Als er warm water door zou stromen dan zou ie niet stuk zijn, tochquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:43 schreef Poerkie het volgende:
Stroomt er wel warm water in? En heb je hem al ontlucht?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:34 schreef Openminded het volgende:
Ik heb al gekeken of er lucht in het systeem zit ...
Als de pomp overleden was zou de rest van de verwarming het ook niet meer doen maar alle andere radiatoren worden binnen no time warm. En ik heb er geen thermostaatkraan op zitten maar een gewone draaiknop. Ik neem aan dat het pennetje ingeduwd wordt als ik de kraan dicht draai en dan weer vanzelf naar buiten zou moeten komen als ik 'm weer open draai maar dat gebeurt dus niet. En zoals ik al zei met een tang kan ik het pennetje wel uittrekken maar dat maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:06 schreef Funksoldier het volgende:
Pomp overleden??
Die pennetjes moet je niet teveel aan knoeien, die worden ingedrukt door de thermostaat, met beetje beschadigingen werken die pennen niet goed meer.
Trouwens...moet jiji al stoken?? tis hier 21 graden binnen zonder verwarmong aan.
Je bedoelt de hele verwarming leeg laten lopen tot alle druk eraf is? Zo'n sleuteltje heb ik hier liggen en ik heb 'm daarmee al proberen te ontluchten maar er komt direct water uit.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:06 schreef NinjaNoKa het volgende:
gewoon voor de zekerheid toch ff leeg laten lopen. ik heb zon sleuteltje erbij gekregen..om ze te ontluchten ook
Had er een emmer onder waar het inliep via een opengeknipte petfles (creatief hè?)quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:26 schreef Ingrate het volgende:
als je hem ontlucht haal wel ff genoeg doeken bij je
ik heb hier nog een hele zwart ondergepetterde muur van het onluchten
Op de plek waar de kraan zit wordt het lauw warm maar ik heb meer het idee dat dit het gevolg van geleiding is dan van stromend water.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:56 schreef Mister_M het volgende:
Zijn de buizen naar de radiator toe eigenlijk wel warm????
Hehe, zo klinkt het wel een beetje jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:05 schreef Logician het volgende:
doet me denken aan bepaalde strips en comedy's
m.a.w een echte "ikdoehetzelfwelmaarmaakondertussennogmeerkapot" man![]()
(succes!!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |