Ik dacht laat ik es mijn keukentje showen
![]()
die is einde december/januari beetje opgeknapt.
Omdat ik dus graag een vaatwasser wil en de oven helemaal op was.. en kookplaat ook ....komt er dus wat nieuwe apparatuur in.. maar omdat het allemaal piepklein is.. moet je daar wel een beetje creatief voor zijn
![]()
*Grote gat rechts onder.. daar komt dus de vaatwasser
![]()
(links is kastje met draai ding voor pannen enzo.. maar even gedemonteerd
![]()
)
![]()
*links boven een gat gemaakt in de muur ( daarachter zit toch de schuur) en daar komt mijn nieuwe super oven in
![]()
(rechts komt fornuis kan er zo in.. even afgedekt vanwege gat maken)
![]()
* een kleine impressie hoe het plafond er al een jaar of 5 uitziet
![]()
Inmiddels is dat dus ook netjes. (ontbreekt op foto helaas)
(vanwege wat andere projecten(lees hele huis verbouwen) stond dat even stil kwa werkzaamheden)
![]()
*een klein overzichtje als je halletje hebt naar de woonkamer.. en idee van naar buiten kijken.. (ons plaatsje)
![]()
![]()
e achterdeur naar het plaatsje ( dat zit dus weer links van de foto die je hierboven ziet)
![]()
*Overzicht van hoe klein keukentje is.. en de fijne rotzooi (handige man in huis
![]()
)
![]()
*Hier komt dan de oven in en is het gat afgewerkt.
![]()
*En zo ziet dat er dan uit.
**Afijn.. voor een klein iets.. een groots project
![]()
![]()
*Zo dat kreng staat (denkt mannetje) hahaa
![]()
( heb niet eens foto zonder folie merk ik net haha
![]()
)
![]()
*En zie hier ook kookplaat
![]()
Folie moet er verder nog vanaf etc. maar 1e was beurt is net gedaan ( mocht alleen met zout) Inmiddels draait de vaatwasser al een 4 maanden lang.. enne gaat super
![]()
Verven van de keukenkastjes moet nog steeds maar we zijn even bezig met andere projectje..
De zolder wordt morgen leeggehaald voor een grote opruim actie.. want dat slaat nergens op wat daar allemaal staat aan spullen
![]()
(misschien ook maar even foto's van maken
![]()
)
Ach zo blijf je bezig he
Blij als de boel af is