quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:02 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent nu al.. wat is het? 3 dagen bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...

Die is knapquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef Doekje het volgende:
je moeder

Ik ken mijn moeder teminstequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef Doekje het volgende:
je moeder

[spoilerAlé dizerke tochquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas maar op, straks raak ik jou nog als ik klaar ben

quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]ik kan veel hebben! maar dat slik ik niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

OMGquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan veel hebben! maar dat slik ik niet hoor!

Gisteravond anders welquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan veel hebben! maar dat slik ik niet hoor!

Edit even de spoiler aub... er zijn kleine kinderen aanwezigquote:

haha door die neus gatenquote:

Donequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Edit even de spoiler aub... er zijn kleine kinderen aanwezig

quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
18+ continue:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...

En jij flipte laaste toen ik dacht dat je homo wasquote:

quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...

quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |