Nou we verdienen aardig, maar omdat de huizen in de staat van 1926 verkeerde, kostte het niet veel om te kopen. Natuurlijk hebben we de afgelopen jaren er al wel flink wat geld ingepompt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:04 schreef Omkron het volgende:
Hebben jullie geld teveel ofzo.. beetje 2 huizen kopen..
Dat is een enorm discussiepunt geweest, maar de oplossing is gevonden! Er wordt helemaal in de rechterhoek een nieuwe vaste kast gemaakt (waar de douche tegenaan gemaakt gaat worden) en de deur wordt opgeknapt en daar als deur in geplaatst! Die kast krijgt dat een 'valse' achterzijde zodat de leidingen die daar lopen (de cv-ketel staat daar pal boven) meteen weggewerkt worden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:18 schreef Dirkh het volgende:
Veel werk. Maar wel leuk.
Hebben jullie die witte kast ook gesloopt, of wordt ie hergebruikt?
Wij ook!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:03 schreef Conflict het volgende:
Wat een enorme klus zeg! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Eh, ja... da's natuurlijk niet goed!!! Even kijken of ik daar nog wat aan kan doen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:44 schreef Skaai het volgende:
De eerste 3 foto's zijn hetzelfde
Anyway, verbouwingen vind ik altijd leuk om naar te kijken. Ziet er pittig uit hoor, alles slopen en dan opnieuw opbouwen. Succes!
Hey 3MH!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef 3MinuteHero het volgende:
Leuk, ziet er uit als een zeer pittige klus !!
Wij hebben ook het plan onze badkamer compleet uit te breken en opnieuw op te bouwen, dus ik houd dit topic nog wel even in de gaten.
Succes !!
Kom maar op dan met je foto's en verslagen (in je eigen topic) altijd leuk om te zien! Veel succes in ieder gevalquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:07 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik ben ook met mijn badkamer bezig maar de mijne wordt wel veel kleiner
ik zal even wat foto's op internet zetten ergens en dan even een topic openen, mijn badkamer wordt alleen niet zo groot als die van julliequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:41 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Kom maar op dan met je foto's en verslagen (in je eigen topic) altijd leuk om te zien! Veel succes in ieder geval
had je niet beter kunnen wachten, met al die spullen tot donderdag, en dan met die lift alles in èèn keeer naar boven vervoeren?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:35 schreef bianca en michael het volgende:
Zo, daar zijn we weer!
Dinsdag de radiatoren opgehaald, en eergisteren met hulp van de buurman (dank) 70 dozen tegels, 44 gasbetonblokken, 30 kilo lijm, 12 stucplaten en 12 inbouwspots gehaald en naar boven gesjouwd. Donderdag komt het sanitair, en voor het bad (150 kilo) hebben we maar een lift gehuurd die in de tuin komt te staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed punt!quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef laffer het volgende:
had je niet beter kunnen wachten, met al die spullen tot donderdag, en dan met die lift alles in èèn keeer naar boven vervoeren?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef laffer het volgende:
[..]
had je niet beter kunnen wachten, met al die spullen tot donderdag, en dan met die lift alles in èèn keeer naar boven vervoeren?
Dat zou een goed idee geweest zijn waren het niet dat wij eigenijk allebei geen vrij konden krijgen donderdag en we dus familie/buren hadden moeten inschakelen om het spul te ontvangen, en om die dan alles te laten versjouwen... ondertussen is het trouwens op magische wijze wel gelukt vrij te krijgen, maar dat wisten we toen nog niet!quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef laffer het volgende:
[..]
Nee, er komen dikke platen op zodat het mooi glad wordt (en stevig, niet dat dat bad ineens beneden staat met ons er inquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:18 schreef Gurb het volgende:
ziet er mooi uit, succes ermee
gaan jullie rechtstreeks op de vloer tegelen, of komt er nog een houten tussenlaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |