Het is inderdaad wel verleidelijk ja..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:45 schreef DenniZ224 het volgende:
probeer hem te lenen als toch niemand hem gebruikt![]()
Maja, misschien ligt de eigenaar al een jaar dood in zijn badkamer.. om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef bolivian het volgende:
Je bent gewoon te nieuwsgierig.
Weet niet of dat ook zo is in de VS (zo aan het nummerbord te zien). Maar je zou de politie kunnen bellen, en vertellen dat je het verdacht vind en wat bezorgd bent.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:01 schreef MewBie het volgende:
een auto mag tpch niet langer dan zoveel dagen/weken op dezelfde plek staan
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Weet niet of dat ook zo is in de VS (zo aan het nummerbord te zien). Maar je zou de politie kunnen bellen, en vertellen dat je het verdacht vind en wat bezorgd bent.
quote:Dit model dus, maar dan met mooie LM velgen. [niet de auto in kwestie dus
Aangezien jij zo'n mannetje bent wat altijd de kliklijn belt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:42 schreef Spina1 het volgende:
Bij mij in de straat staat een vrij nieuwe Honda Prelude. Het ding staat er, ik schat, al ruim een jaar en de uitlaat is er onderuit geroest en ligt op de grond. Het blijkt dat de auto op naam staat van iemand uit het appartementen complex waar ik woon en is dus niet gestolen ofzo.
Wie laat er nou een nieuwe auto wegrotten zonder er ooit in te rijden? Ok, je kan je rijbewijs kwijt zijn o.i.d. maar dan verkoop je 'm toch?
Zal ik de politie inlichten of ben ik gewoon te nieuwsgierig?
whehehe behoed jij mij ff voor een domme opmerking!quote:Kijk eens onder het plaatje
Een auto staat altijd op iemand zijn naam.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef IceFlame het volgende:
[..]
whehehe behoed jij mij ff voor een domme opmerking!
maar tsjaa... hoe weet je uberhaupt dat die auto bij iemand op zijn naam staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |