heb ik ook grotendeels gedaan, maar het is niet te geloven: we zijn doorquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Wil eigenlijk nog liever Tjechie-Duitsland zien i.v.m. de spanning...
Ik keek toevallig net op de Duiters .. wilde het als eerste weten als er iets zou gebeuren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb ik ook grotendeels gedaan, maar het is niet te geloven: we zijn door [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik geloof er niets meer van.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:42 schreef Cheshire het volgende:
peppie:[afbeelding]
tis dat ik morgen niet eten kan ( verstandskies deel 2) maar anders...
aldibief
![]()
erm ook de wat oudere horen dit hoor. M'n ex was er absoluut niet gelukkig mee, vond hetgeloof ik al kut dat ik mijn rijbewijs uberhaupt haalde. Moeders vond het ook niet zo.quote:Hoe staan jullie ouders trouwens tegenover motorrijden? (voor de wat jongere mensen onder ons )
Mijn vonden het wel goed.. als ik maar uit kijk
Maar zorg ervoor, dat als je gaat rijden, je ook weet waar je ouders uithangen.
Zo ging ik mijn ouders een keer snoeihard voorbij op een 50km/h zone, terwijl zij in de auto zaten. Was vlak na een stoplicht en dan wil je graag vooraan rijden voordat je de snelweg opdraaid. Zit je tenminste niet tussen die langzame koekblikken in waar je dan kilometers last van hebt, omdat ze allemaal op de linkerbaan willen.
Je had die gezichten moeten zien toen ik ze weer thuis zag
Nog 1:
Ik reed eens met me moeder naar de serre om bloemen te kopen en der stak ons een motorrijder voorbij.
Moeder: Kijk als jij zo gaat rijden - en ik weet dat je dat gaat doen - dan leef je niet lang
Ik: Hoe bedoel je zo rijden
Moeder: Zo gevaarlijk
Ik: Haha...dat was niet gevaarlijk joh...je moest eens weten
Moeder:
Ik ben blij met mijn pa. Hij rijd ook motor en vaak lomper dan ik dat doe. (hij heeft ook 25 jaar meer ervaring en vind het een sport om met zijn achterwiel te gooienquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:49 schreef stinkie het volgende:
erm ook de wat oudere horen dit hoor. M'n ex was er absoluut niet gelukkig mee, vond hetgeloof ik al kut dat ik mijn rijbewijs uberhaupt haalde. Moeders vond het ook niet zo.
En dat inhalen hebben we allemaal wel eens gedaan. Tis nu wel zover dat m'n moeder een keer achterop wil
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:57 schreef Cheshire het volgende:
die heeft luc al op vóór de film .. wij gaan ff kijken![]()
enneh pep ...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Tja ik wist voordat je op bezoek kwam ook niet dat je een volbloed Duitser bent ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:46 schreef RB het volgende:
Deze jongen zat lekker in de kroeg, zijn verdriet te verdrinken![]()
![]()
Ben ondeugend nog tegen gekomen maar die was alweer op weg naar huis.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendin moet afrijden.Ik ga alvast duimen..
idd...het waait best hard hier...quote:Met dit soort weer ga je wel weer die koekblikken waarderen trouwens.
Dat denk ik al 2 weken .. hopelijk volgende week weer eens een normale rustige week.quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:22 schreef Cheshire het volgende:
morgen !
vanavond toch echt vroeger naar bedpoeh...
kofieieieie!
als het even kan graag jah, in mijn vakgebied kan dat wel maar voor mijn vriendin niet helaas. maar ach, 1 leaseauto is voldoendequote:Op donderdag 24 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. zoek beide een baan met een leaseauto .. ga ik ooit ook weer doen..![]()
dat zijn wel heel eigenzinnige auto'squote:Tot de reorganisatie was de bedoelde volgende lease bak na de Fouc een Beetle of een PT Cruiser..![]()
Weet ik niet .. maar de rest is wel saai.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zijn wel heel eigenzinnige auto's
toch wel, in positieve zinquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet ik niet .. maar de rest is wel saai.
Zow hé....quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Tot de reorganisatie bij mijn oude werkgever vorig jaar was de bedoelde volgende lease bak na de Focus een Beetle of een PT Cruiser..![]()
Daar kom ik op terug.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zow hé....
Daar noem je een paar lelijke bakken. (vind ik dan).![]()
fingers crossedquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendin moet afrijden.Ik ga alvast duimen..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:44 schreef ZX9R het volgende:
Seat Altea:
[afbeelding]
VW Beetle:
[afbeelding]
PT Cruiser:
[afbeelding]
Je moet wel de gewone versies nemen hè!![]()
Die Beetle in het zilver, en dan vooral het interieur is erg mooi .. durf te wedden dat als je die aangeboden krijgt..quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]blijven leuke auto's hoor
, ok die beetle zou ik zelf niet rijden maar die cruiser wel
gaaf filmpje, ploik had em nog niet gezien.
Dan nog zou ik hem weigeren. Zo lelijk vind ik hem.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
Die Beetle in het zilver, en dan vooral het interieur is erg mooi .. durf te wedden dat als je die aangeboden krijgt..
Ik heb ook gereden in de PT Cruiser en vond dat alleen al genoeg om er niet meer in te hoeven rijden.quote:PT Cruiser heb ik in proefgereden maar had een te week onderstel .. mede door de relatief hoge koets~zwaartepunt enz.
Tja, op zich zeggen toerentallen niet veel. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een ander plaatje erachter plakken, zodat het lijkt alsof hij veel meer toeren kan makenquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
TNX Plo, leuk circuitdagje .. moeten wij ook eens snel doen allemaal!
(alleen die toerentallenik ga in het rood bij 8.000)
Seat, het probleemkindje van Volkswagen krijgt inderdaad een sportiever imago mee en heeft aldoende wat straffere wegligging.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:03 schreef ZX9R het volgende:
Die Altea daarentegen, die stuurt als de spreekwoordelijke brandweer. (wel met het sport of sport-up onderstel)
Ik moet nog een dyno doen, maar het topvermogen van ergens (maar hoeveel ?) boven de 100 pk wordt ergens afgegeven bij 7.000 toeren.. stage 4 kit zou goed moeten zijn voor +120 pk..quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:07 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja, op zich zeggen toerentallen niet veel. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een ander plaatje erachter plakken, zodat het lijkt alsof hij veel meer toeren kan maken
Die van mij gaat geloof ik tot 14.500 en dan in het rood, maar zal toch minder hard optrekken :'(
De Altea is de eerste auto van Seat die door DaSilva getekend is (afkomstig van Alfa: 156, 166 en 147).quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Seat, het probleemkindje van Volkswagen krijgt inderdaad een sportiever imago mee en heeft aldoende wat straffere wegligging.![]()
![]()
Maar dit is wel een leuk bakkie aan de foto te zien .. al is dat altijd een vertekend beeld.
Kee, maar ik vind Seat echt een marketingproduct. Beetle trouwens ook maar daar is nog enige historie..quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Neem je pilletje nou Riet!quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu die OPM nog![]()
Stelletje landmotorverraders, je gaat toch geen foto's van de vijand posten
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Somebody stop meeeeeeeeee![]()
Zo'n metalen ding op 4 wielen waarbij je met je voet gas geeft, remt en koppelt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Auto-watte?
Tja, lees dat sommigen hier een hoop cadeau kregen .. herinner mij zelf 5 lesjes.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:Van mn pa toen....... waar moet ik van gaan lessen
Geen geld en geen behoefte voor/aan
Nope, pakkettendienst komt meestal rond half 1 - 1 uurquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
al post gehad?
B heb ik ook gekregen, A is puur een hobby dus zelf betaaldquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, lees dat sommigen hier een hoop cadeau kregen .. herinner mij zelf 5 lesjes.
Een collega hier geeft het gewoon cadeau aan haar dochter![]()
.. en echt breed hebben ze het niet.
Volgens mij stom want echt waarderen zal die dochter het verder niet .. neemt het als vanzelfsprekend.
Tja kan deze denkwijze ook niet helemaal volgen, maar wel een beetje..quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koop dan gewoon een auto
Kijk daar heb je zo'n aanstaand moedertje die al groeiende in haar motorleventje straks met kroost op vakantie gaat in een zijspan en karretje.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:17 schreef Cheshire het volgende:
[..]
Hehehe is weer eens wat anders verhuizen met een motorfiets met zijspan ne aanhangwagenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:30 schreef ZX9R het volgende:
Dit is NOG erger.
Zijspan én aanhanger:
[afbeelding]
Hahaha dat riepen mijn ouders ook,quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:00 schreef Cheshire het volgende:.... mijn kinderen mogen nooit motor rijden....
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:07 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij begint de invasie van TT-gangers in Assen
Ik hoor drommen motoren
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:11 schreef Cheshire het volgende:
nee ik moet zo
![]()
Huggggggggggquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:11 schreef Cheshire het volgende:
nee ik moet zo
![]()
Al een stevige neut genomen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:14 schreef Cheshire het volgende:
nou was ik best rustig... maar ik moet er wel een kwartier van te voren zijn en ik wacht op luc en die is laat en....
![]()
het wordt weer rennen
Ik zocht die smiley pagina al idd (o.a voor de vorige post).. via www.eenbergen.com kom je er niet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:16 schreef ondeugend het volgende:
Ja dat helpt niet he
Over-de-knie@luc !
Weet ik ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:48 schreef ondeugend het volgende:
Beroep : Dwarsliggen en heksen
Was mij ook opgevallen..quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:06 schreef ondeugend het volgende:
Waar is PatM eigenlijk gebleven
beter, wat kost dat?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn doppen zitten er al op
Die had ik meebesteld met de stepjes en waren 9,95quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beter, wat kost dat?
Talk dirty to me.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:05 schreef ondeugend het volgende:
Oehhhh...... armned and dangerous![]()
Ga door!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:44 schreef ZX9R het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe smilepaginalayout?
Smilies
iddquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, soms zijn het klootzakken.
pfoei, blij dat dat mij bespaard is geblevenquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan dat nieuws als je weer op het CBR komt....
"Ik heb slecht nieuws voor je"
Bij mij waarschuwde hij voor het naar binnengaan al.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan dat nieuws als je weer op het CBR komt....
"Ik heb slecht nieuws voor je"
Volgens mij letten ze er vooral op of iemand zich lekker voelt in de auto ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft een loterij he afrijden...
Verder hadden we ook gesprekstof gehad omdat ze een fotocamera zocht en ik toendertijd in een fotowinkel werke.. bij ieder kruispunt of moeilijke situatie hield ik wijselijk mijn mond .. om daarna weer vloeiend door te praten .. verhaal uit te rekken ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]Dat leverde wel wat gespreksstof op maar niet zoveel.
volgens mij ook, dat heb ik ook altijd gedacht...tot vandaag. mijn vriendin rijdt al meer dan een jaar korte stukjes in mijn auto. op vakantie op afgelegen plekjes hebben we regelmatig geoefend met bijzondere verrichtingen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij letten ze er vooral op of iemand zich lekker voelt in de auto ..
balen OPM!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft een loterij he afrijden...
dat mag hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:46 schreef Cheshire het volgende:
[..]
balen OPM!!!!![]()
waarop is ze gezakt, als ik dat vragen mag tenminste...?![]()
Hiero...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:06 schreef ondeugend het volgende:
Waar is PatM eigenlijk gebleven
daarom maar toch, mijn vriendin had een heel goed gevoel eroverquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:58 schreef Cheshire het volgende:
blijft vechten tegen de bierkaai natuurlijk, als zo'n vent zegt dat je gezakt bent ben je gezakt...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Je vriendin was een vrouw?!?!!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hiero...
* ondeugend gaat 21 oktober naar concert Slipknot en Slayer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke ken je niet .. proef ik hier een generatieverschil ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]! .... ken ik niet
Maar mooi dat je je even weer meldt
Kee .. valt weer mee dan .. Slipdinges is van de laatste paar jaar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:31 schreef ondeugend het volgende:
Ja Slayer wel !!!
Die andere niet
Nou ook weer niet overdrijven he.. blijven ademen ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:37 schreef ondeugend het volgende:
Slayer is zelfs nog nostalgie van voor mijn tijd hoor ... hoor ... hoor ! !![]()
1988 Metallica Groenoordhallen in Leiden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:44 schreef ondeugend het volgende:
Ondeugend doet oordopjes in
Zie sigquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welke ken je niet .. proef ik hier een generatieverschil ..![]()
heavvy music PatM..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Aardig wat..
En dan zo belabberd rijden![]()
Dag omaquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:19 schreef ondeugend het volgende:
1988 -> 18
* Patrick281 paste destijds niet op jongetjes van 3
Cool ! Uiteraardquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens Riet... we (ik en mijn collega's) gaan als Rammstein een keertje in de buurt een concert geven daar naartoe... dus als je zin heb ga je mee
Nou voor 1984 bestonden ze amper .. Metallica vanaf 1981/1982 en die waren eerder dan Slayer.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:19 schreef ondeugend het volgende:
@pep
Ik ken Slayer eigenlijk voornamelijk van mijn broer die jaren ouder was dan ik.... ver daarvoor waren ze al helemaal hip .... of hij had een vooruitziende blik
Ikke ook mee ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens Riet... we (ik en mijn collega's) gaan als Rammstein een keertje in de buurt een concert geven daar naartoe... dus als je zin heb ga je mee
Ik ga wel alleenquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij?!
Ik heb een songtekst van Kreator op mijn rechterbovenarm.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:18 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 luv very very very heavy heavy-metal![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:25 schreef ondeugend het volgende:
Dan ben ik in de war ! met Slade
sugarcubes bedoel je dan zekerquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
....en later Bjork voor de doorbraak. ()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:29 schreef Cheshire het volgende:
[..]
sugarcubes bedoel je dan zeker![]()
1988-> 12
bijna 14000 sinds 19 feb. 2004.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Het lijkt mij wel leuk om te weten hoeveel kilometer iedereen hier in totaal nu heeft gereden.
ik trap af met ca. 19500km
Befehl ich Dirquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen![]()
Bück Dich ! [afbeelding]
Net alsof die dingen je stoer maken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hebbie ook een tattoo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:33 schreef Cheshire het volgende:
mij vragen ze altijd: is dat een plakplaatje???
![]()
![]()
* One_Punch_Mickey pas 1500 kilometertjes.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Het lijkt mij wel leuk om te weten hoeveel kilometer iedereen hier in totaal nu heeft gereden.
ik trap af met ca. 19500km
Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:34 schreef ondeugend het volgende:
Nee hoor... die dingen hoeven je helemaal niet stoer te maken.
Ik weet dingen die meer stoer zijn dan tattoos, waar ik nu niet op in ga trouwens
en wat voor plakplaatje tattoo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:37 schreef Cheshire het volgende:
nee een plakplaatje![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ik nu de enige zonder tattoo
Ow .. nog even een serieuze reactie trouwens .. ik moest hier namelijk pas aan denken..quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Aardig wat..
En dan zo belabberd rijden![]()
Nog even en jij wil ook een tattooquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ik nu de enige zonder tattoo
Mr.Suzuki: Suzuki Bandit .. later .. Yamaha Fazerquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nog even en jij wil ook een tattoo
Ik moet die rommel niet op mn lijfquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nog even en jij wil ook een tattoo
Ook voor jou hebben ze gips Pepijnquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mr.Suzuki: Suzuki Bandit .. later .. Yamaha Fazer
Die 'rommel' zit overigens in je lijf... niet opquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik moet die rommel niet op mn lijf
Ik refereerde aan:quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ook voor jou hebben ze gips Pepijn
Duhquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik refereerde aan:
Iemand die zijn Fok! naam wilde veranderen naar Mr.Suzuki maar het niet kan op Fok!
.. later ook verliefd wordt op een Fazer... gelukkig kan je de usernaam niet editten ..
Rietvaerder is lekker mysterieus en een perfecte username.![]()
![]()
Ga naar je bureaublad, druk op Print Screen, ga naar Paint, doe ctrl-v, opslaan als, foto uploaden.....quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef Cheshire het volgende:
keee..
stel je bent een computernoobje en je wilt een foto van je buroblad in dit topic zetten.. erm..whelp??![]()
die achtergrond staat al ergens opgeslagen tochquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga naar je bureaublad, druk op Print Screen, ga naar Paint, doe ctrl-v, opslaan als, foto uploaden.....
Dan hier [afbeelding]
Dat plaatje staat ergens op je compie.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef Cheshire het volgende:
keee..
stel je bent een computernoobje en je wilt een foto van je buroblad in dit topic zetten.. erm..whelp??![]()
pvdmeul at kabelfoon punt nl en het komt in ordequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef Cheshire het volgende:
keee..
Dat dacht ik ook tijdens het ladenquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht trouwens eerst even dat je hand in hand liep met die man.![]()
![]()
Komen we allemaal over de brug dan.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:13 schreef ondeugend het volgende:
Euhhhh oke, volgende meet maar even laten zien ?
Naughty bij naturequote:Op donderdag 24 juni 2004 21:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar dan sta ik hier in mijn ondergoed, lol
Ik mail hem wel
Toch wel kans op regen zag ik hoor .. halve dag redelijk grote kans .. tenminste bij RTL4 ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Zondag goed weer heren
Zondag sta jij in je onderbroek?quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar dan sta ik hier in mijn ondergoed, lol
Ik mail hem wel
heb ik ook gezien op RTL4; ze zeiden 's ochtends nog regen, daarna opklaringen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch wel kans op regen zag ik hoor .. halve dag redelijk grote kans .. tenminste bij RTL4 ..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik de mijne ook ff posten?
Eigenlijk elke dag wel hoor, minstens 2 keerquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zondag sta jij in je onderbroek?
Die vrouw is ook op RTL radio .. vorige week kom ik uit de douche ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]heb ik ook gezien op RTL4; ze zeiden 's ochtends nog regen, daarna opklaringen...
Hij is mooi OPM,quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe vinden jullie hem?
ja, hij moet nog wel weer bijgekleurd worden maar dat doe ik deze zomerquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij is mooi OPM,
[afbeelding]
Hij is mooi grijs enzo!![]()
fingers crossedquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Bah..... de nacht voor de Assenaren valt ook in het water lijkt het
Duimen jullie mee dat het morgenavond/nacht wel droog is ?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik mail hem wel
Owww..... pardonquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]nog geen nwe mail? of was het niet de bedoeling dat ik hem ook te zien zou krijgen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 05:29 schreef ZX9R het volgende:
Poe hee...
Wat is het vroeg.
Toch maar naar het ewrk.
Werkse vandaag lui!
![]()
![]()
![]()
you asked...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je altijd zo gedetailleerd.![]()
Maar nu gaat het wel aardig?
Je hebt het in ieder geval gehad.
Geeft niet ..(hap hap) ik ben ook wel eens te "beeldend" met uitleggen ..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:05 schreef Cheshire het volgende:
[..]
you asked...![]()
maar ben idd blij dat het voorbij is![]()
had je geen afbeelding van je tattoo kunnen vinden of geen zin?
Prince RuleZZZZZquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou voor 1984 bestonden ze amper .. Metallica vanaf 1981/1982 en die waren eerder dan Slayer.
(wie opent er nu historiekanalen op internet.)
Wat dat betreft had ik (ook) een vooruitziende blik .. nooit een hit gescoord en ik was hun grootste fan. Het grote publiek leerde Metallica pas kennen vanaf 1990.
Net zoals ik al fan was van Prince vanaf 1982(wat een combinatie) en later Bjork voor de doorbraak. (
)
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Prince RuleZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
vandaar the symbol = tafkap = victor = the artist = Prince
hihi mijn laatste concert was 1,5 jaar geleden in rotterdam toen ie weer net prince heette,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik schaamde mij toen voor de combinatie.. Ahoy 1985(of '84-'86) was ik er bij.
Na around the world in one day ben ik trouwens afgehaakt ..
... maar misschien ten onrechte .. gewoon niet meer gevolgd..
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[OT]
misschien a.s zondag motorcollega mee met meet/tourritje![]()
[/OT]
Jij hebt ergens ook wel iets weg van hem.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hihi mijn laatste concert was 1,5 jaar geleden in rotterdam toen ie weer net prince heette,
in 1999 naar afterparty geweest in utrecht ( was echt super en beter dan concert) 5.5 uur aan het jammen
Wij toch allemaal motorcollega's .. some how ..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[OT]
misschien a.s zondag motorcollega mee met meet/tourritje![]()
[/OT]
Ze rijd een Yamaha VT535quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat rijdt ie?
Ik ben veeeeel groter dan dat mannetje hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt ergens ook wel iets weg van hem.![]()
Ik zal altijd iets met Prince hebben al ken ik geen enkel nummer meer na 1988.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:04 schreef Rausdouwer het volgende:
als ik meekan dan wil ik wel bij Mercy achterop als dat mag
Ja maar lijkt mij vrij logisch dat je bij Mercy achterop gaat grapjasje..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:10 schreef Rausdouwer het volgende:
ik wil ook wel op mijn eigen motor, maar ik heb nog geen rijbewijs vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |