quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef boertie het volgende:
worden hier nu ook topics dicht gespijkerd ipv voorzien van een slotje?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef boertie het volgende:
worden hier nu ook topics dicht gespijkerd ipv voorzien van een slotje?
Ja ik zag het al, je maakt alleen een klein foutje. Je hebt een reactie geplaatst. Zo schop je alle oude topics omhoog. Je zou ze moeten verplaatsen zonder reactie, dan blijven ze onderaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Conflict!
We hebben een aantal van de topics hierheen gehaald, maar niet allemaal, omdat we niet meteen LIF leeg wilden vissen. Mede ook omdat dit toch tijdelijk is.
We hebben gekeken naar topics die hier nog niet aan bod kwamen. Dus als je nog dingen ziet waarvan je echt denkt 'die MOET daar besproken worden' geef maar een gil ok?
Maar ik mis je welquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef shmoopy het volgende:
Ja, mensen, maar hij heeft een goed karakter, dus dat scheelt.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vond dat ik moest vermelden dat ik ze meenam. Dan is dat nl. duidelijk. En het kan mensen ook nog op ideeen brengen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, je maakt alleen een klein foutje. Je hebt een reactie geplaatst. Zo schop je alle oude topics omhoog. Je zou ze moeten verplaatsen zonder reactie, dan blijven ze onderaan.
LIF leeghengelen zou wel meevalllen, dat forum loopt supergoed.
Achterliggende gedachte is toch een mooi archief te verkrijgen? Anders schopt iemand straks alsnog een topic in LIF omhoog dat eigenlijk hier hoort.
Dit waren alleen de LIF topics, als je alle forums nagaat heb je in eens een fatsoenlijke basis en een forum met heel veel topics![]()
Maar goed... jullie zijn de baas
![]()
Ach, hij kan toch al niet stuk bij mijquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef shmoopy het volgende:
Ja, mensen, maar hij heeft een goed karakter, dus dat scheelt.
ik jou ook, doe dan eens een hotmail-accountje aanmakenquote:
Conflict! Wat doe je! Je maakt me bang!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef Conflict het volgende:
Ik vind en feedback- en een slowchattopic wat dubbelop. Met de huidige gezelligheid en users is dat helemaal niet nodig.
Een combinatie van feedback en slowchat zou uniek zijn op Fok! en zo houden we het centraal.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Conflict! Wat doe je! Je maakt me bang!
Zo probeer je ons tot het open laten van KLU te dwingen he!
De grote schuur-opruim-actiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:05 schreef just me het volgende:
Aangespoord door KLU heb ik vandaag mijn schuur eindelijk eens opgeruimd![]()
op 't woord gelovenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
De grote schuur-opruim-actieBewijs?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |