Met dank aan de ALT-Squote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef BVO het volgende:
Hoi.. Deze was eerder toch?!
Dizer is snel geworden erin..
Wat is dat ALT-S toch??!!!quote:
Wattisdat ElMaikel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
EY BVO zin in een argumenten duel?
of voor mensen met weinig tijdquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef timbob het volgende:
alt S is voor mietjes
Je neemt een stelling bijvoorbeeld VIvienne heeft veel meer talent dan Hind en dan ga je omstebeurten met goeie argumenten die stelling verdedigen of juist bevechten en dan kijken wie er aan het einde wintquote:
Debatterenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je neemt een stelling bijvoorbeeld VIvienne heeft veel meer talent dan Hind en dan ga je omstebeurten met goeie argumenten die stelling verdedigen of juist bevechten en dan kijken wie er aan het einde wint
Viviënne.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je neemt een stelling bijvoorbeeld VIvienne heeft veel meer talent dan Hind en dan ga je omstebeurten met goeie argumenten die stelling verdedigen of juist bevechten en dan kijken wie er aan het einde wint
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef timbob het volgende:
alt S is voor mietjes
Nee, voor sissy's.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef timbob het volgende:
alt S is voor mietjes
"Wheheheheheheh"?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Viviënne.. Veel meer talent.
. Dan
![]()
![]()
Hind
![]()
![]()
. Wheheheheh.
.
Wasdatnouweer?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef BVO het volgende:
Zeg, newbies, gebruik eens een PI. [afbeelding].
Ja eigenlijk welquote:
ik ben al te erg gewend aan m'n tab tab spatie..quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef Dizer het volgende:
[..]Mag wel een mietje zijn maar wel met 636 posts op 1 dag
![]()
Viviënne had teminste geen stom BReEzER progamma nodig haar talent werd zo wel ondektquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Viviënne.. Veel meer talent.
. Dan
![]()
![]()
Hind
![]()
![]()
. Wheheheheh.
.
Hey FokSlet!! Je bent er weer!!quote:
Wat een mooie samenvatting!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey FokSlet!! Je bent er weer!!
Je hebt jezelf dus niet opgeFokt, of voor de Fok gesprongen, of ZelfFok gepleegd! Je bent er nog
Had je dus wel FOK!iarree? En zat je de hele tijd op de wc te Fokken?
Nee, Viviënne heeft louter in hoogstaande producties gespeeld en laat haar gezicht niet zien in BReeZaH-achtige soaps als Goudkust, ONM en Zoop.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Viviënne had teminste geen stom BReEzER progamma nodig haar talent werd zo wel ondekt![]()
Hey Fokbilmaat!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey FokSlet!! Je bent er weer!!
Je hebt jezelf dus niet opgeFokt, of voor de Fok gesprongen, of ZelfFok gepleegd! Je bent er nog
Had je dus wel FOK!iarree? En zat je de hele tijd op de wc te Fokken?
Ze doet ZOOP omdat ze weet dat het een kut progamma is maar ze zit zo vol medeleven dat ze toch probeerd die serie alleen naar een hoger niveau te tillen wat haar nog bijna lukt ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Viviënne heeft louter in hoogstaande producties gespeeld en laat haar gezicht niet zien in BReeZaH-achtige soaps als Goudkust, ONM en Zoop.
Viviënne is de nieuwe Monique van der Ven!
Je hoeft niet zo boos te worden hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Fokbilmaat!!
Ik ben er weer...ik moest ff naar Fok!school, voor een Fok!rapport () en ik ben toen gebeld en nu heb ik een Fok!stage..
en stiekem heb ik ook Fok!oorts![]()
Hey Nano![]()
Welke Fok!ziekte heb je opgelopen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Fokbilmaat!!
Ik ben er weer...ik moest ff naar Fok!school, voor een Fok!rapport () en ik ben toen gebeld en nu heb ik een Fok!stage..
en stiekem heb ik ook Fok!oorts![]()
Hey Nano![]()
Zhenarquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te worden hoor.
![]()
Bitch.
![]()
Hehequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Viviënne had teminste geen stom BReEzER progamma nodig haar talent werd zo wel ondekt![]()
Ja ik heb een Fok!stage, ik probeer het 3 weken volteFokken! maar ik moet ik een Fok!pakquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Heb je een Fok!Stage?
Geweldig!! Ga je het dit keer langer dan 2 weken volFokken?
Zo maar roep je mijn Fok!Maatje een Bitch?! Stome FokSlet dat je bentquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te worden hoor.
![]()
Bitch.
![]()
Bar_rel! Duuuuude!quote:
Hè,dat is Fok!balen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik heb een Fok!stage, ik probeer het 3 weken volteFokken! maar ik moet ik een Fok!pak
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo maar roep je mijn Fok!Maatje een Bitch?! Stome FokSlet dat je bent
Ok, ik ben dus te Fokkering vandaag
Ik hou van Fok!kenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bar_rel! Duuuuude!
We Fok!ten je hier al, zie eind vorige topic.
Ja ik weet het, maar dat maakt me niet zo uit Fok! op man met die Fok!dagpostaantallenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Hè,dat is Fok!balen!
Maar je Fokdagpostingcijfers gaan dan wel Fok!minderen!
je moest eens Fok!kenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n erge Fokziekte.Daar kun je wel mee fokken!
High five terug ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goed argument!
[insert high five smiley]
Zit me niet uit te fok!kenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dat maakt me niet zo uit Fok! op man met die Fok!dagpostaantallen
Anders ga je mij even Fok!ken! Ik, jouw Nr.1 Fok!fan!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo maar roep je mijn Fok!Maatje een Bitch?! Stome FokSlet dat je bent
Ok, ik ben dus te Fokkerig vandaag
nou..quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef timbob het volgende:
* LET OP! GENIALE WEBSITE
http://www.rockpapersaddam.com/!!!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef timbob het volgende:
* LET OP! GENIALE WEBSITE
http://www.rockpapersaddam.com/!!!
Oeeeh, ik wil wel een Fok!rel houden jahquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders ga je mij even Fok!ken! Ik, jouw Nr.1 Fok!fan!!!![]()
Zullen we een Fok!rel houden? Lijkt mij Fok!leuk!
![]()
Fok! lekker een eind op!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoef jouw Fok!verdomme geen uitleg te geven
Sta je dan wel aan mijn kantquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeh, ik wil wel een Fok!rel houden jah
OK, ik begin wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeh, ik wil wel een Fok!rel houden jah
IN JE AARS BEDOEL JE ZEKER!quote:
Omgquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:40 schreef Dizer het volgende:
Een vriendin van me hier heeft uitgerekend dat ik dus dinsdag in totaal ongeveer 12 uur op het forum heb gezeten, dat gemiddelde gedeeld door de aantal posts die had, kom ik uit op 68 seconde per post op het forum![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij hebt hem er net in gedaan weet je nog
Oh ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij hebt hem er net in gedaan weet je nog
En jij wilde juist rellen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga me gedragen, anders verlies is babette
Dan heb je altijd nog je Fokforummaatjes die je bijstaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga me gedragen, anders verlies is babette
En die fok slet van een Dizer heeft zo weer anderquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog je Fokforummaatjes die je bijstaan![]()
![]()
En je kunt altijd nog wat liefde bij Bar_rel zoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog je Fokforummaatjes die je bijstaan![]()
![]()
Ik begreep het verkeerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En die fok slet van een Dizer heeft zo weer ander![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het ging over jouquote:
Wil je zeggen dat ik een Fok!Slet ben of zo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad.Hij heeft onderhand half SC compleet uitgewoond.
![]()
Dus ik moet ook nog uitkijken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik een Fok!Slet ben of zo?het is wel een beetje waar
![]()
Je lijk mij welquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik een Fok!Slet ben of zo?het is wel een beetje waar
![]()
Je wil best welquote:
Dizerquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:50 schreef Dizer het volgende:
Door jullie kom ik echt niet aan mijn schoolwerk! Dit is te erg gewoon
Maar je wil welquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik kom toch niet tussen hem en Babette
En je hebt Orginial!!!!!!!! Das belangrijker dan tussenkomen!! En je hebt een tweeling van hem gekregen!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik kom toch niet tussen hem en Babette
Hij kijk meneer heeft nog een vriendin maar gaat er al weer met Bar_rel vandoorquote:
Drie Oger's daar word je blij vanquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Net als Dizer zegt,ik heb Tom al en Sam en Tijn.
Niet zeuren,ik wordt er blij van ja!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Drie Oger's daar word je blij van
Jaaah... want "Dank jequote:Op woensdag 23 maart 2005 14:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij kijk meneer heeft nog een vriendin maar gaat er al weer met Bar_rel vandoor
Ja ik wil ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaah... want "Dank je" is een versiertruc...
![]()
Ben je soms jaloers Maikel?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaah... want "Dank je" is een versiertruc...
![]()
Ben je soms jaloers Maikel?
Hij is weer bezig andere user's teversieren hoorquote:
Nee, want ben nog niet klaar met spelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]ga jij eens even je handen wassen
!!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, want ben nog niet klaar met spelen![]()
![]()
Maak het dan even snel afquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, want ben nog niet klaar met spelen![]()
![]()
Ja, voor het eerst sinds lange tijd heb ik weer eens helemaal gekekenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel. Jij hebt gisteren ook gekeken he?
Ik doe niet aan quickies...quote:
oh jij houd meer van uistelle ala Randje fietsenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan quickies...
Ik geniet van mijn tijd
Was mooi he? Het was zooo goed gewoonquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst sinds lange tijd heb ik weer eens helemaal gekeken
Arme Nick![]()
Nick en Sjors![]()
(en dan vergeet ik maar even dat ie haar verkracht had)
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja!!ze belde op vannochted. Ik moet morgen beginnen!
![]()
Sexy in pakquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
18+ zaken:quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
oh jij houd meer van uistelle ala Randje fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Ey maagd maria jij mag daar helemaal niet naar kijken!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
18+ zaken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent nu al.. wat is het? 3 dagen bezig?
Toch niet kloonwars drie hequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef Doekje het volgende:
nee toch
Hoezo niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey maagd maria jij mag daar helemaal niet naar kijken!![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
18+ zaken:18+ continue:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIzer
Correct en tevens juist...
Nee een kutkloonquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef Doekje het volgende:
ik ben geen klotekloon
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:02 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent nu al.. wat is het? 3 dagen bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Die is knapquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef Doekje het volgende:
je moeder
Ik ken mijn moeder teminstequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef Doekje het volgende:
je moeder
[spoilerAlé dizerke tochquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas maar op, straks raak ik jou nog als ik klaar ben
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]ik kan veel hebben! maar dat slik ik niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMGquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan veel hebben! maar dat slik ik niet hoor!
Gisteravond anders welquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan veel hebben! maar dat slik ik niet hoor!
Edit even de spoiler aub... er zijn kleine kinderen aanwezigquote:
haha door die neus gatenquote:
Donequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Edit even de spoiler aub... er zijn kleine kinderen aanwezig
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
18+ continue:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
En jij flipte laaste toen ik dacht dat je homo wasquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Douchen nou nog gelukt ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in 'Koningen der Fastchat'?
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En jij flipte laaste toen ik dacht dat je homo was
Ja duhquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef Doekje het volgende:
met jouw ja
Oehquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Ja.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:10 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit elfquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef timbob het volgende:
Friends don't let friends remain beardless...
Is er in Barendrecht wel zon?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Ik ga ff de tuin in en er is weer bijna een topic volgebaggerd..
Ben net nog wel vermaakt door een buurvrouw die zo te horen een heel servies uit d'r handen liet vallen en heel dat kind verrot schold.![]()
.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef Beach het volgende:
Ik wil trouwens altijd helpenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk
Oh en trouwens: 'Koningen en koninginnen der FastChat' zou nog beter zijn.
Prima, maa k je dan maar klaar voor een nieuwe ladingquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:10 schreef BVO het volgende:
Ben net nog wel vermaakt door een buurvrouw die zo te horen een heel servies uit d'r handen liet vallen en heel dat kind verrot schold.![]()
.
Rhoon.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is er in Barendrecht wel zon?
Hier niet
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beevjequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Ik ga ff de tuin in en er is weer bijna een topic volgebaggerd..
.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Haha Rhoon dan woon je vlak bij de dader van de yvonne Rikman foto'squote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Rhoon..
Ja. Wel paar wolkjes, maar daar is 'ie steeds snel weer achter vandaan.
.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]Dan doe jij iets verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Het was zo mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beevje
Dan hoor je het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling te bellen hoor![]()
Ik kan het prima alleenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik wil trouwens altijd helpenmocht dat nodig zijn
![]()
Verdommequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Rhoon..
Ja. Wel paar wolkjes, maar daar is 'ie steeds snel weer achter vandaan.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Rikman is coolquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha Rhoon dan woon je vlak bij de dader van de yvonne Rikman foto's![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef bar_rel het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef bar_rel het volgende:Dan lukt het meestal niet, maak je maar geen zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Begon dat kind niet te janken dan??quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was zo mooi..
Eerst hoor je voor 300 euro glas vallen, dan die vrouw "Godverdikkemeee, naar je kamer!!!".
Prachtig.![]()
.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
Wtf zijn dat??quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha Rhoon dan woon je vlak bij de dader van de yvonne Rikman foto's![]()
Ja er zitten kinderen bijquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Hey, hou eens op met die spermaspoilers zeg![]()
Volgens mij liegt hij de boel gewoon bij elkaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of werkt er iets bij jou niet normaal
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]Je mag de mijne wel een keer lenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
Uiteraard, en dat mens helemaal over de zeik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Begon dat kind niet te janken dan??
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Hey, hou eens op met die spermaspoilers zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef bar_rel het volgende:
Ga dan ergens anders met je kloon spelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef Doekje het volgende:
dit is gewoon bagger
Je zou ook even kunnen helpen natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat mens helemaal over de zeik..
Ik heb wel gelachen..
Het mooie is dat ik vanaf hier perfect uitzicht heb op die huiskamer en haar nu op haar knieën zie zitten, terwijl ze alles aan het opruimen is.![]()
.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef timbob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef timbob het volgende:
[..]Tss talk to the hand cuz the face is so not listeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat denk je ervan Dizerquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou open dan een topic in SEX ofzo, dit gaat mij zelfs te ver
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef timbob het volgende:
[..]OHMYGOD!!! Too funny gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Rot toch maar op naar ONZquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef Doekje het volgende:
ik ben geen klote of kutkloon
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
Blijf maar, een doekje komt zo wel van pasquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef Doekje het volgende:
nee blijf lkkr hier
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijf maar, een doekje komt zo wel van pas
En dan noem je onze posts baggerquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef Doekje het volgende:
lala
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijf maar, een doekje komt zo wel van pas
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef Timmai het volgende:
Prima, je gezicht voldoet ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:19 schreef Doekje het volgende:
dat doekje is veel ste groot voor datgene wat er bij jouw uitkomt
Dizer begonquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:20 schreef Zhenar het volgende:
Jeez... Wat is dat opeens voor Sperm Speak hier?
quote:
Dat vind jij toch wel lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:20 schreef Zhenar het volgende:
Jeez... Wat is dat opeens voor Sperm Speak hier?
Goed ideequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
Taniaaa!
Zullen wij ons eigen SC-topic starten?.
Prima, maar dan kan je een tijdje niet zittenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:21 schreef Doekje het volgende:
ga jij maar alvast zoeken naar dat dingeteje van je dan kom ik volgend jaar wel
deal ??
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]WahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naakt met olie en zo?quote:
Krijg je al kotsneigingen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef Doekje het volgende:
ik zit nog steeds
Straks is ie uitgerekt,quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef Doekje het volgende:
ik zit nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Naakt met olie en zo?Nee met zon leuk broekje aan die die sumoworstelaars aan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Straks is ie uitgerekt,Mits gebleektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is bijna vol en dan stoppen we welquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
We kunnen ook in het andere showchat topic doorgaan Beev
Luister jij ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
\
Tututututu tututututu.. je hebt me keihard laten zakken .. ofzoiets
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Straks is ie uitgerekt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Showchat #193,5: Vrij van sp*rm* praatjes!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
Taniaaa!
Zullen wij ons eigen SC-topic starten?.
Tuuuurlijk, ik geloof je meteenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is bijna vol en dan stoppen we wel
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |