Zo maar roep je mijn Fok!Maatje een Bitch?! Stome FokSlet dat je bentquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te worden hoor.
![]()
Bitch.
![]()
Bar_rel! Duuuuude!quote:
Hè,dat is Fok!balen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik heb een Fok!stage, ik probeer het 3 weken volteFokken! maar ik moet ik een Fok!pak
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo maar roep je mijn Fok!Maatje een Bitch?! Stome FokSlet dat je bent
Ok, ik ben dus te Fokkering vandaag
Ik hou van Fok!kenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bar_rel! Duuuuude!
We Fok!ten je hier al, zie eind vorige topic.
Ja ik weet het, maar dat maakt me niet zo uit Fok! op man met die Fok!dagpostaantallenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Hè,dat is Fok!balen!
Maar je Fokdagpostingcijfers gaan dan wel Fok!minderen!
je moest eens Fok!kenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n erge Fokziekte.Daar kun je wel mee fokken!
High five terug ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goed argument!
[insert high five smiley]
Zit me niet uit te fok!kenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dat maakt me niet zo uit Fok! op man met die Fok!dagpostaantallen
Anders ga je mij even Fok!ken! Ik, jouw Nr.1 Fok!fan!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo maar roep je mijn Fok!Maatje een Bitch?! Stome FokSlet dat je bent
Ok, ik ben dus te Fokkerig vandaag
nou..quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef timbob het volgende:
* LET OP! GENIALE WEBSITE
http://www.rockpapersaddam.com/!!!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef timbob het volgende:
* LET OP! GENIALE WEBSITE
http://www.rockpapersaddam.com/!!!
Oeeeh, ik wil wel een Fok!rel houden jahquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders ga je mij even Fok!ken! Ik, jouw Nr.1 Fok!fan!!!![]()
Zullen we een Fok!rel houden? Lijkt mij Fok!leuk!
![]()
Fok! lekker een eind op!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoef jouw Fok!verdomme geen uitleg te geven
Sta je dan wel aan mijn kantquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeh, ik wil wel een Fok!rel houden jah
OK, ik begin wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeh, ik wil wel een Fok!rel houden jah
IN JE AARS BEDOEL JE ZEKER!quote:
Omgquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:40 schreef Dizer het volgende:
Een vriendin van me hier heeft uitgerekend dat ik dus dinsdag in totaal ongeveer 12 uur op het forum heb gezeten, dat gemiddelde gedeeld door de aantal posts die had, kom ik uit op 68 seconde per post op het forum![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij hebt hem er net in gedaan weet je nog
Oh ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja jij hebt hem er net in gedaan weet je nog
En jij wilde juist rellen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga me gedragen, anders verlies is babette
Dan heb je altijd nog je Fokforummaatjes die je bijstaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ga me gedragen, anders verlies is babette
En die fok slet van een Dizer heeft zo weer anderquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog je Fokforummaatjes die je bijstaan![]()
![]()
En je kunt altijd nog wat liefde bij Bar_rel zoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog je Fokforummaatjes die je bijstaan![]()
![]()
Ik begreep het verkeerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En die fok slet van een Dizer heeft zo weer ander![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het ging over jouquote:
Wil je zeggen dat ik een Fok!Slet ben of zo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad.Hij heeft onderhand half SC compleet uitgewoond.
![]()
Dus ik moet ook nog uitkijken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik een Fok!Slet ben of zo?het is wel een beetje waar
![]()
Je lijk mij welquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik een Fok!Slet ben of zo?het is wel een beetje waar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |