abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22720917
Ik heb van dat boomschors schuimbehang op mijn muren, maar vind het zo afschuwelijk...maar om het er allemaal af te gaan halen is ook erg veel werk.
en gewoon papier behang vind ik eigenlijk ook niet echt mooi.
Nu had ik het idee om er met een soort grove structuurverf overheen te gaan verven..alleen pakt dat wel...en zie je het behang er dan niet doorheen.

is er misschien iemand die hetzelfde heeft gedaan, of er verstand van heeft...
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_22721407
Het mooiste is natuurlijk als je het er gewoon afhaalt, de muur gladmaakt en dan gaat verven. Maar dat is inderdaad veel werk, het is maar net wat je er voor over hebt.

Ik zou het eraf halen...dan wordt het sowieso mooier.
pi_22722074
Je loopt het risico dat door de natte verf het behang los gaat raken
pi_22722174
Ik denk dat de structuurverf te zwaar is. Vraag 't gewoon ff bij de bouwmarkt. Wie weet is er wel speciaal structuurverf voor over behang...
pi_22725607
voor structuurverf moet je de muur sowieso eerst voorbehandelen met een voorstrijkmiddel, anders blijft het niet goed plakken.

Het lijkt me sterk dat het dan goed hecht op behang.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_22726920
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:08 schreef Que-Pasa het volgende:
Ik heb van dat boomschors schuimbehang op mijn muren, maar vind het zo afschuwelijk...maar om het er allemaal af te gaan halen is ook erg veel werk.
en gewoon papier behang vind ik eigenlijk ook niet echt mooi.
Nu had ik het idee om er met een soort grove structuurverf overheen te gaan verven..alleen pakt dat wel...en zie je het behang er dan niet doorheen.

is er misschien iemand die hetzelfde heeft gedaan, of er verstand van heeft...
In mijn huis heb ik op het behang voorstrijk gesmeerd en daarna structuurverf. Ging prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')