Was mij ook opgevallen..quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:06 schreef ondeugend het volgende:
Waar is PatM eigenlijk gebleven
beter, wat kost dat?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn doppen zitten er al op
Die had ik meebesteld met de stepjes en waren 9,95quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beter, wat kost dat?
Talk dirty to me.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:05 schreef ondeugend het volgende:
Oehhhh...... armned and dangerous![]()
Ga door!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:44 schreef ZX9R het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe smilepaginalayout?
Smilies
iddquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, soms zijn het klootzakken.
pfoei, blij dat dat mij bespaard is geblevenquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan dat nieuws als je weer op het CBR komt....
"Ik heb slecht nieuws voor je"
Bij mij waarschuwde hij voor het naar binnengaan al.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan dat nieuws als je weer op het CBR komt....
"Ik heb slecht nieuws voor je"
Volgens mij letten ze er vooral op of iemand zich lekker voelt in de auto ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft een loterij he afrijden...
Verder hadden we ook gesprekstof gehad omdat ze een fotocamera zocht en ik toendertijd in een fotowinkel werke.. bij ieder kruispunt of moeilijke situatie hield ik wijselijk mijn mond .. om daarna weer vloeiend door te praten .. verhaal uit te rekken ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]Dat leverde wel wat gespreksstof op maar niet zoveel.
volgens mij ook, dat heb ik ook altijd gedacht...tot vandaag. mijn vriendin rijdt al meer dan een jaar korte stukjes in mijn auto. op vakantie op afgelegen plekjes hebben we regelmatig geoefend met bijzondere verrichtingen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij letten ze er vooral op of iemand zich lekker voelt in de auto ..
balen OPM!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft een loterij he afrijden...
dat mag hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:46 schreef Cheshire het volgende:
[..]
balen OPM!!!!![]()
waarop is ze gezakt, als ik dat vragen mag tenminste...?![]()
Hiero...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:06 schreef ondeugend het volgende:
Waar is PatM eigenlijk gebleven
daarom maar toch, mijn vriendin had een heel goed gevoel eroverquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:58 schreef Cheshire het volgende:
blijft vechten tegen de bierkaai natuurlijk, als zo'n vent zegt dat je gezakt bent ben je gezakt...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Je vriendin was een vrouw?!?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |