abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:21:12 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22420893
Vraagje.
Ik zou graag mijn katjes overdag in en uit willen laten lopen, maar om nou inbrekers diezelfde mogelijkheid te geven gaat met net iets te ver...
Ik zit in een huurhuis dus ik wil liever geen katteluik in de tuindeur zagen.

Er zit naast mijn deur nog een raam met halverwege een balkje zeg maar en dus onderin nog een klein vierkant raampje.
Nu zit ik er over te denken om het glas er daaruit te halen. Plaatje hout erin, katteluik erin en klaar.
Het glas zit als ik het goed heb aan de buitenkant met een glaslat vastgeschroefd.

Kan ik dat er nou een beetje makkelijk uithalen en tzt weer terug plaatsen?
pi_22421057
Gewoon eruit tikken en tzt op je glasverzekering verhalen.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:45:15 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_22421395
Ik denk het niet... Meestal zitten die ruiten zeer goed vastgekit, en dan komen ze er zeker niet heel uit.
Het zijn trouwens wel dure ruitjes!

Kan je niet een tweedehands deur o.i.d. zolang er in hangen?
censuur :O
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:48:13 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22421459
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik denk het niet... Meestal zitten die ruiten zeer goed vastgekit, en dan komen ze er zeker niet heel uit.
Het zijn trouwens wel dure ruitjes!

Kan je niet een tweedehands deur o.i.d. zolang er in hangen?
Oh ja... kit...
Ik wist wel dat er iets was waarom het niet zo makkelijk zou zijn...

2ehandsdeur zou een optie zijn, maar zijn die te verkrijgen dan. Zit je wel met maten enzo natuurlijk.
En het is een behoorlijke deur ook weer met glas erin, dus het zou me handen vol geld kosten als ik die moest vervangen, maar of 2e hands dan te vinden is...

Hmmm, dan toch maar met zo'n inbraakstang mijn raam open laten staan... Alleen jammer dat het inregent...
pi_22421623
Pak eens een stanleymes. steek je mes schuin in de kit. Snij de ruit rondom los. binnen en buiten. dan kun je de glaslatten eruit halen. Als je dit goed gedaan hebt dan zit de ruit los. Succes. zo doet een schilder het ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')