En de spiegel kun je er zelf oplijmen.quote:
Waarom ben ik nou weer niet verbaastquote:
Die heb ik, samen met nog een paar andere kasten van de serie SPARRENquote:
Nadeel van IKEA spullen is wel dat half Nederland er mee is volgestouwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:39 schreef stinkie het volgende:
Waarom ben ik nou weer niet verbaast
Is dat belangrijk in een badkamer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nadeel van IKEA spullen is wel dat half Nederland er mee is volgestouwd.
Een badkamer hoort ook bij het huis, dus waarom ook niet in dat vertrek de spullen op elkaar aanpassen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:53 schreef DrXLTrouble het volgende:
Is dat belangrijk in een badkamer?
Zjezus, het gaat me meer geld kosten om naar de IKEA te komen dan om dat ding te kopen. Da's wel eens anders geweest :-)quote:
Mocht ik tzt m'n badkamer gaan verbouwen, dan kan ik altijd nog voor veel te veel geld 'unieke' spullen kopen. Voor nu wil ik iets functioneels, maar het moet geen troep zijn die direct bij het ophangen inelkaarstort (de typische gamma-kast).quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nadeel van IKEA spullen is wel dat half Nederland er mee is volgestouwd.
Minstens 13 euro transportkostenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:56 schreef Brennie het volgende:
De Wehkamp bestaat ook
Bij nader inzien: een kastje met *twee* spiegels. Zodat je niet altijd tegen de inhoud van je kastje aankijkt.quote:
Naw, ik zoek eigenlijk perse iets zonder deurtjes, met schuifspiegels. Had gedacht dat ze die bij zo'n meubeldozenschuiver zouden hebben, maar dat valt dus tegen. Gamma/praxis/kwantum: niente.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:27 schreef miki het volgende:
Met 2 speigels, wel wat duurder:
[afbeelding] 55.00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |