Dank je voor de tip!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:29 schreef Oceanonix het volgende:
Kijk ff op de site van Radar. daar was van de week een reportage over de keukenboeren en hun prijzen.
http://www.trosradar.nl/
Dat geeft zo;n troep, met al dat zand en dat waterquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:41 schreef Silven het volgende:
Zo'n eilandje in het midden is ook altijd wel leuk.
quote:Een apothekerskast
Dit is een smalle hoge kast die met inhoud en al naar buiten getrokken wordt, op rails. Door de complexe constructie zijn ze relatief duur. Maar in de praktijk blijken ze ook bijzonder handig. Alles wat in de kast staat is overzichtelijk te zien en direct te pakken. Dus vooral geschikt voor voorraadbussen, broodbeleg, etc. Plan zo'n kast niet in een hoek: het is veel handiger als je er aan beide zijden bij kan. En zorg ook dat er voldoende loopruimte blijft als de kast openstaat. Omdat zo'n apothekerskast toch wat zwaarder opengaat dan een normale kast, laat je 'm in de praktijk tijdens het koken of tijdens het ontbijt gewoon openstaan. En dat gaat alleen goed als je er dan nog steeds omheen kunt lopen en bijv. ook de koelkast nog goed bereikbaar is.
en canadese broodbakmachinequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:27 schreef JaWi het volgende:
Ik zou absoluut gaan voor de geïntegreerde frituur-unit.
Als je goed naar het plaatje kijkt en de beschrijving leest, dan zie je dat je rechts kookt, en links staat de kast open, heel gemakkelijk om iets terug te vinden in een (overvolle) keuken van een vrouw...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:10 schreef foton het volgende:
Geen bovenkastjes nemen, alles laag is veel mooier.
Apothekerskast vind ik zelf niet echt praktisch, vooral zo'n hoge niet: vanaf de voorkant zie je niet wat erin zit, en als het kastje er naast ook open is dan kun je er niet goed in. En ze zijn geloof ik ook buiten verhouding duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |