ik-ben-moe-nuquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef Topmaat het volgende:
Morgen 13.00 uur bij mij. Je krijgt 4 maanden de tijd. Ik verwacht je!
ok ok, overmorgen dan. Maar dan heb je wel een dag minder de tijd. Maar ja, je hebt goed uit kunnen rustenquote:
Deze hut is volgens opgave 92m2 maar ik vermoed inclusief terras want ik heb vloer hout overquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
Wow...
Ik ben momenteel ook bezig met een 3 kamer hutmaar das een stuk minder mooi als bij jou!!
Eind deze maand worden de meubels geleverd en zal ik ook een keer zo een topic openen. Vooral de badkamer en keuken zijn way mooi*jaloers is*. De badkamer & WC zijn hier één van de weinige dingen waar ik nog niet helemaal happy mee ben maar waar voorlopig nog nix aan gaat gebeuren (geld gebrek
). Maar errug mooi!!!
.
Hoe groot is het bij jou trouwens?
Ik heb hier "maar" 75m2.
ik heb dezelfde Lack planken aan de muur hangenmet vrijwel hetzelfde doel, drankflessen 8)
Hehe, klinkt bekendquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Deze hut is volgens opgave 92m2 maar ik vermoed inclusief terras want ik heb vloer hout over![]()
Draaien aan de knopquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, klinkt bekend.
Volgens de verkopende makelaar was het hier 85m2... Nouw... Niet dus.
Hoe werkt je wastafel kraan eigenlijk.
Doucheputje lijkt mij iedergevalquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef GenesiZ het volgende:
p.s.: Wat is die streep op de grond?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
netjes màn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |