abonnement Unibet Coolblue
pi_22439098
Nu heb ik ein-de-lijk gordijnen, maar heb geen flauw idee hoe ik ze op moet hangen! Het zijn vouwgordijnen met van die stokjes erin, om de 15 cm ongeveer.
_
_
_

Zo zeg maar.

Bovenaan elk gordijn (ik heb er vier) zit een ijzeren balkje, waarvan een kant open is.
_
_| Zo ongeveer.

En ik heb een berg schroefjes en bevestigingsdingetjes gekregen, maar daar kom ik helemaal niet uit. Die bevestigingsdingetjes passen nergens echt goed op die balkjes..

Hoe bevestig je in godsnaam een vouwgordijn? Heeft iemand een foto ofzo?
Mon 'en!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 11:16:01 #2
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22439124
Nooit zelf gaan proberen , altijd aan een man vragen
pi_22439136
heb je geen beschrijving erbij ?

ik denk dat je die " bevestigingsdingetjes " op de juiste afstand van elkaar bovenaan je raamkozijn moet monteren , daarna kan het vouwgordijn er tussen hangen
pi_22439137
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 11:16 schreef N.icka het volgende:
Nooit zelf gaan proberen , altijd aan een man vragen
Daarom vraag ik het dus hier, zodat ik het zelf kan doen (misschien..)
Mon 'en!
pi_22439147
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 11:16 schreef Xlarge het volgende:
heb je geen beschrijving erbij ?

ik denk dat je die " bevestigingsdingetjes " op de juiste afstand van elkaar bovenaan je raamkozijn moet monteren , daarna kan het vouwgordijn er tussen hangen
Nee, geen papier met uitleg ofzo
Mon 'en!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 11:22:26 #6
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_22439218
die ijzeren balkjes op de goede afstand van elkaar op je kozijn schroeven, dan kan het vouwgordijn ertussen...als het goed is kan dat IJzeren balkje "dicht" waardoor je vouwgordijn er niet uitvalt.
Met het koord kan je de hoogte instellen, de vouwen (om de 15 cm) komen er vanzelf in met optrekken, is vastgestelde afstand
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')