J A !!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef Realzm het volgende:
Ook ellemieke geeft een leuk iets om naar te kijken
Alleen is het enige nadeel van thomas dat hij niet normaal kan pratenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik kijk regelmatig naar klusprogramma's. Die van SBS heeft vaak leuke tips en leggen ook uit hoe iets moet gebeuren. Dat vind ik nogal belangrijk.
Eigen huis en tuin, was voorheen met Nico een kut programma, daar werd niks uitgelegd en beperkte het zich vaak tot het ophangen van een lampje of het plakken van een plintje.
De nieuwe Eigen huis en tuin is wat presentatie betreft zwaar kloten en niet al te prettig om naar te kijken (al gaat de laatste tijd al weer wat beter) maar de timmerman weet weldegelijk waar hij het over heeft en geeft ook bouwtips. Daar kan je als klusser wat mee.
Ja...... dat....klopt.....maar.... die....tuin(homo)kabouter...leest....zijn...tekst....volgens....(bladzijde omslaat).... voor.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:16 schreef Realzm het volgende:
[..]
Alleen is het enige nadeel van thomas dat hij niet normaal kan praten
Duncan van In holland staat een huis.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
mén, wat kijken er veel fokkers klusprogramma's![]()
wie is jullie favoriete TV klusser?
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja...... dat....klopt.....maar.... die....tuin(homo)kabouter...leest....zijn...tekst....volgens....(bladzijde omslaat).... voor.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk ze altijd op zondagochtend in de herhaling in bed...
Maar ik vind ze heerlijk! Zowel voor de informatie als voor de broodnodige ergenissen.
JAAAA, Duncanquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duncan van In holland staat een huis.Duncan
In Holland staat een huisquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duncan van In holland staat een huis.Duncan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |