BB?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
Sharkdoggie kan je ff die BB code in een txt bestandje mailen of uploaden naar een webspace? dan kan ik et verwerken
Hoezo? Moet je het vertaald hebben?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:38 schreef GinaG het volgende:
Damn wat is DAT nu weer voor een debiele TTDenk je alles wel gelezen te hebben op Fok!, krijg je dit
![]()
![]()
001 [url ] www.heman.nl [ /url]quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
BB?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je het vertaald hebben?
er was geen hond met die stakingen of wel?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Avond, terug van de Studiebeurs
http://www.mijnfotoboek.net/tdl/gam.txtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
001 [url ] www.heman.nl [ /url]
en dan al die 105..
en GinaG ik heb nog meer respect voor rodie
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Het was redelijk druk, maar niet extreem ofzo nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:49 schreef capibar het volgende:
[..]
er was geen hond met die stakingen of wel?
Dit is een grapquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef truSteh het volgende:
* GinaG ist klaar met White Chicks kijken, kheb me dood gelachen![]()
Je gaat een mooie toekomst tegemoetquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was redelijk druk, maar niet extreem ofzo nee.
Wel leuk, eerst de ochtend een beetje informatie van de universiteiten verzamelen, om half 1 eten en toen om 1 uur eventjes iedereen met Amped 2 ge-asswhooped. Er stonden daar 3 Xbox-pods (PGR2, Top-Spin en Amped2)Ik was de matherfackin pro.
Anyway, daarna een beetje tassen verzameld enzo, nog een paar computers gefacked: Heel vaak stond er zo'n slideshow op te draaien, windows knop en hoppa, internet explorer aan.
Op het laatst hadden we op zo'n 5 pc's spinnende lullen gezet ( www.dickcream.com/spin ) (NSFW)
Je had die gezichten moeten zien
Leuk dagje dus
Ik zeg toch, de hele ochtend heb ik me daar mee bezig gehouden. Bij Wageningen en Twente beide bijna een half uur met die studenten lopen praten. Ik heb een doos met folders + krijg nog allemaal verdere informatie toegestuurd. En niet over álles, maar over waar ik in geinteresseerd ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je gaat een mooie toekomst tegemoet![]()
Het doel van die beurs is je oriënteren op studies
Ga morgen ff kijken wat daar allemaal te beleven is, ik krijg er de laatste 2 uur vrij voor dus ik vind t allemaal best![]()
Folders boeien me niet, ik ga samen met pkwarts op goodie hunt :')quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zeg toch, de hele ochtend heb ik me daar mee bezig gehouden. Bij Wageningen en Twente beide bijna een half uur met die studenten lopen praten. Ik heb een doos met folders + krijg nog allemaal verdere informatie toegestuurd. En niet over álles, maar over waar ik in geinteresseerd ben.
wrijf het er maar inquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:46 schreef Chen het volgende:
Aangezien ik eerste sta in jullie subleague en hier nooit post zal ik maar hier gaan posten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:51 schreef taart het volgende:
neeeeeee![]()
het n00b gehalte is de afgelopen 2 dagen met 50% gestegen ..![]()
hehehe, denkt er weer een dat hij gelijk in de OP komtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:47 schreef Chen het volgende:
Mijn consoles..... Xbox, Sega, PSX, De ouwe supernintendo, N64 en N-Gage als jullie dat hier beschouwen als console
typ dat dan niet lulquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:29 schreef pkwarts het volgende:
ik heb helemaal geen dreamcast
juist niet, nu zien ze allemaal dat we een kliekje zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:01 schreef taart het volgende:
volgens mij is de OP gewoon n00b aantrekkend
zoek ergens anders vrienden ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:01 schreef capibar het volgende:
[..]
juist niet, nu zien ze allemaal dat we een kliekje zijn![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
zoek ergens anders vrienden ofzo
meldquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:01 schreef taart het volgende:
volgens mij is de OP gewoon n00b aantrekkend
ehm.... neequote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:26 schreef Rag het volgende:
vind je ook niet dat je zo een beetje je eigen glazen ingooit
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:26 schreef rockstah het volgende:
wat is het toch weer gezellig hier vanavond
Bijna winteravond; lekker knus, warmte, gezelligheidquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
da's best wel ernstig danquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:28 schreef capibar het volgende:
[..]
ehm.... nee![]()
ehm... neequote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:45 schreef Rag het volgende:
[..]
da's best wel ernstig dan![]()
doortastendquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ehm... nee![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een makkelijke potjes waren dat op live
dus als ik zeg dat er niet nog meer noobs moeten komen gooi ik mijn eigen glazen in omdat dit een kliekjes topic isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:51 schreef Rag het volgende:
[..]
doortastend![]()
Doelde meer op 't feit, dat dit een kliekjestopic is geworden :/
Jup, deze 'n00b' zit nu in dit topicquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat er niet nog meer noobs moeten komen gooi ik mijn eigen glazen in omdat dit een kliekjes topic is![]()
FOT heeft ook een slowchat....ga daarheen n00bquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:02 schreef Rag het volgende:
[..]
Jup, deze 'n00b' zit nu in dit topic![]()
boeiend, over 2 dagen ben je weer wegquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:02 schreef Rag het volgende:
[..]
Tis niet dat ik je niet mag, maar ik ken je eigenlijk nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:02 schreef Rag het volgende:
[..]
verkapte banaanvraag?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:06 schreef taart het volgende:
2 dagen te lang
met gamedemon borsato?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:11 schreef Gamedemon het volgende:
Capibar...GinaG gaat voortaan door et leven als GinaB
de nieuwe OP brengt je het antwoord...maar die moet ik nog uppen dus je moet tot morgen wachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
met gamedemon borsato?![]()
Kan dat weer verwijderd worden? Ik waardeer het namelijk nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:22 schreef Rodie83 het volgende:
Jaja, alle nieuwe info over onze favoriete fokkers (ik en GinaB) staat nu in de OP!
ja hallo nu heb ik et geupload...kan ik et weer gaan aanpassen...dat word keer 45 danquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kan dat weer verwijderd worden? Ik waardeer het namelijk niet![]()
Ik weet dat je respect voor vrouwen dat je niet aangeleerd is, ik wil wel dat dit nu gewijzigd wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja hallo nu heb ik et geupload...kan ik et weer gaan aanpassen...dat word keer 45 dan![]()
sorry wat er staat staat er...dat heb ik niet in de hand...das rodie's verantwoordelijkheid...ik kan wel de OP bron aanpassenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik weet dat je respect voor vrouwen dat je niet aangeleerd is, ik wil wel dat dit nu gewijzigd wordt![]()
Iets wat Rodie83, GD verzinnen, respect is bij die 2 ver te zoeken, grapjes ok, maar ditquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:29 schreef -Mzraki- het volgende:
privé zaken enzo?
neuhh.... gewoon ff meldenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:56 schreef capibar het volgende:
[..]
hehehe, denkt er weer een dat hij gelijk in de OP komt![]()
Als dat wat uithaaldt doe dat dan maarquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sorry wat er staat staat er...dat heb ik niet in de hand...das rodie's verantwoordelijkheid...ik kan wel de OP bron aanpassen
kheb et op me pc al aangepast...moet et aleen nog ff uploaden...de volgende OP staat et iig niet in...ik ga nu echt maffen sorry schatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Iets wat Rodie83, GD verzinnen, respect is bij die 2 ver te zoeken, grapjes ok, maar dit![]()
Valt me ook een beetje tegen, van Rodie vooralquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Iets wat Rodie83, GD verzinnen, respect is bij die 2 ver te zoeken, grapjes ok, maar dit![]()
Bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb et op me pc al aangepast...moet et aleen nog ff uploaden...de volgende OP staat et iig niet in...ik ga nu echt maffen sorry schat
Ease up. Het wordt al weer aangepast. Was verder niet lullig bedoeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
kheb de nieuw op toch maar vast geupload...dus alle foutjes zijn eruit plus die toegevoegde stukjesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als dat wat uithaaldt doe dat dan maar
he hallo ik ben niet de TO ...ik heb niet in de hand wat er op page 1 gebeurt...ik heb aleen de OP bron op me server staan...en daar staat et niet inquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite![]()
Nog bedanktquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:34 schreef Rodie83 het volgende:
Et voila, tis alweer weg. Wel jammer, weer een droom in duigen
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nog bedankt![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tis niet dat ik je niet mag, maar ik ken je eigenlijk niet
en dat is eigenlijk toch wel een vereiste om dingen te gaan roepen in dit topic![]()
Misschien doel ik wel op feit dat je het uberhaupt plaatstquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:37 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Graag gedaan
dat je het niet leuk vind is een begrijpelijk iets , dat je gaat kotsen als ik het weghaal is een minder begrijpelijk iets![]()
Nee, dat wil je niet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:58 schreef Rahl het volgende:
wat stond er in de OP over gina dan?
wil ik dat uberhaupt wel weten?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:08 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is geen geheim ofzo, stond iets in dat ik bisexueel zou zijn. Dit gebeurde wel na een hele avond irritante sexistische opmerkingen van zowel Gamedemonquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:58 schreef Rahl het volgende:
wat stond er in de OP over gina dan?
wil ik dat uberhaupt wel weten?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is geen geheim ofzo, stond iets in dat ik bisexueel zou zijn. Dit gebeurde wel na een hele avond irritante sexistische opmerkingen van zowel Gamedemonals Rodie83 ... Paar grapjes, ok, maar op een gegeven moment is het ook genoeg geweest
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:19 schreef Jumparound het volgende:
fijn! school is leuk
Een nieuwe HALTer in spequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:52 schreef Rahl het volgende:
ik verveeeeeeeeeeeeeel me doooooooooooood
ik ga echt wel spijbelen strax
Rahl kennende heeft hij toch ambities als ''Schlager'' zanger dus tsjaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:43 schreef Jumparound het volgende:
[edit] niemand is het met me eens
Jij hebt hem nooit horen zingen hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:56 schreef Jumparound het volgende:
LOL!
arme rahl.....
* nieuwe Hazesquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rahl kennende heeft hij toch ambities als ''Schlager'' zanger dus tsja![]()
Heb het niet alleen over wat er in de OP stondquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:36 schreef Gamedemon het volgende:
GinaG nogmaals...ik ben de TS niet van dit deel..ik heb de OP niet aangepast...aleen opnieuw met veranderingen opgeslagen...dus houdt er nu maar over op want ik kan er ook nix aan veranderen
Zoals ik eerder gezegd heb, respect voor vrouwen is je kennelijk niet aangeleerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:40 schreef Gamedemon het volgende:
is {haar borsten] eraf halen niet genoeg dan? tis niet echt erg wat er staat toch?
ik zuig niet...ik wil aleen weten wat er erg aan is ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:47 schreef Jumparound het volgende:
GD, loop niet te zuigen joh
Als het er toe leidt dat met name jij (ook tegenover ander users overigens) en Rodie83 zich als een stel respectloze varkens gedragen t.o.v. mij dan wel ja (en dan doel ik met name op de opmerkingen die gister op live zijn gemaakt, een paar ok, maar de hele tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
maaruh : een obsessie voor iemand hebben is toch niet erg?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zuig niet...ik wil aleen weten wat er erg aan is ...
kijk ik wil het best weghalen maar een obsessie hebben is toch niet zo erg? als ik haar borsten weg snijd (nee niet doordenken) en gewoon een obsessie voor GinaG dan is er toch geen probleem?
quote:U hebt gezocht op obsessie:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
ob·ses·sie (de ~ (v.), ~s)
1 gedachte of voorstelling die iem. vervolgt => dwanggedachte, dwangvoorstelling
kheb je uit de OP gehaald..probleem opgelostquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:54 schreef GinaG het volgende:
)
[..]
Als het er toe leidt dat met name jij (ook tegenover ander users overigens) en Rodie83 zich als een stel respectloze varkens gedragen t.o.v. mij dan wel ja (en dan doel ik met name op de opmerkingen die gister op live zijn gemaakt, een paar ok, maar de hele tijd) Dan nog zo hypocriet op het einde van de avond zeggen ja we hebben respect voor je
Moeilijk he als iemand vraagt om iets in de OP cq bronbestand te wijzigen dat te doen zonder te zeuren
wat jou probleem is snap ik helemaal niet, zeker als je door diverse mensen wordt aangesproken op je gedrag, zowel op live als op fok , om te kotsen ben je.![]()
Ik neem aan dat je bedoeld dat je dat ene zinnetje bij Rodie83's avatar verwijderd hebt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb je uit de OP gehaald..probleem opgelost![]()
Ooh dus je hebt mijn avatar en tekst uit de OP verwijderd, was te verwachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:24 schreef Gamedemon het volgende:
nee
Ga, jij die moordzaak oplossen, detectivequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef capibar het volgende:
weet iemand hoe ik in een realplayer clip naar het volgende frame kan springen?
ik zat gister namelijk naar het interview met de heels angels te kijken, en ineens stond er heel snel iets in beeld, en nu wil ik graag weten wat het is![]()
voor als je het wilt zien:
hier staat het, het komt ergens rond 16:53.
nee echt serieus, kijk dat filmpje eens, bij 16 minuten en 53 seconden staat er iets in het beeld, maar dat is 1/60 van een seconde ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga, jij die moordzaak oplossen, detective![]()
doe es niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:24 schreef Gamedemon het volgende:
nee
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
doe es niet zo kinderachtig
Hallo, ik ga niet onder werktijd filmpjes zitten kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:32 schreef capibar het volgende:
[..]
nee echt serieus, kijk dat filmpje eens, bij 16 minuten en 53 seconden staat er iets in het beeld, maar dat is 1/60 van een seconde ofzo![]()
ga ergens anders de noob uithangenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:36 schreef Jumparound het volgende:
afteltopic
10
ben je nog niet vrij danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, ik ga niet onder werktijd filmpjes zitten kijken![]()
Nee, jij wel danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
ben je nog niet vrij dan
maar iemand anders misschien welquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, ik ga niet onder werktijd filmpjes zitten kijken![]()
Wel een screen posten hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef capibar het volgende:
[..]
maar iemand anders misschien wel![]()
ik MOET weten wat er staat.... misschien kan ik het met quicktime openen, daar kan ik wel naar de volgende frame skippen![]()
jammer, ik kan hem niet met quicktime openen... hij kan alleen gestreamt wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wel een screen posten he![]()
daar willen ze me nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:37 schreef capibar het volgende:
[..]
ga ergens anders de noob uithangen![]()
Maak er een foto van met je digitale cameraquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:40 schreef capibar het volgende:
[..]
jammer, ik kan hem niet met quicktime openen... hij kan alleen gestreamt worden![]()
kan je niet proberen om er een screendump van te maken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:40 schreef capibar het volgende:
[..]
jammer, ik kan hem niet met quicktime openen... hij kan alleen gestreamt worden![]()
het duurt echt maar 1/60 van een seconde... ik kan het echt niet lezen ,hier, kijk zelf maar klikquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan je niet proberen om er een screendump van te maken?
Je weet toch wanneer het komt?
obey the penis!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:45 schreef capibar het volgende:
[..]
het duurt echt maar 1/60 van een seconde... ik kan het echt niet lezen ,hier, kijk zelf maar klik
het is aan het einde van de 53ste seconde van de 16e minuut. ( 16:53 dus)
daar lijkt het wel op...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
obey the penis!
goed.. ik ga dat wel even downloaden...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:46 schreef Jumparound het volgende:
sorry, ik zit ook op mn werk... thuis zal ik even kijken
Of zoek anders even op google op "stream-ripper"
Fight Club?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
obey the penis!
Dr. Daggla's iconquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Fight Club?
bekijk em maar, dan snap je het welquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:50 schreef Jumparound het volgende:
ow, oke
hey pssst, dat ben je alquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:51 schreef capibar het volgende:
rahl, kan jij niet even kijken of jij het ook ziet, ik ben namelijk bang dat ik gek word![]()
geen realplayerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:53 schreef capibar het volgende:
rahl, ga nou kijken!
Ooh boy, ik lach me dood als het straks een wegschietend konijntje isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:53 schreef capibar het volgende:
rahl, ga nou kijken!
Lol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:52 schreef Rahl het volgende:
[afbeelding]
duh, daarvoor heb ik ook de windowsmediaplayer versie neergezetquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
geen realplayer
er staat heel kort een tekst op het schermquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh boy, ik lach me dood als het straks een wegschietend konijntje is
Obeyquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:03 schreef capibar het volgende:
[..]
er staat heel kort een tekst op het scherm![]()
het scherm blijft angstvallig witquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:02 schreef capibar het volgende:
[..]
duh, daarvoor heb ik ook de windowsmediaplayer versie neergezet![]()
ywquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:06 schreef Jasperge het volgende:
ThanksIk voel me een volwaardig n00b.
NEE!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
kan ook niet echt zeggen dat t mij bijzonder boeit ofzo
volgens mij heb je een anal probequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:14 schreef capibar het volgende:
[..]
NEE!
HT BOEIT JE WEL!!!![]()
![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even de boel af laten koelen lijkt mij dan ook geen verkeerd idee..
Ooh jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ieder deel is er wel een report of 3 over het infantiele bash/jank/ettergedrag van sommige hier.
dat lijkt me wel handig, want ik ben vanaf morgen tot woensdag wegquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het niveau is inmiddels zo diep en diep en diep triest dat dit zo niet meer gaat.. Ik moet het nog ff met Speknek bespreken hoe en wat maar dit gaat zo echt niet meer.. Period
Ieder deel is er wel een report of 3 over het infantiele bash/jank/ettergedrag van sommige hier.
Ik ga geen namen noemen, maar ik denk dat de meeste wel weten of ze zich aangesproken moeten voelen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Eensch
Als het waar is dat er elk topic iets van 3 reports worden verzonden kan ik me enigzins voorstellen dat er van speknek en Dr.Daggla actie verwacht wordt..... Dr.Daggla zal dus met iets op de proppen moeten komen......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:02 schreef capibar het volgende:
[..]
dat lijkt me wel handig, want ik ben vanaf morgen tot woensdag weg![]()
maar even serieus, ik vind het een beetje lullig dat de slowchat gelijk even af moet koelen omdat gamedemon enzo een beetje over tieten zitten te rellen![]()
Alleen GD de schuld geven is iets te makkelijk..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:02 schreef capibar het volgende:
[..]
dat lijkt me wel handig, want ik ben vanaf morgen tot woensdag weg![]()
maar even serieus, ik vind het een beetje lullig dat de slowchat gelijk even af moet koelen omdat gamedemon enzo een beetje over tieten zitten te rellen![]()
Dat houdt wat inquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Enfin.. Lul dit deel lekker vol en neem afscheid want maandag zijn jullie weer los...
Dat ik je maandag kom bevrijden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat houdt wat in![]()
je hebt er zeker ook eentje gekregen waarin stond dat rockstah suggesteerde dat ik halo 2 zou downloaden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De topicreports verschillen namelijk nogal
Nee, niet eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef capibar het volgende:
[..]
je hebt er zeker ook eentje gekregen waarin stond dat rockstah suggesteerde dat ik halo 2 zou downloaden?![]()
Ik zal mijn mailbox vanavond eens checken op waarschuwingen etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niet eens..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zal mijn mailbox vanavond eens checken op waarschuwingen etc.![]()
Ja dan weet je tenminste zeker dat die zweep er onmiddelijk overheen gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:26 schreef capibar het volgende:
kunnen we geen vrouwelijke mod nemen?![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik zou jou toch geen waarschuwing sturen,.
hé, ik had het niet over dat jij mod zou worden hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja dan weet je tenminste zeker dat die zweep er onmiddelijk overheen gaatDan kan je helemaal geen opmerkingen maken die net over de scheef gaan, want dan is gelijk, zwiep de zweep
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:29 schreef capibar het volgende:
[..]
hé, ik had het niet over dat jij mod zou worden he![]()
Het probleem is dat het na een waarschuwing een paar dagen goed gaat en dan begint langzaam het gekloot weer, totdat het weer zo erg is dat er een modje langs moet komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Goed, van jou had ik ook wel zo'n antwoord verwacht.. Jij bent een van de weinige die echt nooit voor gedoe zorgt hier.
Enfin.. Lul dit deel lekker vol en neem afscheid want maandag zijn jullie weer los...
Eeeej, als je nou al die jankerds van onder de 20 eens erbuiten schopt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het niveau is inmiddels zo diep en diep en diep triest dat dit zo niet meer gaat.. Ik moet het nog ff met Speknek bespreken hoe en wat maar dit gaat zo echt niet meer.. Period
Ik ga geen namen noemen, maar ik denk dat de meeste wel weten of ze zich aangesproken moeten voelen.
laten we jou er eens uitschoppenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eeeej, als je nou al die jankerds van onder de 20 eens erbuiten schopt...
Als jij nou eens ophoudt met janken, mag je er misschien nog inblijven...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
[..]
laten we jou er eens uitschoppen![]()
hey kom op zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt met janken, mag je er misschien nog inblijven...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het gros dat misschien nog maar net de 16 jaar grens mag aanraken zijn erg genoeg...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
hey kom op zegNiet alle gastjes onder de 20 hier zijn irritant, dat weet je
![]()
Want dan zou pkwarts ook niet mogen joinen, en dat wil ik niet![]()
"mag je misschien blijven"quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vindt het doorgaans wel meevallen, kijk als je echt hoogstaande/diepzinnige dingen zoekt enzo, het tijdschrift Elsevier zal ook wel een forum hebben.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het gros dat misschien nog maar net de 16 jaar grens mag aanraken zijn erg genoeg...
Dat pubertuig van 15 al helemaal nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:40 schreef capibar het volgende:
[..]
"mag je misschien blijven"
LOL, net alsof jij hier zoveel te zeggen hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Mr.Noodle als ik je nou heel liefquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat pubertuig van 15 al helemaal niet
ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor, maar jij hebt iig niet meer te zeggen hier dan ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat pubertuig van 15 al helemaal niet
Ik kan soms best vrouwelijk zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:26 schreef capibar het volgende:
kunnen we geen vrouwelijke mod nemen?![]()
Daar gaat het ook niet om maar je moet geen dingen roepen die andere forumgebruikers de deur buiten houden, n00b dit n00b dat terwijl mensen zelf nog maar net de baarmoeder zijn uitgekropen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vindt het doorgaans wel meevallen, kijk als je echt hoogstaande/diepzinnige dingen zoekt enzo, het tijdschrift Elsevier zal ook wel een forum hebben.....Maar voor gewoon wat slap geouwehoer vind ik dit wel ok niet dat ik te vinden ben op het forum van Elsevier
Face it, volgens mij is overgroot deel van deze chat nog aan de clearasil
![]()
Foto'squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan soms best vrouwelijk zijn.
Ok, maar de manier hoe je het in de eerste instantie postte (mensen onder de 20) daar tref je meer mensen mee dan de n00b gillers. Volgens mij loopt niet iedereen onder de 20 ''te n00ben''quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om maar je moet geen dingen roepen die andere forumgebruikers de deur buiten houden, n00b dit n00b dat terwijl mensen zelf nog maar net de baarmoeder zijn uitgekropen...
Tis, gewoon dat de mensen die het meest infantiele gedrag vertonen ook van die categorie zijn. Uiteraard wel begrijpbaar, maar je kan het ook te ver doordrijven...
There I said it
Zucht... d'r staat toch.... Jankerds van onder de 20quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok, maar de manier hoe je het in de eerste instantie postte (mensen onder de 20) daar tref je meer mensen mee dan de n00b gillers. Volgens mij loopt niet iedereen onder de 20 ''te n00ben''![]()
My bad, dacht dat je bedoelde dat alles onder de 20 een jankerd isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zucht... d'r staat toch.... Jankerds van onder de 20
Ik dacht dat ik hiermee wel een specifieke groep heb aangegeven
Nu begrijp je het toch wel?
Ik kan m'n woorden nog net wel formuleren dat ik niet teveel mensen in het harnas jaag :')quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
My bad, dacht dat je bedoelde dat alles onder de 20 een jankerd is![]()
Geloof me, een hoop vrouwen vallen in het niet bij de Goddelijke speknek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Foto's![]()
Neej, maar 's middags samen knuffelen onder de eikenboom op de veluwe kan er nog wel van afquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mr.Noodle als ik je nou heel liefvraag om hiermee te stoppen en andere dingen te posten in dit topic
Doe je dat dan
![]()
Is dat zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geloof me, een hoop vrouwen vallen in het niet bij de Goddelijke speknek..
Ben ik dan wel op tijd terug voor RTL Boulevard, Veluwe - Scheveningen lijkt me nogal een afstandquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neej, maar 's middags samen knuffelen onder de eikenboom op de veluwe kan er nog wel van af![]()
Geloof me, tegen de tijd dat we terug zijn, wil je niet eens meer naar RTL Boulevard kijken :')quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben ik dan wel op tijd terug voor RTL Boulevard, Veluwe - Scheveningen lijkt me nogal een afstand :')
Klopt dan ben ik al doodziek van de hooikoortsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geloof me, tegen de tijd dat we terug zijn, wil je niet meer eens meer naar RTL Boulevard kijken
Doe es wat roddels vertellenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geloof me, een hoop vrouwen vallen in het niet bij de Goddelijke speknek..
Dan stop ik je wel het bedje in en vertel ik een spannend bed-time storyquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Klopt dan ben ik al doodziek van de hooikoorts![]()
als de 300 posts zijn bereikt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:24 schreef Jumparound het volgende:
zit ie nog niet op slot?![]()
Denk dat je meer aan de foto's hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Doe es wat roddels vertellen![]()
SNel nog maar wat posten danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:26 schreef capibar het volgende:
[..]
als de 300 posts zijn bereikt.![]()
dat jij nou een hekel aan dit topic hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
SNel nog maar wat posten dan
Ja maar wat ''toelichting'' bij de foto's kan ook geen kwaad hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat je meer aan de foto's hebt
Dan doen we speciaal voor jou strax het topic op slotquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:33 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben er weer! FEEST!
nu nog meer dan 1 post per topic!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:33 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben er weer! FEEST!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dan doen we speciaal voor jou strax het topic op slot
stel jezelf eerst maar eens even voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:44 schreef kulandra het volgende:
Een ruime B-cup? (oftewel, back on topic)
dat zijn er wel 10 hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:47 schreef Frankeinstein het volgende:
cool een newer be dan ik![]()
opwieberen naar je crewforum!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:52 schreef Tain het volgende:
We kunnen ook gewoon afspreken dat alleen mensen met een tag hier mogen posten
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:54 schreef capibar het volgende:
[..]
opwieberen naar je crewforum!![]()
Regel je voor mij ook een tag danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:52 schreef Tain het volgende:
We kunnen ook gewoon afspreken dat alleen mensen met een tag hier mogen posten
faaaaaaaaaaaaaablequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:33 schreef rockstah het volgende:
RBS 3 is echt saai in SP
Na al dat gedoe met z'n voet is hij zijn voet als tweede persoonlijkheid gaan beschouwen, blijkbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:54 schreef capibar het volgende:
viel het jullie ook op dat balkenende op het NOS nieuws over zichzelf in meevoud sprak?
"we hebben het nieuws op de tv gevolgd, en we kunnen niet wachten om weer naar huis te gaan"![]()
zijn andere voet voelt zich achtergelatenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Na al dat gedoe met z'n voet is hij zijn voet als tweede persoonlijkheid gaan beschouwen, blijkbaar
Kom voet, we gaan nu gezellig naar huis. Juist, zo ja, stap stap.
Als je het niet kan waarderen, zeg dat dan direct tijdens het potje live in plaats van mee te lachen. Anders zie ik er ook geen kwaad in hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:54 schreef GinaG het volgende:
)
[..]
Als het er toe leidt dat met name jij (ook tegenover ander users overigens) en Rodie83 zich als een stel respectloze varkens gedragen t.o.v. mij dan wel ja (en dan doel ik met name op de opmerkingen die gister op live zijn gemaakt, een paar ok, maar de hele tijd) Dan nog zo hypocriet op het einde van de avond zeggen ja we hebben respect voor je
Moeilijk he als iemand vraagt om iets in de OP cq bronbestand te wijzigen dat te doen zonder te zeuren
wat jou probleem is snap ik helemaal niet, zeker als je door diverse mensen wordt aangesproken op je gedrag, zowel op live als op fok , om te kotsen ben je.![]()
Tsja je kan het ook hypocriet noemen...op live er om lachen en vervolgens op fokquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
omdat jij hypocriet ben daaromquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh dus je hebt mijn avatar en tekst uit de OP verwijderd, was te verwachtenEn wat voor shitmentaliteit zal je nu ten toon spreiden op live? Wat je een paar weken terug deed ''Nee, ik wil niet bij een vrouw in een team'', ''Shit, je laat je toch niet afknallen door een vrouw''
![]()
Waarom ga je dat zinnetje bij Rodie83's avatar niet verwijderen?
Dat zei GD ook alquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Strengere eisen aan halen 'importbruid'
Jammer Rahl
hoiquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat jij fucking hypocriet ben daarom
En hem dan snel weer 0.1 seconde te snel af zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:44 schreef Rahl het volgende:
zullen we tegen raymannl zeggen dat ie de volgende mag openen?![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:45 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
En hem dan snel weer 0.1 seconde te snel af zijn![]()
Niet ALLES is flamen zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
lees de posts van Daggla eens
ik heb et welquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:52 schreef Rag het volgende:
Even iets tussendoor: speelt hier nog iemand vaak Counter-Strike op live?
Zal vanavond wel wat namen toevoegen :p (overigens zuig ik enorm erin, maar tis zo droogquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb et wel
Misschien is uit eerdere ervaringen met name Gamedemon wel eens naar voren gekomen dat dat geen zin heeft, heb je daar al bij stil gestaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:23 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als je het niet kan waarderen, zeg dat dan direct tijdens het potje live in plaats van mee te lachen. Anders zie ik er ook geen kwaad in hoor
Dat je het achteraf nu zegt, ok, ik vind het kut, mij best, daar hebben ik en GD ook direct op gereageerd. Dus dat je nu achteraf loopt te whinen dat we respectloze bastards zijn, dat is dan jouw mening, maar je mag het ook direct zeggen, dan was ik er per direct mee opgehouden.
Ach je durft er nu pas op te reageren nu vriendje er is, was te verwachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat jij hypocriet ben daarom
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien is uit eerdere ervaringen met name Gamedemon wel eens naar voren gekomen dat dat geen zin heeft, heb je daar al bij stil gestaan ooit bij stil gestaan dat je gister aan het lachen was ...dat doen mensen zeker aleen als ze lachgas snuifen?Bovendien was misschien wel het plaatsen van die opmerking gister bij mijn avatar wel de spreekwoordelijke druppel, ook niet bij stilgestaan zeker
probleem opgelost en je bleef doorzeiken met je
![]()
![]()
tsja sommige mensen doen overdag nog wel is wat...en doen niet ALSOF ze werkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach je durft er nu pas op te reageren nu vriendje er is, was te verwachten![]()
Ik heb geen ervaring met jou en gdemon in 1 potje live, dus wat dat betreft; nee, daar heb ik niet bij stil gestaan. Ik heb verder ook niet kunnen afleiden dat je het vervelend vond, want je lachte gezellig mee. Dus nee, ik heb daar verder niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien is uit eerdere ervaringen met name Gamedemon wel eens naar voren gekomen dat dat geen zin heeft, heb je daar al bij stil gestaanBovendien was misschien wel het plaatsen van die opmerking gister bij mijn avatar wel de spreekwoordelijke druppel, ook niet bij stilgestaan zeker
![]()
Meelachen was ook niet altijd het geval hoor maar goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met jou en gdemon in 1 potje live, dus wat dat betreft; nee, daar heb ik niet bij stil gestaan. Ik heb verder ook niet kunnen afleiden dat je het vervelend vond, want je lachte gezellig mee. Dus nee, ik heb daar verder niet over nagedacht.
nee hahahahahahaahaha gister betekende hou is op in het spartaans?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Meelachen was ook niet altijd het geval hoor maar goed
Maandag weer,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:50 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Niet ALLES is flamen zeg
Om nou ineens lief en aardig en koek&ei tegen iedereen te gaan doen omdat Daggla laat weten dat hij het niveau onder de maat vindt... chill out. Als mensen serieus flamen mag dat ook gewoon gezegd worden, in plaats van dat er een zogeheten topicreport gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |