abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29000688
Hallo!

In dit topic willen Michaël en foto's plaatsen van de vorderingen (hopelijk) van de verbouwing van onze nieuwe badkamer.

Wij hebben 2 huizen boven elkaar gekocht en de ruimtes die onze badkamer gaan worden waren voorheen de keuken en een deel van de woonkamer op de 1e verdieping van het huis.

We hadden er al heel wat uitgesloopt maar de meneer die de badkamer komt installeren (nadat hij overigens allerlei leidingen, afvoeren etc. heeft aangelegd) vond dat dat nog wel een beetje beter kon dus daar hebben wij gisteren onze dag aan besteed. Slopen is leuk alleen het opruimen daarna...

Hij begint 1 augustus en voor de tijd worden er in onze badkamer en te worden slaapkamer nog nieuwe kozijnen geplaatst.

Hier de eerste foto's van voor het slopen gisteren:

Tijdens het slopen:

Na het slopen:

Op de laatste foto zie je de badkamer wanneer je binnenkomt; links wordt de muur helemaal doorgetrokken tot aan het balkon. Helemaal achteraan komt een bad die de ruimte bijna helemaal zal vullen (2 persoons, naast elkaar) daarvoor een 2 persoonsbadmeubel en daarvoor een douchecabine die tegen een vaste kast aangebouwd zal worden. Enfin... we zullen jullie op de hoogte houden!

[ Bericht 18% gewijzigd door bianca en michael op 21-07-2005 15:25:51 ]
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_29001145
Hebben jullie geld teveel ofzo.. beetje 2 huizen kopen..
pi_29002364
Veel werk. Maar wel leuk.
Hebben jullie die witte kast ook gesloopt, of wordt ie hergebruikt?
pi_29003505
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 09:04 schreef Omkron het volgende:
Hebben jullie geld teveel ofzo.. beetje 2 huizen kopen..
Nou we verdienen aardig, maar omdat de huizen in de staat van 1926 verkeerde, kostte het niet veel om te kopen. Natuurlijk hebben we de afgelopen jaren er al wel flink wat geld ingepompt.
pi_29003517
Wat een enorme klus zeg! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
pi_29003610
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 10:18 schreef Dirkh het volgende:
Veel werk. Maar wel leuk.
Hebben jullie die witte kast ook gesloopt, of wordt ie hergebruikt?
Dat is een enorm discussiepunt geweest, maar de oplossing is gevonden! Er wordt helemaal in de rechterhoek een nieuwe vaste kast gemaakt (waar de douche tegenaan gemaakt gaat worden) en de deur wordt opgeknapt en daar als deur in geplaatst! Die kast krijgt dat een 'valse' achterzijde zodat de leidingen die daar lopen (de cv-ketel staat daar pal boven) meteen weggewerkt worden.

Wij kunnen dan in die kast meteen de handdoeken en voorraad shampoo, föhn etc. kwijt omdat we geen wastafelmeubel wilden met kastjes.
pi_29003700
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 11:03 schreef Conflict het volgende:
Wat een enorme klus zeg! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Wij ook!

Het eindresultaat wordt ongeveer eind september verwacht, maar als het langer duurt is het ook niet (heel) erg, we hebben nog een badkamertje met een douche en wastafel waar we ons al een paar jaar wassen en douchen, dus dat zal nog een paar maanden ook wel lukken!
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 juli 2005 @ 11:14:11 #8
22592 crew  Ole
pi_29003795
Grappig, mijn vorige huis had ook die indeling
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2005 @ 12:44:28 #9
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29006223
De eerste 3 foto's zijn hetzelfde

Anyway, verbouwingen vind ik altijd leuk om naar te kijken. Ziet er pittig uit hoor, alles slopen en dan opnieuw opbouwen. Succes!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29011473
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:44 schreef Skaai het volgende:
De eerste 3 foto's zijn hetzelfde

Anyway, verbouwingen vind ik altijd leuk om naar te kijken. Ziet er pittig uit hoor, alles slopen en dan opnieuw opbouwen. Succes!
Eh, ja... da's natuurlijk niet goed!!! Even kijken of ik daar nog wat aan kan doen!

Gefixt!
pi_29011620
Leuk, ziet er uit als een zeer pittige klus !!

Wij hebben ook het plan onze badkamer compleet uit te breken en opnieuw op te bouwen, dus ik houd dit topic nog wel even in de gaten .

Succes !!
... fart.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:20:32 #12
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_29022915
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef 3MinuteHero het volgende:
Leuk, ziet er uit als een zeer pittige klus !!

Wij hebben ook het plan onze badkamer compleet uit te breken en opnieuw op te bouwen, dus ik houd dit topic nog wel even in de gaten .

Succes !!
Hey 3MH!

Wij hebben net een huis gekocht waar gelukkig al een hele mooie badkamer in zat. Ik moet er niet aan denken, zo'n klus. Maarja, dan wordt het wel precies zoals je het wilt hebben.

succes!
pi_29486916
Zo, daar zijn we weer!

Dinsdag de radiatoren opgehaald, en eergisteren met hulp van de buurman (dank ) 70 dozen tegels, 44 gasbetonblokken, 30 kilo lijm, 12 stucplaten en 12 inbouwspots gehaald en naar boven gesjouwd. Donderdag komt het sanitair, en voor het bad (150 kilo) hebben we maar een lift gehuurd die in de tuin komt te staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door bianca en michael op 07-08-2005 17:43:00 ]
pi_29487368
ik ben ook met mijn badkamer bezig maar de mijne wordt wel veel kleiner
pi_29488784
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:07 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik ben ook met mijn badkamer bezig maar de mijne wordt wel veel kleiner
Kom maar op dan met je foto's en verslagen (in je eigen topic) altijd leuk om te zien! Veel succes in ieder geval
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:23:08 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29489335
Wow! Wat een project!

En wat een opluchting dat die kastdeur her-gebruikt word!
pi_29490173
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:41 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Kom maar op dan met je foto's en verslagen (in je eigen topic) altijd leuk om te zien! Veel succes in ieder geval
ik zal even wat foto's op internet zetten ergens en dan even een topic openen, mijn badkamer wordt alleen niet zo groot als die van jullie
pi_29490306
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:35 schreef bianca en michael het volgende:
Zo, daar zijn we weer!

Dinsdag de radiatoren opgehaald, en eergisteren met hulp van de buurman (dank ) 70 dozen tegels, 44 gasbetonblokken, 30 kilo lijm, 12 stucplaten en 12 inbouwspots gehaald en naar boven gesjouwd. Donderdag komt het sanitair, en voor het bad (150 kilo) hebben we maar een lift gehuurd die in de tuin komt te staan.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
had je niet beter kunnen wachten, met al die spullen tot donderdag, en dan met die lift alles in èèn keeer naar boven vervoeren?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:45:35 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29490500
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef laffer het volgende:
had je niet beter kunnen wachten, met al die spullen tot donderdag, en dan met die lift alles in èèn keeer naar boven vervoeren?
Goed punt!

Laffer
pi_29491019
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Laffer
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:29:47 #21
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29491116
Whoei... ik ga dit topic met enthousiasme volgen. !

I've been there and done that.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29493809
ziet er mooi uit, succes ermee

gaan jullie rechtstreeks op de vloer tegelen, of komt er nog een houten tussenlaag?
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:22:41 #23
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29495213
quote:

[..]

Dat zou inderdaad best slim geweest zijn ja.. hahaha
Maar wat een enorme klus zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_29498669
quote:

[..]

Dat zou een goed idee geweest zijn waren het niet dat wij eigenijk allebei geen vrij konden krijgen donderdag en we dus familie/buren hadden moeten inschakelen om het spul te ontvangen, en om die dan alles te laten versjouwen... ondertussen is het trouwens op magische wijze wel gelukt vrij te krijgen, maar dat wisten we toen nog niet!
pi_29498671
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:18 schreef Gurb het volgende:
ziet er mooi uit, succes ermee

gaan jullie rechtstreeks op de vloer tegelen, of komt er nog een houten tussenlaag?
Nee, er komen dikke platen op zodat het mooi glad wordt (en stevig, niet dat dat bad ineens beneden staat met ons er in ) en dat wordt aan de randen waterdicht gemaakt zodat we ook geen lekkage kunnen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')