Met dank aan de ALT-Squote:Op woensdag 23 maart 2005 14:14 schreef BVO het volgende:
Hoi.. Deze was eerder toch?!
Dizer is snel geworden erin..
Wat is dat ALT-S toch??!!!quote:
Wattisdat ElMaikel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
EY BVO zin in een argumenten duel?
of voor mensen met weinig tijdquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef timbob het volgende:
alt S is voor mietjes
Je neemt een stelling bijvoorbeeld VIvienne heeft veel meer talent dan Hind en dan ga je omstebeurten met goeie argumenten die stelling verdedigen of juist bevechten en dan kijken wie er aan het einde wintquote:
Debatterenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je neemt een stelling bijvoorbeeld VIvienne heeft veel meer talent dan Hind en dan ga je omstebeurten met goeie argumenten die stelling verdedigen of juist bevechten en dan kijken wie er aan het einde wint
Viviënne.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je neemt een stelling bijvoorbeeld VIvienne heeft veel meer talent dan Hind en dan ga je omstebeurten met goeie argumenten die stelling verdedigen of juist bevechten en dan kijken wie er aan het einde wint
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef timbob het volgende:
alt S is voor mietjes
Nee, voor sissy's.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef timbob het volgende:
alt S is voor mietjes
"Wheheheheheheh"?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Viviënne.. Veel meer talent.
. Dan
![]()
![]()
Hind
![]()
![]()
. Wheheheheh.
.
Wasdatnouweer?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef BVO het volgende:
Zeg, newbies, gebruik eens een PI. [afbeelding].
Ja eigenlijk welquote:
ik ben al te erg gewend aan m'n tab tab spatie..quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef Dizer het volgende:
[..]Mag wel een mietje zijn maar wel met 636 posts op 1 dag
![]()
Viviënne had teminste geen stom BReEzER progamma nodig haar talent werd zo wel ondektquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Viviënne.. Veel meer talent.
. Dan
![]()
![]()
Hind
![]()
![]()
. Wheheheheh.
.
Hey FokSlet!! Je bent er weer!!quote:
Wat een mooie samenvatting!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey FokSlet!! Je bent er weer!!
Je hebt jezelf dus niet opgeFokt, of voor de Fok gesprongen, of ZelfFok gepleegd! Je bent er nog
Had je dus wel FOK!iarree? En zat je de hele tijd op de wc te Fokken?
Nee, Viviënne heeft louter in hoogstaande producties gespeeld en laat haar gezicht niet zien in BReeZaH-achtige soaps als Goudkust, ONM en Zoop.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Viviënne had teminste geen stom BReEzER progamma nodig haar talent werd zo wel ondekt![]()
Hey Fokbilmaat!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey FokSlet!! Je bent er weer!!
Je hebt jezelf dus niet opgeFokt, of voor de Fok gesprongen, of ZelfFok gepleegd! Je bent er nog
Had je dus wel FOK!iarree? En zat je de hele tijd op de wc te Fokken?
Ze doet ZOOP omdat ze weet dat het een kut progamma is maar ze zit zo vol medeleven dat ze toch probeerd die serie alleen naar een hoger niveau te tillen wat haar nog bijna lukt ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Viviënne heeft louter in hoogstaande producties gespeeld en laat haar gezicht niet zien in BReeZaH-achtige soaps als Goudkust, ONM en Zoop.
Viviënne is de nieuwe Monique van der Ven!
Je hoeft niet zo boos te worden hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Fokbilmaat!!
Ik ben er weer...ik moest ff naar Fok!school, voor een Fok!rapport () en ik ben toen gebeld en nu heb ik een Fok!stage..
en stiekem heb ik ook Fok!oorts![]()
Hey Nano![]()
Welke Fok!ziekte heb je opgelopen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Fokbilmaat!!
Ik ben er weer...ik moest ff naar Fok!school, voor een Fok!rapport () en ik ben toen gebeld en nu heb ik een Fok!stage..
en stiekem heb ik ook Fok!oorts![]()
Hey Nano![]()
Zhenarquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te worden hoor.
![]()
Bitch.
![]()
Hehequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Viviënne had teminste geen stom BReEzER progamma nodig haar talent werd zo wel ondekt![]()
Ja ik heb een Fok!stage, ik probeer het 3 weken volteFokken! maar ik moet ik een Fok!pakquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Heb je een Fok!Stage?
Geweldig!! Ga je het dit keer langer dan 2 weken volFokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |