Na 2 uur? Hij reed hier om half 1.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:28 schreef martinuhhh het volgende:
Haha! Hij zal zo wel weer terugkomen als hij er achter komt dat hij nu verkeerd zit!![]()
Tuurlijk was die wagen er voor mij..... Louis.de stuurde dinsdagochtend een mail dat ie opgestuurd was...... (automatische mail, maar tochquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
Vraag een traking nummer bij Louis en ga naar .. http://www.vgl.nl/
quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
TPG post is veeeeeeeeeeeeeel beter
TPGquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
TPG post is veeeeeeeeeeeeeel beter
Kan wel kloppen , ik zie vaak pakketjes komen van DHL bij de tpg , moest je tekenen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:59 schreef Rietvaerder het volgende:
TPG stond net ineens voor de deur met mn pakketje!
En dan zit er nog niet exact in wat je verwacht had.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:59 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan zit er nog niet exact in wat je verwacht had.![]()
Fok Motorclub [SC deel 42]quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar werk jij?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Duidelijk , maar tpg rullez![]()
![]()
Bij DHLquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar werk jij?
Dan kan het pakketje dus echt niet eerst met DHL verstuurd zijn. Dat is net zoiets als een koelkast bestellen bij de Wehkamp en dat de Neckermann ´m komt brengen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:59 schreef Rietvaerder het volgende:
zit een tikfout inquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check mijn profiel maar van fok
Ga nou niet zeggen dat het Nijmeegse "kieken" fout isquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
zit een tikfout in
TGP ipv TPGquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat het Nijmeegse "kieken" fout is
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
TGP ipv TPG
Das niet slim nee, ik lever altijd nog ff een briefje (er zijn daar speciale briefjes voor) als ik het bij de buren heb afgegeven. Gewoon ff naam invullen en huisnummer en klaar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:39 schreef lj_lightning het volgende:
als ik een pakje bestel bij de tpg dan leveren ze hem bij de buren zonder dat ze een briefje in de bus doen ofzo... ik wist van niks en mn buren waren turks dus dat gaat al niet zo makkelijkeen week voor niks lopen wachten
![]()
"het pakketje ligt bij de buren! met vriendelijke groet,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Das niet slim nee, ik lever altijd nog ff een briefje (er zijn daar speciale briefjes voor) als ik het bij de buren heb afgegeven. Gewoon ff naam invullen en huisnummer en klaar.
Maar je hebt van die postbodes![]()
Precies de reden waarom wij dat dus niet doen. Gewoon een briefje in de bus dat ze een afspraak kunnen maken voor een nieuwe aflevering. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:39 schreef lj_lightning het volgende:
als ik een pakje bestel bij de tpg dan leveren ze hem bij de buren zonder dat ze een briefje in de bus doen ofzo... ik wist van niks en mn buren waren turks dus dat gaat al niet zo makkelijkeen week voor niks lopen wachten
![]()
Ik haal het liever bij de buren op hoor ..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef Double-U het volgende:
[..]
Precies de reden waarom wij dat dus niet doen. Gewoon een briefje in de bus dat ze een afspraak kunnen maken voor een nieuwe aflevering. Uitzonderingen daargelaten.
TPG / TNT![]()
Tja, maar als je niet weet dat het daar ligt .....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik haal het liever bij de buren op hoor .. [afbeelding]
Bestel altijd sportvoeding als het op is .. dus wil het gelijk de volgende dag binnen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |