quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendin moet afrijden.Ik ga alvast duimen..
idd...het waait best hard hier...quote:Met dit soort weer ga je wel weer die koekblikken waarderen trouwens.
Dat denk ik al 2 weken .. hopelijk volgende week weer eens een normale rustige week.quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:22 schreef Cheshire het volgende:
morgen !
vanavond toch echt vroeger naar bedpoeh...
kofieieieie!
als het even kan graag jah, in mijn vakgebied kan dat wel maar voor mijn vriendin niet helaas. maar ach, 1 leaseauto is voldoendequote:Op donderdag 24 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. zoek beide een baan met een leaseauto .. ga ik ooit ook weer doen..![]()
dat zijn wel heel eigenzinnige auto'squote:Tot de reorganisatie was de bedoelde volgende lease bak na de Fouc een Beetle of een PT Cruiser..![]()
Weet ik niet .. maar de rest is wel saai.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zijn wel heel eigenzinnige auto's
toch wel, in positieve zinquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet ik niet .. maar de rest is wel saai.
Zow hé....quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Tot de reorganisatie bij mijn oude werkgever vorig jaar was de bedoelde volgende lease bak na de Focus een Beetle of een PT Cruiser..![]()
Daar kom ik op terug.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zow hé....
Daar noem je een paar lelijke bakken. (vind ik dan).![]()
fingers crossedquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendin moet afrijden.Ik ga alvast duimen..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:44 schreef ZX9R het volgende:
Seat Altea:
[afbeelding]
VW Beetle:
[afbeelding]
PT Cruiser:
[afbeelding]
Je moet wel de gewone versies nemen hè!![]()
Die Beetle in het zilver, en dan vooral het interieur is erg mooi .. durf te wedden dat als je die aangeboden krijgt..quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]blijven leuke auto's hoor
, ok die beetle zou ik zelf niet rijden maar die cruiser wel
gaaf filmpje, ploik had em nog niet gezien.
Dan nog zou ik hem weigeren. Zo lelijk vind ik hem.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
Die Beetle in het zilver, en dan vooral het interieur is erg mooi .. durf te wedden dat als je die aangeboden krijgt..
Ik heb ook gereden in de PT Cruiser en vond dat alleen al genoeg om er niet meer in te hoeven rijden.quote:PT Cruiser heb ik in proefgereden maar had een te week onderstel .. mede door de relatief hoge koets~zwaartepunt enz.
Tja, op zich zeggen toerentallen niet veel. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een ander plaatje erachter plakken, zodat het lijkt alsof hij veel meer toeren kan makenquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
TNX Plo, leuk circuitdagje .. moeten wij ook eens snel doen allemaal!
(alleen die toerentallenik ga in het rood bij 8.000)
Seat, het probleemkindje van Volkswagen krijgt inderdaad een sportiever imago mee en heeft aldoende wat straffere wegligging.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:03 schreef ZX9R het volgende:
Die Altea daarentegen, die stuurt als de spreekwoordelijke brandweer. (wel met het sport of sport-up onderstel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |