Ja zat een foutje in de linkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:54 schreef Bio_Bastard het volgende:
zietter netjes uit, alleen die laatste 4 pics doen het niet
Hij blijft wel liggen, maar er komen tapijten over heen dus dan zie je dr niks meer vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:57 schreef Qarinx het volgende:
Blijft die vloerbedekking?
Ow, okay...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hij blijft wel liggen, maar er komen tapijten over heen dus dan zie je dr niks meer van
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:03 schreef Twaalfje het volgende:
Mινινινινινινd wat een kittig optrekje!!
Ik zou het bij mezelf niet zo doen maar ik kom gauw op visite hoor!!![]()
Het is ook nog niet aaaahaaaaafquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:08 schreef Againzender het volgende:
De situatie 'voor' lijkt heel erg op wat er aan het einde over was van mijn woning in De Baarsjes
Het zijn mijn kleuren niet, maar het is een stuk fleuriger zo. Alleen die witte tegels van de keuken vind ik nu zo afsteken, kan je die overgang niet iets minder 'hard' maken
*ff off-topic gaat*quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:06 schreef L.Denninger het volgende:
hee wacht, je hebt spoken in huis !
Ik zie 'Orbs' op foto 6 en 7 !
Kan iemand even 'Truth' wakkerschoppen ???
Via deze site besteld, je hebt een heleboel verschillende.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:53 schreef Sinat het volgende:
Kleurrijk!![]()
Waar ga je die poster halen?
Zelf laten mengen bij de Hema, weet het nummer van de kleur zo even niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef trueblue het volgende:
Ziet er gezellig uit
Vraagje: Van welk merk is die roze verf (en hoe heet de kleur)?
Ik zoek zo'n soort roze, maar kan maar niet slagen.
Ziet er good uit, maar zo hoe vaak moet je de muren nog over doen ?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zelf laten mengen bij de Hema, weet het nummer van de kleur zo even niet.
Is goeie verf, dekt perfect in een keer
Ok, tnxquote:Op woensdag 1 september 2004 22:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zelf laten mengen bij de Hema, weet het nummer van de kleur zo even niet.
Is goeie verf, dekt perfect in een keer
Ja, dat ziet er minder mooi uit idd, maar de kleuren zijn mooi!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:44 schreef Glennos het volgende:
[..]
Ziet er good uit, maar zo hoe vaak moet je de muren nog over doen ?
Want op de foto's zie je toch nog duidelijk het behang er onder zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |