quote:
*wijst forumindex aan.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:19 schreef Tiemie het volgende:
ik heb 2 linkerhanden, zit ik hier goed?
Nee wel elk jaar het plan om elke maand iets anders te doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi. Is er nu elke maand een andere categorie?
Lijkt me inderdaad we leuk om iedere maand een ander tijdelijk sub-forum te hebbenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi. Is er nu elke maand een andere categorie?
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad we leuk om iedere maand een ander tijdelijk sub-forum te hebben
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef NorthernStar het volgende:
Nee wel elk jaar het plan om elke maand iets anders te doen.
Dat was wel zo, ooit. Maar dat hebben ze maar 3 maanden volgehouden.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad we leuk om iedere maand een ander tijdelijk sub-forum te hebben
Maar iets wat een keer mis gaat, moet natuurlijk nog een keer geprobeerd worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat was wel zo, ooit. Maar dat hebben ze maar 3 maanden volgehouden.
Absoluut!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het leuk om een centraal topic te maken van verbouw-/klusperikelen, met foto's? Voor Fok!kers die middenin de zooi zitten of en trots zijn op het resultaat?
Kan hem zelf niet starten, ik verbouw (nog) niets op het moment![]()
De Topposters per forum-lijstjesquote:Op maandag 2 mei 2005 02:14 schreef Stranger het volgende:
Speciaal voor toekomstige arcee-lijstjes plaats ik in dit forum een post.
Handig!!quote:Op maandag 2 mei 2005 02:14 schreef Stranger het volgende:
Speciaal voor toekomstige arcee-lijstjes plaats ik in dit forum een post.
leuke fotoquote:Op zondag 1 mei 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
klusser de klusser de klus! wat een leuk forum!
Ik hoop 'tquote:Op maandag 2 mei 2005 09:56 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zijn de mods hier wel lid van de KlusKlusKlan?
En een klopboorquote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een forum voor mensen met hamer en snikkel
Aha.. Ik dacht dat BE het te druk had.. en nu nog een forum erbij? Nou.. goh...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Een forum voor mensen met hamer en snikkel
En wat mod jij?quote:
Huurhuis maakt niet uit. Je mag ook je zelfgefabriceerde doka showen bijvoorbeeld. Er hoeft niet per se een moker aan te pas te komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. Ik dacht dat BE het te druk had.. en nu nog een forum erbij? Nou.. goh...
Maar goed, ik woon in een huurhuis, dus ik klus niet helaas/gelukkig*
*streep door wat niet van toepassing is
Tinkerbell gaat klussen!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En wat mod jij?
[mod is niet foutief gespeld voor de twijfelaars]
Ik help BE een handje hierquote:Op maandag 2 mei 2005 12:31 schreef Shark.Bait het volgende:
En wat mod jij?
[mod is niet foutief gespeld voor de twijfelaars]
Mijn doka is een lamp inschroeven en het glas boven mijn badkamerdeur deur afplakken met een door mijn vader op maat gezaagd stuk plaat. En de doka was klaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Huurhuis maakt niet uit. Je mag ook je zelfgefabriceerde doka showen bijvoorbeeld. Er hoeft niet per se een moker aan te pas te komen.
Hoewel dat wel het gaafst is natuurlijk!!
![]()
Aha.. ben ik weer ff niet aan het opletten word MED weer volgespammed.quote:
Aha. Maar jij was toch meer een artistiek/roze persoon?quote:
Opgelost, sl...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn doka is een lamp inschroeven en het glas boven mijn badkamerdeur deur afplakken met een door mijn vader op maat gezaagd stuk plaat. En de doka was klaar.
Nee dat is Tinkebel, die de wereld roze verft. Dat ben ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha. Maar jij was toch meer een artistiek/roze persoon?
Aha.. kijk.. al die usernamen die op elkaar lijkenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Nee dat is Tinkebel, die de wereld roze verft. Dat ben ik niet.
Dat heeft iemand al eens met een hangrek gedaanquote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Opgelost, sl...
Of je had het kunnen uitsmeren over een heel topic, met foto's van het inschroeven van de lamp en alle tegenslagen, ongelukken (in het kleine hoekje!) en dilemma's die je daarbij tegenkwam![]()
En dat was briljantquote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat heeft iemand al eens met een hangrek gedaan
Ik dacht dat ik daar zat!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Kluupkluup het volgende:
==> [SC] Fok! dat klussen, mijn klauwen zijn blauw!
Je bent de eerste die het opmerktquote:Op maandag 2 mei 2005 11:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Btw M_K, eerst vriendelijk in het Fins vragen hoe 't gaat en ze de dan in je ondertitel verrot schelden.
Poosje in Finland doet wonderen.quote:
Mwah...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:49 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind dat het de "zomermaanden" klusforum moet worden...![]()
Zoveel ideeen, dat kan toch niet in 1 maand?![]()
Wat say you all? Ja he?![]()
Wat? Mwah...quote:
Eens, ik gun je het zomerklusmaandenforum van harte.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef Oblivion het volgende:
Wat? Mwah...![]()
Jij hoeft er toch niet in te posten...![]()
Jij hebt 2 linker handen!![]()
Grappig... zit nu te skype-en met een vriend die in Helsinki zit... maar wat deed jij dan in Finland? Ole hyvä... plus die andere woordjes en dan stopt het bij mij wel met dat Fins.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Poosje in Finland doet wonderen.
Schelden leer je altijd het eerst.
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
Geldkoffer openen
Dit is geen onzinMag ie weer open?
1 keer jaar in meiquote:Op maandag 2 mei 2005 23:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Geweldig initiatief!! Van mij mag dit een permanent forum worden!
Wat een rare overgang lijkt me dat...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Van mij mag dit een permanent forum worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |