Ze zal wel andere kwaliteiten hebben .. doctorandus...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doe maar gauw dicht want die titel klopt van geen kant fok mc [sc deel 43]![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Op de standaard staat ook altijd wel 10 keer zo vet..
is wel niet de mijne maar wel dezelfde ( zonder stoere Sebring uitlaat) om een idee te krijgen,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy heb je toevallig een pic van je bike met duokapje? staat wel vet volgens mij
ook goedemiddagquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:48 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen vriendjes
![]()
"Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet .."quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:06 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd wel even een paar dagen last van
Ik las net in de krant iets over snel fysiek afnemende gesteldheid bij alleenstaande vrouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:29 schreef ondeugend het volgende:
Toen ondeugend zo jong was ..........
Wel grappig, maar ik kan inderdaad het verschil met mijn 18e wel merken hoor
Nog tot grote hoogten gestegen?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:35 schreef Cheshire het volgende:
dat was "mensen" pep, 'mensen'![]()
Tell me about it.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Pep, ik val buiten alle onderzoeken... ik ben raar
Hoe ouder hoe gekker lijkt het juist wel.
snotneus... pijn in keel... slijm in bronchien... etc. etc.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:24 schreef Cheshire het volgende:
wat is er mis?
ain't we all... ain't we all...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Pep, ik val buiten alle onderzoeken... ik ben raar
Hoe ouder hoe gekker lijkt het juist wel.
Hugggggg@PatMquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
snotneus... pijn in keel... slijm in bronchien... etc. etc.
Heb het dus redelijk benauwd en voel me totaal niet lekker
ach... als het maandag maar weer over is...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:41 schreef Cheshire het volgende:
@ patM.... diagnose uit de losse mouw : U heeft een ( aankomend) griepje...
minder...![]()
Beterschap.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ain't we all... ain't we all...
tnxquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beterschap.
Haha... dan is die 30+ gekte bij mij op het werk wel op hele jonge leeftijd begonnenquote:Volgens mij doelt zij vooral op 30+ gekte.![]()
![]()
Creutzveld Jacobs heeft ook 10 jaar incubatietijd.![]()
Ik sluit niets uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:52 schreef PatrickM het volgende:
Haha... dan is die 30+ gekte bij mij op het werk wel op hele jonge leeftijd begonnen![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:53 schreef ondeugend het volgende:
Pep, wat een sprekende sig !
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:56 schreef ondeugend het volgende:
Als je er zat van bent, pak ik hem !
* even douchen gaat
Daarna Assen maar even in om wat sfeerplaatjes te maken
Tot straks vriendjes
Ik ben bang dat het wat natjes gaat worden ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
word het zondag nou mooi weer ??
of is het rijden met regenpak aan en pluutjuh ???
bye Ondeugd![]()
![]()
En nu in het Duits.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:20 schreef RB het volgende:
Oooh what a night wet from the in and out side![]()
Vanachtend geen wekker die werkte omdat ik een stroomstoring in de helft van het huis heb ..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er dan ook met de auto naar het werk.....
Echte mannen gaan vliegend naar hun werk![]()
quote:http://www.nolifetilmetal.com/ IS TEMPORARILY DOWN
due to excessive traffic and people linking graphics from my site, I once again have to move my site due to excessive bandwidth use. According to AIT, Inc. I am generating in the neighborhood of 50,000 page hits a day, which is to much for the $8/month server I am on. This means I once again have to pay more per month to keep this site up.
zCheck de smiley, Blondie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:27 schreef ondeugend het volgende:
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later
Gaat niet werken Pep
Da's een lange dag Luc! En geen PC'tje met internet bij de hand vandaag?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:25 schreef ZX9R het volgende:
Zo.
Ik ben ook weer thuis.
En ik ben héél moe!
Somewhere .. somehow ..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:49 schreef ondeugend het volgende:
Hij lijkt op de jouwe he
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:51 schreef ondeugend het volgende:
Er zat een hele oude opa op
Dat is sinds een paar jaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Somewhere .. somehow ..![]()
En wat doet'die duister politie daar ..![]()
Ik ruikquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is sinds een paar jaar.
Op deze manier kunnen Duitse motorrijders beter aangesproken worden op het eventuele stoute rijgedrag
En meteen even dokken natuurlijk, alles cash anders motor in beslag
Het lijkt wel een tuinpak wat die lui aanhebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:57 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind onze plietsies veel stoerder en sexier
Omdat wij altijd K-serie motoren hebben met een 4 in lijn..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:03 schreef ondeugend het volgende:
Dit is volgens mij zijn regenpak
Waarom zij een boxer hebben weet ik niet.....
Waarom zouden ze geen boxer hebben eigenlijk ?
Dat houden wij in de gaten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik waardeer het wel hoormaar ik moet morgen gewoon wat dingen doen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat houden wij in de gaten.![]()
tussen allerlei dingen door jahquote:Meestal zit je dan gewoon op Fok! zaterdag.![]()
vertelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:52 schreef Rietvaerder het volgende:
-hier stond iets stoms*
Ben achteraf blij dat ie dicht was. Kwam een man langs die daar ook voor het eerst zijn motor had laten repareren. Hij wachtte al drie weken op zijn motor... er was nog steeds niets aangedaan... dus kwam hij hem weer ophalen omdat hij toch op de motor naar de TT wou... stond dus ook voor een gesloten deur...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:31 schreef ZX9R het volgende:
Wat een stelletje klootzakken dan.
Mazzelaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoi
kom er net pas achter dat ik rvs remleidingen vóór heb![]()
![]()
Zegt ie toch......brommerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
CBR125R... MET Micron exhausts!
Heb je licht rijbewijs? Dan zou ik iig gaan voor een Savage. 1 cilinder 650cc, niet teveel peekaa's maar wel lekker nog koppel, terwijl je bij een 250cc chopper gewoon heel erg veel koppel mist (peekaa's schelen niet zoveel), oftewel, met een Savage zal je gewoon redelijk op snelheid blijven een berg op, en met een 250cc chopper zal je onherroepelijk flink terugzakken in snelheid wegens gebrek aan koppelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:49 schreef Shadow_Smile het volgende:
Laat ik nou ff melden dat op 9 junie geslaagd ben voor mijn motor examen !!!!!
het heeft al ergens anders gestaan op FOK, maar wil het nogmaals melden.
hebben jullie ervaring met lichte choppers ala 250 / 450 cc en hoge heuvels ???
heb je dan veel snelheids verlies ???
Ik wil namelijk een chopper kopen, en twijfel tussen deze
- Honda Rebel
- Suzuki Savage
- Honda magna
en wat vinden jullie van de weg ligging in de bochten van deze motorfietsen ?
Ik heb een zware rijbewijs, maar kon mij tijdens het lessen al niet inhouden. en omdat ik veel van mijn vriendin houd, en wat familie leden. Lijkt het voor mij verstandiger licht te beginnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:14 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb je licht rijbewijs? Dan zou ik iig gaan voor een Savage. 1 cilinder 650cc, niet teveel peekaa's maar wel lekker nog koppel, terwijl je bij een 250cc chopper gewoon heel erg veel koppel mist (peekaa's schelen niet zoveel), oftewel, met een Savage zal je gewoon redelijk op snelheid blijven een berg op, en met een 250cc chopper zal je onherroepelijk flink terugzakken in snelheid wegens gebrek aan koppel
En qua wegliging en bochten? Rechtuit gaat goed, en ook normaal de bochten door gaat ook gewoon goed, maar als je wat harder/sportiever de bochten door wil, dan moet je zeker geen chopper nemen. Let er ook op dat choppers/cruisers geen lange-afstands machines zijn. Dus als je echt veel wilt rijden, kun je choppers/cruisers beter links laten liggen.
Is geen enkel probleem, alleen ga niet te lang in de stad kruip door sluip door rijden. Overigens ben ik zelf ook cruiser-fanaat, alleen is het niet praktisch omdat ik veel kilometers rij. Dus als ik jou was zou ik toch overwegen om voor een naked te gaan o.i.d. omdat je zithouding daarop veel beter is.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:17 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
Ik ben wel iemand voor lange afstanden, zeker ook omdat mijn vriendin in Leeuwarden woont, en ik in Rotterdam. Ben zowie zo een chopper fannaat, dus wil rustig beginnen. Die Suzuki "Savage" is een lucht gekoelde chopper, geeft dat geen problemen in de zomer bij het kruzen ??? Dit uit eigen ervaring met op ge fokte brommers.
nope... staat nog 0-0...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:31 schreef ondeugend het volgende:
Hebben we al gewonnen ?
quote:
De Hyosung Comet 650. Er is al veel over geschreven in de pers en de Comet heeft al zijn opwachting gemaakt op televisie bij "RTL Autowereld" en bij "De 6e versnelling". Zoveel aandacht is eigenlijk geen verrassing; de introductie van een nieuw motormerk is uniek in Nederland.
Safe Motors stelt innovatie en vernieuwing centraal in haar activiteiten. Het ligt in deze zienswijze dan ook voor de hand dat de introductie van de Hyosung door Safe met open armen ontvangen wordt. Alle vestigingen van Safe Motors zijn dan ook dealer geworden van het voor Nederland nieuwe Koreaanse merk (in de overige Europese landen is Hyosung al geruime tijd actief).
De Hyosung in het algemeen en de Comet 650 in het bijzonder zijn een sterke aanvulling op de huidige motorfietsmerken en -modellen in de markt. En zeker niet in de laatste plaats heeft de Comet een zeer plezierig prijskaartje. Voor slechts Eur 5.990,- rij je al weg op deze 79 PK sterke tweecylinder.
De naam is even wennen, maar wie rekent hoeft niet lang na te denken om op te stappen. Overtuig jezelf en kom naar een van onze vestigingen voor een proefrit.
Vloeistof gekoeld...... 79pk.... 180kg....quote:Technische gegevens
Motor DOHC V-Twin 90'
Inhoud 650cc
Cylinders
2
Kleppen/cyl 4
Koeling
vloeistof
Carburatie
carb.
2/4 takt
4
kW
59
PK 79
Max vermogen bij Tpm
9.000
Koppel (Nm)/Tpm
68/7.500
Tankinhoud
17 lit.
Versnellingen
6
Drooggewicht
180kg
Maar verder kan ik er niks op MF over vinden ofzo... misschien staat er een test op motomaniacs.nlquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:37 schreef PatrickM het volgende:
Zover ik weet en de recensies van de fiets heb gelezen is het gewoon een prima fiets.
Overigens heb ik 'm op de beurs in Utrecht i.r.l. gezien. Is gewoon een hele mooie fiets om te zien (ik vind 'm iig mooier dan de huidige Suzuki SV650 (zijn toch wel zielverwanten))
Met een beetje geluk staat ie in het volgende nummer van de Moto73quote:volgend nummer:
MOTO 73 nummer 14 verschijnt op 1 juli en heet in de wandelgangen al de V-twin-special. Allereerst is er natuurlijk een sportieve vergelijkingstest tussen de Aprilia RSV mille R, Ducati 999 en Honda VTR1000SP-2, maar verder lees je in het volgende nummer nog veertien(!) andere V-twin-testen, variërend van de kleinste (een Honda Varadero 125) tot de grootste (een Kawasaki VN2000). Met daartussen onder andere een Buell, twee Moto Guzzi’s, een Harley, een Cagiva, een Hyosung, een Yamaha Bulldog, twee Suzuki’s, een Honda, een Ducati en zelfs de nieuwe Kawasaki KLV1000.
jawel.. die zou ik ook wel willen!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand commentaar op de Comet 650?
jammer johquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedenavond mensen,
ik moet helaas verstek laten gaan bij de meet morgen,
en is een onvoorziene wijziging in mijn dag gekomen dat lekker toeren er niet inzit [afbeelding]
Dus 4 man morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedenavond mensen,
ik moet helaas verstek laten gaan bij de meet morgen,
en is een onvoorziene wijziging in mijn dag gekomen dat lekker toeren er niet inzit [afbeelding]
vond het alleen jammer dat mercy niet meegaatquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik dacht vanwege dat jij het niet leuk vondt..... "![]()
"
zal ik een kort filmpje van makenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen flink achterbandje oprokenVan de week nieuwe banden.......
superquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
We stoppen ook nog ff op Vliegveld Seppe
Blijf dan maar in Arnhemquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
super![]()
![]()
![]()
![]()
de wegen zijn ook hier nat maar als de zon schijnt drogen die toch vrij snel. dit was ook de voorspelling toch? eerst wat regen 's ochtends en dan tegen de middag de zon die zou schijnen.quote:Vanmorgen eerst regen of lichte regen. In het noorden en westen heeft de regen soms een buiig karakter. Dit met name in het noorden. Vanmiddag volgen de droge perioden met zon. De meeste zon in het zuidelijke deel van het land. Daardoor temperaturen rond de 19 of 20 graden in het noorden en noordwesten tot 22 of 23 graden landinwaarts. In het zuiden 24 of mogelijk 25 graden.
Vanavond en vannacht mogelijk nog een bui met een minimumtemperatuur rond 13 graden.
De wind komt uit het zuiden tot zuidwesten en is zwak of matig, langs de kust vrij krachtig.
Morgen kan droog verlopen met temperaturen tussen de 20 en de 23 graden, dan flink wat zon en een matige west tot noordwestenwind, die in de kustgebieden vrij krachtig kan zijn.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind je het een goed idee om nog ff naar de Bosweg te gaan voor foto's te schieten als we nog tijd over hebben?
Nee nog niet, zij heeft hiervoor al wel een aantal duiken gemaakt in Turkije en ik heb wat reddingsduiken gedaan dus totaal onervaren zijn we niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:07 schreef Cheshire het volgende:
klinkt goed!!!
heeft je vriendin al wel een certificaat dan?
hij bevalt heel goedquote:Op zondag 27 juni 2004 09:22 schreef hollander172 het volgende:
Jesse hoe bevalt je motor eigenlijk? Ik neem aan dat je hem hebt gezien je avatar?
Enne, wanneer wordt er weer gereden?
rietsuikerquote:Op zondag 27 juni 2004 09:26 schreef Cheshire het volgende:
en anders dat je niet van suiker bent![]()
![]()
Heb wel aangeboden om de fles te wisselen (mijn vriendin had bijna niets verbruikt) maar dat begrepen ze niet. Eenmaal op de boot had ik er ook weinig zin meer in, mijn vriendin was echt heel ziek en ik wilde dan toch liever bij haar blijven dan weer het water in te gaan. Uiteindelijk begrepen ze het wel en boden ze nog een duik in een grot aan maar ze bleef zo ziek dus dit aanbod heb ik vriendelijk afgeslagen. We doen het vanzelf nog weleens over.quote:Op zondag 27 juni 2004 09:26 schreef Cheshire het volgende:
ja jammer is dat, als je duik 'in t water valt' door je buddyik ben eens op drie (!) meter blijven steken omdat het vest van mijn buddy steeds vanzelf opblies....
maar duiken is idd leuk! (vooral bij de NOB...)
En wie wou er vandaag niet verder ''rijden'' in de regen.... ?quote:Op zondag 27 juni 2004 09:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
rietsuiker
Regenquote:Op zondag 27 juni 2004 15:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wie wou er vandaag niet verder ''rijden'' in de regen.... ?
alleen vanacht hier regen gehad... verders nietquote:Op zondag 27 juni 2004 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Die regen die uit de lucht kwam zetten volgens mij...
Hier was het wegdek vanmorgen toen ik naar mijn werk ging (rond 6.45u) wel kletsnat. Rest van de dag was het goed weer, wel bewolkt, maar goede temperatuur en lekker droog. (helaas wel weer klef benauwdquote:Op zondag 27 juni 2004 15:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
alleen vanacht hier regen gehad... verders nietvandaag wel bewolkt etc..
maare de motor stond toch droog
Morgen maar even rijden
Jij bent heel warm!! Bijna heet gewoonquote:Op zondag 27 juni 2004 15:58 schreef ondeugend het volgende:
Hmmmm Ploderus... schiphol ofzo ?
Vlogen de coureurs vandaag niet richting Brazil ?
Die handtekening.... een spaanse coureur ?
Bingo!! Hmm, is ook niet leuk als iemand het zo snel al raadtquote:Op zondag 27 juni 2004 16:03 schreef ondeugend het volgende:
Sete Gibernau ?
Dat vroeg ik dus ook nog aan die verkoper. Had ook verwacht, na die 'vrolijke' huldiging en persconferentie dat hij niet echt vrolijk zou zijn. Hij was toch erg spraakzaamquote:Op zondag 27 juni 2004 16:11 schreef ondeugend het volgende:
Was ie nog steeds zo humeurig ?
Hij stond echt ontzettend te balen gisteren.
Ik kan het me ook wel voorstellen, rijd je 18 ronden op kop en komt er vrij makkelijk een Rossi voorbij
plus nog eens dik een uur op transportquote:Op zondag 27 juni 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Het verhaal is dus, dat Luc 15km na het vertrekpunt mankement aan zijn motor had..... thermostaat was kapot, en motor temperatuur liep dus heel erg op, tot het rood. Besloten te stoppen en 1,5 uur op de ANWB staan te wachten onder het dak van de benzinepomp
Wel lekker gekletst en gesleuteld toch
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
plus nog eens dik een uur op transportmaar idd lekker gekletst enzo, vooral toen jouw vriendin voorbij kwam (ff adressen uitwisselen)
[afbeelding]
Kaatje?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:13 schreef ondeugend het volgende:
Je hebt een dikke kont !
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kaatje?
Je dopje van je camer zit er nog op
riet: 'welke was nou van mijquote:Op zondag 27 juni 2004 17:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier werd de kawa heengebracht en kreeg luc zijn Njoy... (die zwarte opel die je door de ruit kunt net kunt zien, de meest rechter dus)
ojaquote:Op zondag 27 juni 2004 17:19 schreef ondeugend het volgende:
OEH Jesse !!
Leuke vriend heb jij
hji is wel een beetje verkleurd als je die van Michiel ernaast zet.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is niet zo moeilijk OPM, de roze is van mij
Nini is al in gebruik hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als het goed is komt ie binnenkort ook hier (nickname: Nini), zodra zijn verbinding is gefixt en hij had last van een virus...
Oh, wist niet dat ie Michiel heet.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hji is wel een beetje verkleurd als je die van Michiel ernaast zet.
Mooi !quote:Op zondag 27 juni 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als het goed is komt ie binnenkort ook hier (nickname: Nini), zodra zijn verbinding is gefixt en hij had last van een virus...
Komt goedquote:Op zondag 27 juni 2004 17:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hji is wel een beetje verkleurd als je die van Michiel ernaast zet.
Luc rijdt dus met de Opel terugquote:Op zondag 27 juni 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Het verhaal is dus, dat Luc 15km na het vertrekpunt mankement aan zijn motor had..... thermostaat was kapot, en motor temperatuur liep dus heel erg op, tot het rood. Besloten te stoppen en 1,5 uur op de ANWB staan te wachten onder het dak van de benzinepomp
Wel lekker gekletst en gesleuteld toch
psst en ja, luc moest terug in de Njoy...quote:Op zondag 27 juni 2004 17:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooi !
Maar even serieus, Luc rijdt op de motor terug of in die opel ?
En wat is/was er aan de hand ?
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, waar is de foto van Luc in de Opel Corsa 1200 Njoy![]()
Kon zijn dat ie met de opel achter zijn kawa aan moest en dat er ergens ter plekke gerepareerd werd.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
psst en ja, luc moest terug in de Njoy...
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow.. ok
Wat was dat lache![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |