quote:
dit topic moet blijven!!!! klusjes horen niet bij nieuwe broeken, pillen en dieten!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Veel plezier hiero!
En Brighteyes veel succes!
Je bedoeld forum?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:56 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
dit topic moet blijven!!!! klusjes horen niet bij nieuwe broeken, pillen en dieten!
Kom maarquote:
mee eens isquote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het ook echt een super-leuk forum. Er valt geen onvertogen woord en iedereen helpt elkaar met tips en trucs, helemaal leuk!
ja! Forumquote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je bedoeld forum?![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Was me helemaal niet opgevallenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:42 schreef Conflict het volgende:
Vaatwasser aansluiten op een boiler ?
er staat al een tijdje een fout in die TT.
mee eensquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef Khadgar het volgende:
KLU heeft wel echt bestaansrecht zeg!
Das een goeie, het is niet eeuwig meiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:02 schreef Conflict het volgende:
Komt er nu ook een nieuwe naam voor het forum?
Lees en huiver...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vind een erg leuk subforum! Dus ik dacht: laat ik is vragen of het er niet kan blijven! Maar ik las dit topic ff door en heeeel veel mensen willen dat het blijft! Dus lieve modjes?Kan dit subforum blijven?
Dan zijn julie best lief
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |