feedback, FAQ en Slowchat [Deel 1]

Slowchatten is in dit topic natuurlijk ook toegestaan! Heel veel plezier in dit handige en gezellige forum! Fok! Doet het zelf!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 21-09-2005 19:16:08 ]
  •   vrijdag 29 juli 2005 @ 10:40:40 #2
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_29226846
    quote:
    Slowchatten is in dit topic natuurlijk ook toegestaan! Heel veel plezier in dit handige en gezellige forum!
    Bedankt!
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_29226848
    FIPO
    pi_29226853
    Godver.
      vrijdag 29 juli 2005 @ 11:15:15 #5
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_29227915
    Mooie TT

En handig (<---winkwink) dat alles nu mooi bij elkaar staat
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_29228313
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
    Mooie TT

En handig (<---winkwink) dat alles nu mooi bij elkaar staat
    Ja!

Ik had het al met Tinkerbel en BE overlegd, nog voordat ik mod was zelfs. Nu proberen we het ff zo, mocht het niet werken dan draaien we het weer terug
      vrijdag 29 juli 2005 @ 11:32:20 #7
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_29228459
    Ziet er super uit Conflict! Helemaal top!

Zeik ende zeur modus... de onderste slowchat-balk is net een fractie te breed... nu zie je zo'n lelijk stippellijntje...
    Niks gezegd...
    pi_29228491
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
    Ziet er super uit Conflict! Helemaal top!

Zeik ende zeur modus... de onderste slowchat-balk is net een fractie te breed... nu zie je zo'n lelijk stippellijntje... Niks gezegd...
    Ze zijn allemaal even groot maar ik wist niet hoeveel pixels breed ik het moest maken. Als iemand dat weet dan pas ik de gifjes ff aan.
    pi_29228553
    Ik wil ook nog een balkje met handige topics maken, zodat we een lijstje met veel voorkomende klussen hebben. Alles in een topic, met een OP, ben benieuwd of het gaat werken
      vrijdag 29 juli 2005 @ 11:35:26 #10
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_29228566
    550 pixels volgens dat faq gebeuren
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_29228791
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
    550 pixels volgens dat faq gebeuren
    zo dan

Bedankt!
      vrijdag 29 juli 2005 @ 11:52:02 #12
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_29229155
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef Conflict het volgende:
    Ik wil ook nog een balkje met handige topics maken, zodat we een lijstje met veel voorkomende klussen hebben. Alles in een topic, met een OP, ben benieuwd of het gaat werken
    Dat zou echt héél praktisch zijn ja!
    Nu is alles nog redelijk terug te vinden, maar over een tijdje lopen users drie keer het wiel uit te vinden vrees ik.

Goed plan Flicy
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_29229722
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zou echt héél praktisch zijn ja!
    Nu is alles nog redelijk terug te vinden, maar over een tijdje lopen users drie keer het wiel uit te vinden vrees ik.

Goed plan Flicy
    Zo, balkje erbij... Zijn die letters nou groter dan de rest? Edit: nee dus
      vrijdag 29 juli 2005 @ 12:42:20 #14
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_29231062
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 12:08 schreef Conflict het volgende:

[..]

Zo, balkje erbij... Zijn die letters nou groter dan de rest? Edit: nee dus
    Het balkje lijkt wat meer naar rechts te staan....?

En deze zouden er volgens mij mooi onder kunnen:
    Schilderen doe je zo!

Show hier je aardig grote opknapproject

Handigheidjes, tips en trucs!

[Centraal] Electra/electronica vragentopic

Behangen! tips en ideeën

Eigen Huis & Tuin en andere klusprogramma's

Klusartikelenkortingen *tip ze hier*

Bijvoorbeeld? Kijk maar
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_29231409
    Enige probleem is dat we wel een hele lange OP gaan krijgen

Die topics staan erbij Duderinnetje!
      Milf vrijdag 29 juli 2005 @ 17:07:34 #16
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_29240152
    Mag ik Conflict even complimenteren met zijn geweldige OP.
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_29240570
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef nikky het volgende:
    Mag ik Conflict even complimenteren met zijn geweldige OP.
    Dank je!
    pi_29240603
    Het is een eer om in dit eerste deel van de slowchat te mogen posten, en dan nog wel op de eerste pagina. Ik ben er van overtuigd dat iedereen die op deze pagina post minstens zo legandarisch word als Alberto.
    pi_29240640
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
    Het is een eer om in dit eerste deel van de slowchat te mogen posten, en dan nog wel op de eerste pagina. Ik ben er van overtuigd dat iedereen die op deze pagina post minstens zo legandarisch word als Alberto.
      vrijdag 29 juli 2005 @ 17:42:36 #20
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_29241035
    quote:
    Dat staat buiten kijf!

Wij checken de huis dagelijks op klussen
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_29241050
    ziet er goed uit, prettig weekend trouwens iedereen!
    pi_29241077
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 17:43 schreef Gurb het volgende:
    ziet er goed uit, prettig weekend trouwens iedereen!
    Bedankt en van hetzelfde!
    pi_29242363
    Schop!
    pi_29243428
    quote:
    Ik ben er van overtuigd dat iedereen die op deze pagina post minstens zo legandarisch word als Alberto.
    *meld

Goed bezig Conflict!
      vrijdag 29 juli 2005 @ 20:31:11 #25
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_29245957
    Ik heb ook wel zin om weer eens wat te klussen
    Maar dat duurt nog tot februari Ik heb dat hele huis in gedachten al wel drie keer beklust
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')