waarom had je ze zelf ook gewild?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:57 schreef Klonk het volgende:
Rolluiken: ja (rondom, alle ramen en deuren)
Meer rolluik eigenaren: ja, denk dat 80 tot 90 % hier in de buurt rolluiken heeft.
Waarom: konden ze over nemen van de vorige bewoners, en anders had ik het zelf wel laten aanbrengen.
lelijk? Herriequote:Op zondag 8 augustus 2004 13:02 schreef FoXje het volgende:
Rolluiken zuigenLelijk, en altijd herrie
ok, nu de rest van Nederland nog aan het woord, zodat zij de stelling uit de OP kunnen tegenspreken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:02 schreef Klonk het volgende:
alle drie de redenen, al mijn computer en rest van de dure zooi staat beneden, gaat lekkerder op vakantie, zon zeker, mijn huis staat de hele dag in de zon, privacy minder mate, maar wel heerlijk om als je in de zomer vroeg opmoet dat je de rolluiken dicht kun doen en dat het dan pikkedonker is.
Herrie met open/dichtdoen (bij voorkeur als je NET ligt te slapen). En lelijk ja, van die grijze shit voor de ramen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lelijk? Herrie
Hoe wil je dan met het raam open slapen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:08 schreef mhr-zip het volgende:
Op een slaapkamer is het ideaal.
je kunt rolluiken op "gaatjes" laten, komt er genoeg frisse lucht binnen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:12 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hoe wil je dan met het raam open slapen?
als ik mijn rolluiken dichtdoe (elektrisch) hoor je dat bij buren nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:10 schreef FoXje het volgende:
[..]
Herrie met open/dichtdoen (bij voorkeur als je NET ligt te slapen). En lelijk ja, van die grijze shit voor de ramen.
We hebben het over echte rolluiken, geen playmobiel rolluikenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:20 schreef qltel het volgende:
de rolluiken zonder stalen stangetjes (dus alleen kunststof) erin zijn ook ideaal voor inbrekers. Je snijd er een vierkant gat in waarbij je de bovenkant van dat gat vast laat zitten, slaat de ruit erachter kapot, klimt binnen, vouwt het rolluik weer keurig dicht en je kunt met volop licht aan met alle tijd rustig uitzoeken wat je mee wilt nemen. Zolang er maar niemand thuis is of komt..
Niemand die je ziet of die het licht ziet branden.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:20 schreef qltel het volgende:
de rolluiken zonder stalen stangetjes (dus alleen kunststof) erin zijn ook ideaal voor inbrekers. Je snijd er een vierkant gat in waarbij je de bovenkant van dat gat vast laat zitten, slaat de ruit erachter kapot, klimt binnen, vouwt het rolluik weer keurig dicht en je kunt met volop licht aan met alle tijd rustig uitzoeken wat je mee wilt nemen. Zolang er maar niemand thuis is of komt..
Dan ben jij een goede rollluik bezitterquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ik mijn rolluiken dichtdoe (elektrisch) hoor je dat bij buren niet
en grijs? Ze zijn er in diverse kleuren
wat jij nog noemt zijn zonneschermenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:20 schreef qltel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |