Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Ik wil mijn radiator knop vervangen. Ik heb er nu een Danfoss RA2000 op zitten. Hij ziet er ongeveer zo uit.
Wie weet hoe ik deze knop heel kan verwijderen? Aan de onderkant zit een knopje die ik in kan drukken, waardoor hij een klein beetje los komt. Maar ik krijg hem er niet van af.
Ik heb op Google etc al gezocht, maar ik kan niks vinden over de installatie.
@MSXUser daar kan ik iets meer mee. Het binnenwerk staat er ook op. Het ziet er naar uit dat deze knop er op geschroefd zit, alleen er zit geen beweging in te krijgen.
Volgens mij is het een geheel. Wil je de knop eraf hebben, dan moet je de complete unit verwijderen. Tegenwoordig zie je eigenlijk voornamelijk dergelijke systemen bij bouwmarkten in de schappen liggen. Ouderwetse kranen met losse knop zijn daar domweg niet te krijgen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
Deze zijn er gewoon af te draaien. Zet hem even op de laagste stand, en wacht een paar minuutjes om het bi-metaaltje te laten terugbuigen, dit kan voor het vastzit-idee zorgen.