J A !!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:00 schreef Realzm het volgende:
Ook ellemieke geeft een leuk iets om naar te kijken
Alleen is het enige nadeel van thomas dat hij niet normaal kan pratenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik kijk regelmatig naar klusprogramma's. Die van SBS heeft vaak leuke tips en leggen ook uit hoe iets moet gebeuren. Dat vind ik nogal belangrijk.
Eigen huis en tuin, was voorheen met Nico een kut programma, daar werd niks uitgelegd en beperkte het zich vaak tot het ophangen van een lampje of het plakken van een plintje.
De nieuwe Eigen huis en tuin is wat presentatie betreft zwaar kloten en niet al te prettig om naar te kijken (al gaat de laatste tijd al weer wat beter) maar de timmerman weet weldegelijk waar hij het over heeft en geeft ook bouwtips. Daar kan je als klusser wat mee.
Ja...... dat....klopt.....maar.... die....tuin(homo)kabouter...leest....zijn...tekst....volgens....(bladzijde omslaat).... voor.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:16 schreef Realzm het volgende:
[..]
Alleen is het enige nadeel van thomas dat hij niet normaal kan praten
Duncan van In holland staat een huis.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
mén, wat kijken er veel fokkers klusprogramma's![]()
wie is jullie favoriete TV klusser?
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja...... dat....klopt.....maar.... die....tuin(homo)kabouter...leest....zijn...tekst....volgens....(bladzijde omslaat).... voor.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk ze altijd op zondagochtend in de herhaling in bed...
Maar ik vind ze heerlijk! Zowel voor de informatie als voor de broodnodige ergenissen.
JAAAA, Duncanquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duncan van In holland staat een huis.Duncan
In Holland staat een huisquote:Op maandag 2 mei 2005 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duncan van In holland staat een huis.Duncan
jah, en dan zit je met die troep.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:22 schreef krakkemieke het volgende:
Wat! Latex op hout? Hahaha!
en dan gan we nu de... heg zetten...die.......zetten we op.......2 meter........afstand van.........de schutting, zodat...........quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Die tuinman van eigen huis & tuin praat net alsof ie net een marathon achter de rug heeft.. krijg t zelf bijna benauwd door dat asmatisch gedoe van die man..![]()
die, is ook niet ........inorde......quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en dan gan we nu de... heg zetten...die.......zetten we op.......2 meter........afstand van.........de schutting, zodat...........
ergens is er een topic over, maar de secrch.......searce.........zoek t op...............doet t .............niet,
T valt me alleen wel op dat die mensen ALTIJD de hele schuur vol hebben liggen met spullen spullen die ze heeeeeeeeeeeeel toevallig nodig hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 02:01 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, nee, valt erg mee.
Ik kreeg erg inspiratie van ze.
Dingen anders opbergen en ouwe gordijnen gebruiken als grand-foulards.....
Is toch erg he... hahahhaquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en dan gan we nu de... heg zetten...die.......zetten we op.......2 meter........afstand van.........de schutting, zodat...........
ergens is er een topic over, maar de secrch........doet t .............niet,
Restjes! En dat geloof jij?! Altijd de wereld aan verf en platen MDF in de schuur en een kast vol nieuwe stoffen. Jaja.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
De klusprogramma's op de BBC zijn leuk. Mijn favoriet is house invaders, waar ze gbruik maken van restjes.
jah, wat valt er nog meer te verprutsen...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Bij de klusprogramma's zie je ook 10 keer in een seizoen dezelfde soort klus voorbij komen.
En daarnaast leggen ze de klussen zo uit dat als jou situatie afwijkt van de gene die zij geschetst hebben je er niks meer van snapt als je zelf niet handig bent.
Je kunt je hele huis gaan doen op die manier maar dan ben je wel een paar seizoenen bezig.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:55 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jah, wat valt er nog meer te verprutsen...
Ja, kan ook de tuinman zijn, die klust soms ook in de tuin. Maakt ie bijvoorbeeld zo'n rare opklapbare tafel die dan te zwaar is om omhoog te trekken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:43 schreef Killer_Mom het volgende:
topic lezen, stond , maar dat was over die tuinman t zelfde...
---------
ergens is er een topic over, maar de secrch........doet t .............niet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |