Cool!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:34 schreef Lucille het volgende:
Ik ga binnenkort de badkamer verbouwen. Wordt vervolgd.
Wat voor een kleur?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:35 schreef Christine het volgende:
Gisteren de gang geverfd.
Het is voor mij ook de laatste klus. Twee jaar geleden huis gekocht en 8 maanden aan het klussen geweest. Toen was de inspiratie op. Toenmalige badkamerplannen waren niet reeel, nu dus wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Cool!
Dat moet hier ook nog maar eerst de andere ruimten. Badkamer is als laatste aan de beurt
Pas op dat je geen chemische lijm gebruikt want dan laat de folie losquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:37 schreef Steve-O het volgende:
hey een leuk conflict topic
ik binnenkort maar is verder met me plafond beplakken met cd's die krengen vallen ersteeds af!
Witquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat voor een kleur?
Pfff, wat een werk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is voor mij ook de laatste klus. Twee jaar geleden huis gekocht en 8 maanden aan het klussen geweest. Toen was de inspiratie op. Toenmalige badkamerplannen waren niet reeel, nu dus wel.
Ik heb ook alles wit. Ik vind dat mooi, ik hou wel van een beetje strakke woningquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wit
De verf was beschadigd en ik heb het bijgewerkt.
Ik zou het graag slagroomwit met okergeel willen verfen, en de trapleuning donkerbruin. Maar we wonen hier nog maar een jaar... in het volgende huis dan maar weer!
Ik ook, maar vind slagroomwit mooierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb ook alles wit. Ik vind dat mooi, ik hou wel van een beetje strakke woning
Spierwit met blauw en zilverquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind slagroomwit mooier
Voor de gang in combinatie met okergeel, donkerbruin en het liefst een kroonluchter en een paar mooie schilderijen.
ja het is erg moeilijk om de jusite lijm te vinden moer het namelijk op gips plakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Pas op dat je geen chemische lijm gebruikt want dan laat de folie los
Je mag hier ook knuffelen hoor, als je het ff niet ziet zittenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:41 schreef Christine het volgende:
BTW ik zag eerst de L in de topictitel niet, en dacht aan een soort knuffeltopic.
je hebt ook van die soort kauwgom, buddies heten die geloof ik, misschien werkt dat welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja het is erg moeilijk om de jusite lijm te vinden moer het namelijk op gips plakken
ik heb mar zo'n alleslijm genomen
Pff, inpakken is verschrikkelijk, uitpakken ook.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt geluk Conflict!
Mijn plannen voor vandaag zijn alles inpakken en uit elkaar halen voor de verhuizing van volgende week![]()
Op of voor 1 augustus moet die kamer leeg zijn, dus moet ik de troep zolang maar even in de kleine kamer gooien, zodat ik tenminste in de woonkamer kan klussen!
Succes met je tuin!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |