abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21032138
Welke voorzieningen zijn standaard in een nieuwe huurwoning?

Douchkop & thermostaat?
Spiegel in badkamer?
Licht/lamp in badkamer?

Nog een vraag: hoe is de ventilatie vaak geregeld in een badkamer waarin geen raam zit? Een ventilator zou ik zeggen, maar hoe werkt dat? Zijn er verschillende standen mogelijk? Werkt het naar behoren?
pi_21032203
De ventilatie wordt geregeld via een rooster dat in verbinding staat met de buitenlucht (bv dmv een buis). Een gemiddeld nieuwe huurwoning heeft daarvoor meestal goede voorzieningen. De voorzieningen in ene huurwoning, weet ik zo niet. je zou eens bij vrom kunnn navragen of evt bij de woningbouwvereniging. Ik weet niet of dat ge-uniformeerd is.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21032291
Niks is standaard, het hangt gewoon af onder welke voorwaarde een huis wordt opgeleverd. Een thermostaat op de douche is zeker niet overal aanwezig, verlichting vaak ook niet (de draden steken vaak uit het plafond).

Ventilatie in moderne huizen gaat mensen via zogenaamde mechanische ventitalie. Ofwel een afzuigsysteem waar vaak ook de keuken op aangesloten is. En dat werkt meestal prima.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21032349
Mechanische ventilatie wordt alleen toegepast als het met natuurlijke ventilatie niet goed werkend te maken is. Er wordt voortaan vaak mechanische ventilatie gebruikt, maar dat heeft te maken met de opbouw van de huidige nieuwbouwhuizen.
And as a note off topic: VINEX sucks
pi_21032410
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:05 schreef komrad het volgende:
And as a note off topic: VINEX sucks
Heb je hier een onderbouwing van?
pi_21032535
Het hele VINEX concept is achterhaald en dat blijkt nu ook wel uit de 5e nota waarin veel meer voor kleinschaligere uitbreidingen gekozen. Er wordt te veel van het zelfde gebouwd. En voorstanders zeggen dan dat er veel variatie en ze wijzen dan bv naar brandevoort Brandevoort is een voorbeeld van hoe het niet moet, en ja ik weet wel dat er behoefde is. Brandevoort is eigenlijk veel van hetzelfde met kleine uiterlijke verschillen die eigenlijk weinig toevoegen. Het gehele concept van brandevoort op zich is helemaal belachelijk: Soort van grachtenpanden bouwen terwijl helmond helemaal geen traditie heeft wat dat betreft. Bah
pi_21033766
Nog een zijdelingse vraag. Wat houdt 'niet strokend verwerkt' in mbt het leggen van vloer- of wandtegels?
pi_21034715
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:26 schreef Straw het volgende:
Nog een zijdelingse vraag. Wat houdt 'niet strokend verwerkt' in mbt het leggen van vloer- of wandtegels?
in recht patroon gelegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')