Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Omdat ze willen dat de artikelen op hun site gelezen worden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:20 schreef hpeopjes het volgende:
Ff een vraag: waarom mogen Trouw en Volkskrant niet gequote worden? Het zijn natuurlijk extreem-linkse Gutleutpamfletjes, met name de Volkskrant, dat staat buiten kijf. Maar dat zal de reden vast niet zijn.
Maar je mag dus wel links naar artikelen van die kranten in een OP zetten?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat de artikelen op hun site gelezen worden.
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar je mag dus wel links naar artikelen van die kranten in een OP zetten?
Volkskrant is een van de weinige kwaliteitskranten die ondanks hun 'linkse' insteek vaak genoeg andersdenkenden een podium bieden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:20 schreef hpeopjes het volgende:
Ff een vraag: waarom mogen Trouw en Volkskrant niet gequote worden? Het zijn natuurlijk extreem-linkse Gutleutpamfletjes, met name de Volkskrant, dat staat buiten kijf. Maar dat zal de reden vast niet zijn.
Ze hebben kritiek op de GBL en zeggen soms normale dingen over vluchtelingen. Genoeg redenen voor sommige lieden om deze krant te diskwalificeren, hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volkskrant is een van de weinige kwaliteitskranten die ondanks hun 'linkse' insteek vaak genoeg andersdenkenden een podium bieden.
Volkskrant is een Gutleutpamfletje.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volkskrant is een van de weinige kwaliteitskranten die ondanks hun 'linkse' insteek vaak genoeg andersdenkenden een podium bieden.
Mergeverzoek looptquote:
Leandra vraagt ook naar een bron en link - waaruit moet blijken dat er sporen van de tennis leraar in de keuken van Koen Everink gevonden zijn . bron of link krijgen we nietquote:Op zondag 5 juni 2016 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik ga niet vegen puur omdat jij vind dat het niet waar is
als dat soort aantijgingen mogen ok !quote:
Ja, dat mag in NWS. Je mag mensen voor alle uitmaken wat je wilt.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als dat soort aantijgingen mogen ok !
allesquote:Op zondag 5 juni 2016 23:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat mag in NWS. Je mag mensen voor alle uitmaken wat je wilt.
Mijn iPad wordt oud, het toetsenbord reageert niet meer zo denderend.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
alles
Je maakt wel veel typo's de laatste tijd Lord.
Nee, maar goed, ik vond dus je argument, wat je doorheen de jaren hebt gebruikt, dat iemand een schrijffout maakt, niet goed.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn iPad wordt oud, het toetsenbord reageert niet meer zo denderend.
Oh nee, het excuus is 'ik heb dyslexie'. Ja, dat is het.
nee nu zit je te liegenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat mag in NWS. Je mag mensen voor alle uitmaken wat je wilt.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ik vond dus je argument, wat je doorheen de jaren hebt gebruikt, dat iemand een schrijffout maakt, niet goed.
Duly noted.
NWS / Hoer/dievegge gekozen tot mooiste vrouw van Nederlandquote:
Nummertje mist er.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:15 schreef Disana het volgende:
NWS / Erdogan: carrièrevrouw is onvolwaardig
NWS / Erdogan: carrièrevrouw is onvolwaardig
Dubbelaartje
goede voorbeelden, im beide topics is flink gemodquote:
En alweer een "goed lopend"quote:Op maandag 6 juni 2016 11:06 schreef tong80 het volgende:
...
Komt Gerrit de Kraai met het laatste nieuws. Tu tu tu tuut. Zei Truus, of Copycat.
Ach ja. Tong. Elke kritische reactie in een openbaar topic van hem is een persoonlijke aanval die met gescheld gepareerd dient te worden. Overal.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En alweer een "goed lopend"topic om zeep. Dit keer dmv een ad hominem van TS in de OP.
Maar dat geeft niet, morgen gewoon weer bij u op uw beeldscherm, vanaf een uurtje of 0830!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja. Tong. Elke kritische reactie in een openbaar topic van hem is een persoonlijke aanval die met gescheld gepareerd dient te worden. Overal.
Welke kritische reactie ?quote:Op maandag 6 juni 2016 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja. Tong. Elke kritische reactie in een openbaar topic van hem is een persoonlijke aanval die met gescheld gepareerd dient te worden. Overal.
aangepastquote:Op maandag 6 juni 2016 11:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En alweer een "goed lopend"topic om zeep. Dit keer dmv een ad hominem van TS in de OP.
Zou wel moeten kunnen. Wat voor melding krijg je?quote:Op maandag 6 juni 2016 13:08 schreef Physsic het volgende:
Waarom kan hier geen nieuw deel geopend worden? Kan dat na een tijdje niet meer ofzo?
NWS / Politie schiet ongewapende man dood
Jawelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Jan en alleman zit hier Silvana Simons topics te openen. En wat er vervolgens gepost wordt is pure bagger. Kan hier iets aan gedaan worden?
Genoeg om handen maar bedankt !quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:06 schreef Toefjes het volgende:
NWS / Turkse kranten vergelijken Merkel met Hitler. Erdogan wil bloedtesten
Standaard bagger met genocide op autochtonen en persoonlijke aanvallen. Voor de mods die even niks om handen hebben.
Het eigenlijke Sylvana topic is weer eens een oorlogspamflet van Elzies geworden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel1 dicht
[..]
Genoeg om handen maar bedankt !
Ha ha ha ha de Ironie niet begrijpenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:06 schreef Toefjes het volgende:
NWS / Turkse kranten vergelijken Merkel met Hitler. Erdogan wil bloedtesten
Standaard bagger met genocide op autochtonen en persoonlijke aanvallen. Voor de mods die even niks om handen hebben.
Vooral Jan. kut vent. En alleman als meeloperquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Jan en alleman zit hier Silvana Simons topics te openen.
Jij bent stouttttquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral Jan. kut vent. En alleman als meeloper
En een gevalletje F&L (met een wat respectvollere TT):quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gevalletje SHO voor je, jong.
SHO / Lil Kleine scheldt ex-vriendin uit tijdens optreden
Onder de titel: Hoe het neo-Kantianisme zich ontwikkelt bij de gemiddelde moslim?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een gevalletje F&L (met een wat respectvollere TT):
NWS / Vanaf vandaag een maandlang niet vrijen bij daglicht.....
Done.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gevalletje SHO voor je, jong.
SHO / Lil Kleine scheldt ex-vriendin uit tijdens optreden
Is toch op zich ook wel nieuws? T is toch altijd een happening, van mij mag het best in NWS. Waarom zou jij het liever in F&L zien?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een gevalletje F&L (met een wat respectvollere TT):
NWS / Ramadan begint voor moslims
quote:
Lees de TT, zou ik zeggen. En wat is er nieuws aan dat het Ramadan is? We wonen niet onder een steen diep in de jungle of zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Done.
[..]
Is toch op zich ook wel nieuws? T is toch altijd een happening, van mij mag het best in NWS. Waarom zou jij het liever in F&L zien?
De TT wel gewoon aangepast en een bron toegevoegd. Morgen zie ik wel weer verder voor de rest. Dat je niet denkt dat ik je negeer ofzo
En waarom is die verwijderd? Mogen we daar alleen posten als we meedoen met de hysterie, of is het ook toegestaan om eens te suggereren dat men moet ophouden met het opnaaien van die vader?quote:
Nou ja, ik denk toch dat wat mensen het niet weten. Los daarvan, als alle grote nieuwsmedia het als nieuws brengen, wie ben ik dan om te zeggen dat het geen nieuws is?quote:Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees de TT, zou ik zeggen. En wat is er nieuws aan dat het Ramadan is? We wonen niet onder een steen diep in de jungle of zo.
En echt... Als mod een bron gaan zitten toevoegen... Geen bron? Slotje.
je moet niet mensen gaan vertellen dat ze hun bek moeyen houdenquote:Op donderdag 9 juni 2016 06:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En waarom is die verwijderd? Mogen we daar alleen posten als we meedoen met de hysterie, of is het ook toegestaan om eens te suggereren dat men moet ophouden met het opnaaien van die vader?
Deed ik ook niet. Ik suggereerde dat ze dat beter konden doen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:23 schreef sp3c het volgende:
ik voeg de link ook gewoon toe als ik het snel kan vinden met google
[..]
je moet niet mensen gaan vertellen dat ze hun bek moeyen houden
doe maar gewoon nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Deed ik ook niet. Ik suggereerde dat ze dat beter konden doen.
Kunnen deze persoonlijke sneren weggehaald worden?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die geveinsde beleefdheid jou niet.
Pardon?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
NWS / VIDEO: Kutmarokkanen bespugen Pownews-meisje
De bruinhemden zijn er weer.
Op welke reacties doel je precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen? Oproepen tot eigen rechter spelen.quote:
Is geen antwoord op de vraag. Je stelt dat de bruinhemden er weer zijn. Dan neem ik aan dat je o.m. mij bedoelt en anderen die reageerden toen ik die tweet plaatste over het wit revanchisme.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen? Oproepen tot eigen rechter spelen.
Het is weer ouderwets gezellig in NWS.
Kopje thee met die belhamels drinken is een betere oplossing inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef hoink581 het volgende:
Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen? Oproepen tot eigen rechter spelen.
Que??quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Zorgen voor lekker veel views.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Wie de schoen past, beste Ryan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is geen antwoord op de vraag. Je stelt dat de bruinhemden er weer zijn. Dan neem ik aan dat je o.m. mij bedoelt en anderen die reageerden toen ik die tweet plaatste over het wit revanchisme.
Of je maakt duidelijk dat iemand vanaf die post een bruinhemd is en dus dit heeft gedaan "Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen?" Of je trekt fijn die constatering terug.
Ja, vandaar klopt het dus niet wat die gast zegt. Dus ik denk dat-ie het maar even intrekt, anders zal ik genoopt zijn erop te reclameren.quote:
Nee hoor, ik was namelijk nog niet eens voorbij de eerste pagina toen ik dit bericht plaatste. Voel jezelf maar niet aangesproken en trek die lange tenen maar weer fijn in.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
Is geen antwoord op de vraag. Je stelt dat de bruinhemden er weer zijn. Dan neem ik aan dat je o.m. mij bedoelt en anderen die reageerden toen ik die tweet plaatste over het wit revanchisme.
Of je maakt duidelijk dat iemand vanaf die post een bruinhemd is en dus dit heeft gedaan "Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen?" Of je trekt fijn die constatering terug.
Ach man, er hangt toch ook gewoon een verrot sfeertje in NWS? Dergelijke topics verzanden steevast in scheldpartijen richting alles wat Marokkaans/Turks/islamitisch is. Ik vraag mij ook echt af wat het nut is van dergelijke topics. Ze worden in ieder geval niet gestart met het idee om een goede discussie in gang te zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vandaar klopt het dus niet wat die gast zegt. Dus ik denk dat-ie het maar even intrekt, anders zal ik genoopt zijn erop te reclameren.
Misschien moet je dan eerst eens alle reacties lezen, voordat je gaat reclameren in FB.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was namelijk nog niet eens voorbij de eerste pagina toen ik dit bericht plaatste. Voel jezelf maar niet aangesproken en trek die lange tenen maar weer fijn in.
Toevallig ontstond de discussie van morgen over de tik die die Bart-Jan van Rij uitdeelde.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, er hangt toch ook gewoon een verrot sfeertje in NWS? Dergelijke topics verzanden steevast in scheldpartijen richting alles wat Marokkaans/Turks/islamitisch is. Ik vraag mij ook echt af wat het nut is van dergelijke topics. Ze worden in ieder geval niet gestart met het idee om een goede discussie in gang te zetten.
Waarom voel jij je aangesproken? Heb je het idee dat je eigen houding de kwalificatie 'bruinhemd' verdient?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eerst eens alle reacties lezen, voordat je gaat reclameren in FB.
Miaschien moet jij jezelf niet aangesproken voelen op het moment dat er een uitspraak wordt gedaan over een topic waar jij in post.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien moet je dan eerst eens alle reacties lezen, voordat je gaat reclameren in FB.
Er was best een goede discussie over wit revanchisme en het feit dat deze jongens een stageplek hebben verdiend met hun gespuug.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, er hangt toch ook gewoon een verrot sfeertje in NWS? Dergelijke topics verzanden steevast in scheldpartijen richting alles wat Marokkaans/Turks/islamitisch is. Ik vraag mij ook echt af wat het nut is van dergelijke topics. Ze worden in ieder geval niet gestart met het idee om een goede discussie in gang te zetten.
Dat dit kan in Nederland, mensen die oproepen tot heropvoedingskampen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Miaschien moet jij jezelf niet aangesproken voelen op het moment dat er een uitspraak wordt gedaan over een topic waar jij in post.
De posts waar ik op doel staan namelijk NOG STEEDS op de eerste pagina.
Precies, hakken op buut'nlanders, vluchtelingen, moslims en alles wat vreemd is, gebeurt hier niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toevallig ontstond de discussie van morgen over de tik die die Bart-Jan van Rij uitdeelde.
Waarom meen jij hierop te moeten reageren? Ben jij een mattie van Hoink?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken? Heb je het idee dat je eigen houding de kwalificatie 'bruinhemd' verdient?
ironische uitspraken lijken mij weinig op te hebben met discussies.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Er was best een goede discussie over wit revanchisme en het feit dat deze jongens een stageplek hebben verdiend met hun gespuug.
En wat doe jij hier dan precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom meen jij hierop te moeten reageren? Ben jij een mattie van Hoink?
Zo flauw van je dit Koos.
Omdat die gast opent met "de bruinhemden zijn er weer" net nadat ik die tweet plaatste en er discussie over ontstond. Niet zo heel gek om te concluderen dat daar een verband tussen zit. Daarom mijn redelijk vraag tot verduidelijking met "pardon?".quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken? Heb je het idee dat je eigen houding de kwalificatie 'bruinhemd' verdient?
Je hebt de tweets niet gelezen dus? Ik raad je dringend aan het hele topic te lezen voordat je hier weer komt, je mist de helft namelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ironische uitspraken lijken mij weinig op te hebben met discussies.
Marginalen galore.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat dit kan in Nederland, mensen die oproepen tot heropvoedingskampen.
Oh, het is dus wel blijven hangen. Goed gedaan Koos, je begrijpt nu zelf de absurditeit van iemand erop wijzen dat hij of zij geen recht tot spreken zou hebben.quote:
Ik weet precies waar ze over gaan. De reacties op pagina 1 mogen nog steeds weg. Die hebben namelijk niets van doen met het anti-racisme juichfeestje waar jij weer eens oververtegenwoordigd van de partij bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je hebt de tweets niet gelezen dus? Ik raad je dringend aan het hele topic te lezen voordat je hier weer komt, je mist de helft namelijk.
Het hoort er nu eenmaal bij op een forum. Als het goed is wordt wat ontoelaatbaar is weg gemodereerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, hakken op buut'nlanders, vluchtelingen, moslims en alles wat vreemd is, gebeurt hier niet.
Ik zou nogmaals oproepen dat de nazi's komen om je statement kracht bij te zetten.quote:
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat die gast opent met "de bruinhemden zijn er weer" net nadat ik die tweet plaatste en er discussie over ontstond. Niet zo heel gek om te concluderen dat daar een verband tussen zit. Daarom mijn redelijk vraag tot verduidelijking met "pardon?".
Oh ja? Wat schrijf ik dan precies wat volgens jou in aanmerking komt voor die classificatie?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet precies waar ze over gaan. De reacties op pagina 1 mogen nog steeds weg. Die hebben namelijk niets van doen met het anti-racisme juichfeestje waar jij weer eens oververtegenwoordigd van de partij bent.
Ik plaats alleen maar normale reacties, daarom ook mijn verbazing. Zou kunnen dat mensen uitschelden voor bruinhemd inmiddels ook in een glijdende schaal terecht is gekomen. Daarom ook mijn vriendelijk gestelde vraag "pardon?".quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.
Hoink praat dan ook gewoon poep met zijn statement dat de bruinhemden komen. Zelfs jij moet dat zien Koos.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef Ryan3 het volgende:
Het hoort er nu eenmaal bij op een forum. Als het goed is wordt wat ontoelaatbaar is weg gemodereerd.
Waarom voel je je dan aangesproken? Twijfel je stiekem dan toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik plaats alleen maar normale reacties, daarom ook mijn verbazing
Lees pagina 1 erop na. En dit keer zonder oogkleppies, JeSuisDroplul.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoink praat dan ook gewoon poep met zijn statement dat de bruinhemden komen. Zelfs jij moet dat zien Koos.
Oh, dus je wil je statement veranderen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.
Oproepen tot opvoedingskampen en geweld lijken mij nog steeds ontoelaatbaar.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De eerste pagina van dat topic gaat voor 90% over de GroenLinks mevrouw die stageplekken aanbied.
Volgens Hoink moet dit verwijderd worden.
De logica ontbreekt.
Ik twijfel daar niet over.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken? Twijfel je stiekem dan toch?
Nou nee, geef maar aan welke posts op pagina 1 weg mogen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]ja en we gaan weer tot in het absurde.
Ben jij blauw? Nee. Heb jij enige autoriteit verder?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh, dus je wil je statement veranderen?
Prima. Dan nogmaals: waarom voel je je aangesproken?quote:
Geen autoriteit, dus probeer dit aub niet vent. Pis in m'n broek.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nou nee, geef maar aan welke posts op pagina 1 weg mogen.
Je klinkt een beetje mad hoink, wil je misschien nog iets kwijt over je bruinhemden opmerking? Het blijkt namelijk dat deze op vrij weinig gebaseerd is.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen autoriteit, dus probeer dit aub niet vent. Pis in m'n broek.![]()
Heb je ondertussen heel pagina 1 al verwijderd?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:52 schreef Frutsel het volgende:
sommige 'bruinhemden' hier moeten ook naar een heropvoedingskamp
de slowchat is ergens anders, daar hebben we ook views nodig
Heb je ook een beetje een idee wat ik zie als ik weer een uitgebraakt hersenspinseltje van jou tegen kom.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je klinkt een beetje mad hoink, wil je misschien nog iets kwijt over je bruinhemden opmerking? Het blijkt namelijk dat deze op vrij weinig gebaseerd is.
bijna... jij moet nogquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je ondertussen heel pagina 1 al verwijderd?
Oproepen tot heropvoedingskampen is een oud Lubberiaans fenomeen. Hij wilde in 1983 dit soort ventjes al heropvoeden olv defensie. We hebben tegenwoordig ook van dat soort heropvoedingskampen. Bij ons in de buurt in de bossen staat er één. Regelmatig ontsnappen dergelijke lieden dan en gaan dan even op dievenpad in nabij gelegen dorp. Oproepen tot eigenrichting is een vrij rekbaar begrip kennelijk. Ik heb niemand gezien die zegt de mitrailleur erover. Wel zijn er mensen die de actie van Van Rij goedkeuren. Zoals ik uitleg iets dat altijd gedaan wordt in Marokko en vandaar dat daar minder van dat straattuig is, wordt altijd gezegd. Ikzelf zou het niet doen, maar ik neem die man het niet kwalijk iig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.
Oproepen tot opvoedingskampen en geweld lijken mij nog steeds ontoelaatbaar.
Vernemen van een bron. Jammer dat je op deze manier Facebook vigilantisme probeert goed te praten. Die details hebben echt geen enkele relevantie voor de discussie en worden alleen geplaatst om die etters aan de schandpaal te nagelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
Oproepen tot heropvoedingskampen is een oud Lubberiaans fenomeen. Hij wilde in 1983 dit soort ventjes al heropvoeden olv defensie. We hebben tegenwoordig ook van dat soort heropvoedingskampen. Bij ons in de buurt in de bossen staat er één. Regelmatig ontsnappen dergelijke lieden dan en gaan dan even op dievenpad in nabij gelegen dorp. Oproepen tot eigenrichting is een vrij rekbaar begrip kennelijk. Ik heb niemand gezien die zegt de mitrailleur erover. Wel zijn er mensen die de actie van Van Rij goedkeuren. Zoals ik uitleg iets dat altijd gedaan wordt in Marokko en vandaar dat daar minder van dat straattuig is, wordt altijd gezegd. Ikzelf zou het niet doen, maar ik neem die man het niet kwalijk iig.
Het plaatsen van foto's van particulieren, valt hier onder overnemen van een bron.
Het vermelden van naam en toenaam, komt uit dezelfde bron en zou geanonimiseerd moeten worden feitelijk.
Ik vind dit een te onbeduidende schending van eventuele rechten. Die jochies zullen wel trots zijn ook. Morgen is dit incident weer vergeten. Alleen de term "wit revanchisme" is wrs het novum dat blijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vernemen van een bron. Jammer dat je op deze manier Facebook vigilantisme probeert goed te praten. Die details hebben echt geen enkele relevantie voor de discussie en worden alleen geplaatst om die etters aan de schandpaal te nagelen.
Maar als je het relativeert hebben ze uiteindelijk niets te vrezen. Er zitten toch alleen maar bange cuckholds hier.
Uiteraard niet. Gewoon nu aanpassen wetende dat het morgen weer gebeurd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Satudarah-leden overwegen metroconducteur te worden.....
Asjeblieft zeg, kunnen de TT's van dit soort cryptische flauwigheden (ondergronds gaan -> metroconducteur worden) verschoond blijven?
dat kan aangezien ik er morgen niet benquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Gewoon nu aanpassen wetende dat het morgen weer gebeurd.
Kan iemand anders wel gewoon privé informatie verwijderen, conform de richtlijnen van Fok!quote:
Typerend berichtje dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
... maar je blijft een bekrompen mongooltje als je daarna ook nog eens gaat beweren dat men racisme 'uitlokt'.
Dit zegt toch wel genoeg over NWS.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Op het EK forum is eenzelfde topic zonder moslim analyses en die is veel interessanter imho.
wat dan?quote:
die is wegquote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef StaceySinger het volgende:
users Dingflofbips
post dit :
De meest plausibele verklaring is nog dat vader Graafsma zelf zijn dochter heeft misbruikt en ze daarom zelfmoord heeft gepleegd. Graafsma gaat nu, verscheurd door spijt en schuldgevoel, wanhopig zoeken naar een iets of iemand die schuldig is en derhalve zijn betrokkenheid in haar acties kan uitsluiten
NWS / Nieuwe feiten rond dood Dascha Graafsma #2
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef Atak het volgende:
Pagina's lang offtopic:
NWS / Grote schietpartij in nachtclub in Orlando #4
hihaho.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je bij settings het aantal posts op 999 zetten, heb je maar 1 pagina offtopic.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik al een reactie of 25 probeer over te brengen. Bedankt!
Das toch geen belediging.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag deze verkapte belediging dan ook weg.
[..]
Welke bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat alle trotse Nederlanders eens een beetje fatsoen leren.
Meerdere figuren binnen NWS die steeds menen achterlijk te moeten reageren op alles wat naar Islam riekt.quote:
Oh daar had ik het hier helemaal niet over.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meerdere figuren binnen NWS die steeds menen achterlijk te moeten reageren op alles wat naar Islam riekt.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
NWS / Verkrachte Nederlandse (22) vast in Qatar #5 Terug naar huis?
Het verkrachte moet hier tussen aanhalingstekens. Verzoeke tt aan te passen.
Die TT is volkomen onjuist zelfs.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Rutte fel tegen de wil van het volk en de democratie
Titel is belabberd, geen idee waar het over gaat.
Hoezo? Dit is juist een voorbeeld van een van de weinige TTs die precies de lading van het bericht in de OP dekt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:45 schreef Toefjes het volgende:
NWS / IS leden steken transgender neer in Brussel
TT kan op z'n minst tussen aanhalingstekens geplaatst worden.
En het blijkt daarbij weer een bijeenkomst voor White Genocide complottheoristen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Israel verleent hulp aan Jihadistische groeperingen
TT is onjuist en gechargeerd.
wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Israel verleent hulp aan Jihadistische groeperingen
TT is onjuist en gechargeerd.
Hoink ben jij ook Soenni?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef hoink581 het volgende:
NWS / Soennisme is vrede.
Wederom een sturende TT.
Nee, ik heb gewoon een hekel aan sarcastische, sturende TT's in een forum dat gaat over nieuws. Dat is niet de bedoeling namelijk.quote:
TT aangepast, Bron toegevoegdquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een hekel aan sarcastische, sturende TT's in een forum dat gaat over nieuws. Dat is niet de bedoeling namelijk.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:50 schreef NanKing het volgende:
Nou wat een boude bewering, ik geloof t direkt. Ik zou het als nabestaande ook godsgruwlijk onrespectvol vinden.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Precies. Het is al tamelijk vervelend als het priveleven van een levend persoon tot in de details wordt uitgeplozen. Het is nog veel genanter om dat met doden te doen die zich zelf niet kunnen verweren tegen roddel, achterklap en onwaarheden. Wat voor doel dient het bovendien, anders dan de zelfbevrediging van een stelletje hobbyspeurneuzen?
Topic is inmiddels vol, ik heb wel wat aangepast en ge-edit, niet verwijderd omdat het net vol zat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef NanKing het volgende:
NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis. misschien kan hier de bezem een beetje door? Inclusief mijn eigen posts dan.
Ruimte voor speculatie in NWS moet er zijn maar mag niet de overhand krijgen.quote:
Tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Topic is inmiddels vol, ik heb wel wat aangepast en ge-edit, niet verwijderd omdat het net vol zat.
FB / Een misdaadforum
Dat topic liep onlangs ook in FB en heb achter nog eens een balletje opgegooid.
Van mij mag MIS zo terugkomen hoor. Ik weet zelf niet meer waarom het gesloten is destijds, mogelijk omdat het gewoon niet meer liep. Misschien dat MIS in sommige gevallen een tussensprong kan zijn tussen NWS en BNW.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tofthnx.
Overigens is het ook zonder MIS te heropenen volgens mij op te lossen. DIt forum heet nieuws en achtergronden, is het geen idee om het echt te splitsen met subfora en dan evt topics paralel laten lopen. Eentje met alleen echt nieuws en eentje waar er op losgeachtergrond wordt?
Dit forum is voor mij sinds ik niet meer in NL woon mijn grootste Nederlandse nieuwsbron, ik ben graag op de hoogte van nieuws maar niet zoals veel topics verlopen. Het topic over Orlando bijv gaat niet meer over het onderwerp imo maar meer om randverschijnselen (wat ook prima is het is hier een discussieplatform). Ik weet niet of het mijn perceptie is of dat het echt zo is maar ik heb het idee dat een paar jaar geleden meer feiten, linkjes, bronnen gepost werder en nu in elk topic het een herhaling van zetten is.
Geen dankquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:57 schreef Kaas- het volgende:
Dank voor aanpassing TT burgemeester Londen.
nee - er zijn gewoon nieuwe feiten dus wat is je punt ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi, kan in dat Dascha-topic het woord feiten vervangen worden door speculaties? Lees de laatste 24 uur even door voor onderbouwing.
ik zie er een discussie waar je zelf niet aan deelneemt ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef Copycat het volgende:
Oh my.
Maar ik vroeg het aan een mod, niet aan jou, op basis van de speculatieve nonsens van de laatste dagen. Je zou als nabestaande maar op die 'feiten' stuiten.
Wie ben jij trouwens om voor de nabestaanden te praten?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: ik vraag het niet aan jou, maar aan het moderatieteam. Butt out.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: ik vraag het niet aan jou, maar aan het moderatieteam. Butt out.
Dank je.quote:
Neem dan ook even mee dat Copycat andere users komt beschuldigen van het posten vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:53 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Ik zal het topic even nalopen. Wat betreft de discussie hier, schaar ik me helemaal achter copycat. Het is bijzonder hinderlijk als iedereen zich er tegenaan gaat lopen bemoeien als iemand hier feedback vraagt.
Er wordt je niks gevraagd en ik kan prima mijn eigen mening vormen en mijn collegae vast ook. Iemand heeft een vraag en daar reageren we graag op en dat proces verloopt beduidend soepeler zonder ruis op de lijn
Schei uit hoor. Als je niet tegen 'speculatieve nonsens' kan, kan ik je niet helpen. Als ze het nou over 'achterlijke bullshit die die mongolen als StaceySinger posten' zou hebben, zou het een aanval zijn die ik weg ga halen. Dat ze posts in een topic speculatieve nonsens vindt waar een mod naar moet kijken is gewoon zeggen wat je ergens van vindt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Neem dan ook even mee dat Copycat andere users komt beschuldigen van het posten van
" speculatieve nonsens" .
dat is een nogal affreuze aantijging
Weet je wat het is? Dit zagen we bij die verdwenen meisjes in de rimboe ook. FOK! verandert in een een bolwerk van wannabespeurneuzen. Over het nieuws gaat het nog maar zijdelings, het gaat om de speurtocht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi, kan in dat Dascha-topic het woord feiten vervangen worden door speculaties? Lees de laatste 24 uur even door voor onderbouwing.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:25 schreef NanKing het volgende:
Ipv mis kan het misschien beter cluedo of vermist worden. Lijkt me eik nog een beter idee
Zou mooi zijn en een hoop ordinaire off topic discussie's vermijden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Topic is inmiddels vol, ik heb wel wat aangepast en ge-edit, niet verwijderd omdat het net vol zat.
FB / Een misdaadforum
Dat topic liep onlangs ook in FB en heb achter nog eens een balletje opgegooid.
Dat is overigens wel gewoon mijn mening hoor. Moedertjes die spreken over OTD spreken alsof het geen amateurinitiatief is maar een instituut.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:04 schreef timmmmm het volgende:
'achterlijke bullshit die die mongolen als StaceySinger posten'
OTD?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is overigens wel gewoon mijn mening hoor. Moedertjes die spreken over OTD spreken alsof het geen amateurinitiatief is maar een instituut.
Kan het overgrote deel van de gebruikelijke Linksmensch cultuurvernietigers meuk ook mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:39 schreef Dagonet het volgende:
Speculatie en complotten, wat is er mis met BNW, dat is daar toch voor?
Het enige wat die zaken gemeen hebben is dat OM verzaakt gedegen onderzoek te doen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Dit zagen we bij die verdwenen meisjes in de rimboe ook. FOK! verandert in een een bolwerk van wannabespeurneuzen. Over het nieuws gaat het nog maar zijdelings, het gaat om de speurtocht.
Normaal zou ik dat wansmakelijk vinden en daartegen optreden omwille van de nabestaanden. Dat topic over die meskes is zo ook gesloten. Maar de familie/nabestaanden houden dit steeds bewust in het nieuws, moedigt die speurtochten aan en doen er zelf aan mee. Wat moet ik dan?
Er gebeurt in die topics verder niets wat tegen de policy is, dus ik weet niet zo goed wat ik hier dan verder mee moet. Achter de schermen hebben we het er gister met de collega's ook over gehad en het is nou eenmaal zo dat sommige users hier een, in mijn ogen vrij morbide, kick van krijgen. Het liefst zou ik MIS weer open zien voor dit soort gekkigheden, maar om dat nou voor twee topics te doen is ook zo overdreven. Dus we zullen het er, bij gebrek aan beter, in NWS mee moeten doen.
Welke posts stoor je je dan precies aan? Misschien heb ik in de gauwigheid over de te rare posts heengekeken
Als je het niet zo serieus neemt, zou ik me er ook niet zo druk over maken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo serieus neem ik het nu, dat zelfs de zelfverzonnen afkorting me niet kan bommen.
Dit vraag ik me ook af. Nieuw subforum gaat een beetje ver, maar onder de paraplu van NWS past het ook niet echt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:39 schreef Dagonet het volgende:
Speculatie en complotten, wat is er mis met BNW, dat is daar toch voor?
TDOquote:
Ik vind het potsierlijk. Dat is denk ik het goede woord er voor. Potsierlijk. En een beetje meelijwekkend. Maar dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:00 schreef StaceySinger het volgende:
Team Dascha Onderzoek (TDO) heeft nieuwe feiten geconstateerd met betrekking tot de vermeende zelfmoord van Dascha Graafsma op 28 november 2015.
[...knipperdeknip...]
Het TDO roept deze personen op om contact op te nemen.
Ik weet je mening en ben het met het gedeelte eens dat een MIS een oplossing kan zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
TDO
[..]
Ik vind het potsierlijk. Dat is denk ik het goede woord er voor. Potsierlijk. En een beetje meelijwekkend. Maar dat is slechts mijn mening.
Ik begrijp de post van Timmmmmmmm overigens prima. Wat niet wegneemt dat ik vind dat NWS met dit soort topics naar het niveau van een ordinaire Britse tabloid zakt. Kortom: het zal allemaal best binnen de policy zijn maar het is imo geen NWS.
Vernieuwde ZUUquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:
En een ZEU voor de azijnpissers, die hier op FOK nauwelijks een bijdrage leveren on topic maar wel klagen over anderen met een mening. Kan FB ook gebruikt worden waar het voor bedoeld is.
We hebben het nu niet over de discrimiatie- en zp-topics. Dat is een ander onderwerp.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet je mening en ben het met het gedeelte eens dat een MIS een oplossing kan zijn.
Heb daar twee maanden geleden ook al na gevraagd.
Misschien is het een optie om ook een ZWA te maken, voor alle discriminatie en zwarte piet-topics? Is ook geen nieuws en ordinaire discussie's over constant dezelfde argumenten. D'is elke avond wel ergens in het land een matpartij in een AZC.
Ammehoela. Als je het waagt in dat soort topics de scenario's te ontleden zodat feiten van aannames worden gescheiden krijg je alleen maar een hoop virtueel gezucht en gesteun over je heen, en als je pech hebt zelfs DM/PM van een van de usuals met het verzoek het topic niet te verpesten. En hoe vaak al niet tegen "lastpakken" gezegd is dat ze ook weg mogen blijven uit het topic en niet verplicht zijn alles te lezen heb ik niet bijgehouden, maar het is tegen mij zelf al meermaals gezegd.quote:En een ZEU voor de azijnpissers, die hier op FOK nauwelijks een bijdrage leveren on topic maar wel klagen over anderen met een mening. Kan FB ook gebruikt worden waar het voor bedoeld is.
Slecht nieuws, geen foto's deze keer. Dus handje uit de broek jongensquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:43 schreef Disana het volgende:
Mensen, even wachten tot onze mod weer schoon is.
Nou ja, alleen voor dit soort topics gaat MIS dus niet open. Dus dat is helaas geen optie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef Copycat het volgende:
Dank je voor je uitgebreide antwoord en ben blij dat we het gevoelsmatig iig aardig eye to eye zien.
Ik stoor me aan het speculatieve karakter in het algemeen, en in het bijzonder nu aan posts waarin er zo'n beetje een heksenjacht wordt geopend op een 'verdachte' (...) die 'te vinden moet zijn' en aan posts waarin dit meisje als een weerloos slachtoffer van loverboys wordt afgeschilderd, gedreven tot zelfmoord. Wansmakelijk en imo een fatsoensgrens over.
Ik snap de spagaat waar je in zit, doe er verder mee wat je wil en kan ... MIS weer open klinkt mij op een verwrongen manier positief in de oren.
Weet je waar we het eens over moeten hebben ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over de discrimiatie- en zp-topics. Dat is een ander onderwerp.
[..]
Ammehoela. Als je het waagt in dat soort topics de scenario's te ontleden zodat feiten van aannames worden gescheiden krijg je alleen maar een hoop virtueel gezucht en gesteun over je heen, en als je pech hebt zelfs DM/PM van een van de usuals met het verzoek het topic niet te verpesten. En hoe vaak al niet tegen "lastpakken" gezegd is dat ze ook weg mogen blijven uit het topic en niet verplicht zijn alles te lezen heb ik niet bijgehouden, maar het is tegen mij zelf al meermaals gezegd.
En als je dan je vraag in FB stelt moet je je er niet mee bemoeien omdat je nooit post in het topic? Als je alles leest maar nooit post mag je geen kritiek hebben? Hou toch op.
vind je dat geen uitdaging.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Weet je waar we het eens over moeten hebben ?
Dat er iemand op fok is zonder naam en alleen een paar puntjes en streepjes gebruikt als naam
..-._---_-.- is dat eigenlijk wel toegestaan ?
--- -.- .- -.-- / .-- . / -.. ---quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuk allemaal. Maar we gaan het hier weer over NWS hebben
echter dekt het totaal de lading niet:quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:29 schreef damian5700 het volgende:
Ontploffing voor Stade de France
Dit is de originele titel van het Telegraaf artikel en dat is dus prima.
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..quote:De politie zou een onbeheerd achtergelaten koffer tot ontploffing hebben gebracht.
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffingquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
Dat van die terreuraanslag klopt en daarop heb ik het veranderd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
dat klopt, echter zag ik staan terreuraanslag in in de post van damian, kennelijk worden topic titels niet meer bijgewerkt als ze eenmaal geplaatst zijn.. kan mij herinneren dat dit vroeger wel zo was..quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffing
checkquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds
Ze is overleden, misschien de TT aanpassen.
Ik zou even Lelijknap in de gaten houden. Sympathisant van de actie, loopt nu al te dwepen met video's van de groepering.quote:
Is weg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even quoten om duidelijk te maken waarom deze man tot 1-1-2016 permanent geband was op Fok. Hij steunt openlijk moordenaars.
Dit lijkt me tegen alle regels in te gaan en ook wel wat erger te zijn dat een grapje waarvoor je er even enkele uren af moet.
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
Wat is eigenlijk jullie beleid ten opzichte van al die lui die constant over genocide wauwelen?
Mja msnap dan de haat richting negers welquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.
Val zo iemand lastig met z'n getroebleerde verleden om hem in de spiegel te laten kijken en je krijgt er zelf een.
Dit is de titel van het stuk uit het AD.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:23 schreef hoink581 het volgende:
NWS / 'We sluiten de ogen voor moslimgeweld'
Onduidelijke titel.
Ja, maar het is nu tegelijkertijd een honingpot voor boze burgers.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef damian5700 het volgende:
Dit is de titel van het stuk uit het AD.
Dus eigenlijk zou het topic onvindbaar moeten zijn voor boze burgers die hun onderbuikgevoelens weer eens bevestigd zien wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu tegelijkertijd een honingpot voor boze burgers.![]()
Nee, zeker niet. Maar TT en OP zetten de toon. Gaat een weinig constructief topic worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:31 schreef Woelwater het volgende:
Dus eigenlijk zou het topic onvindbaar moeten zijn voor boze burgers die hun onderbuikgevoelens weer eens bevestigd zien worden
Dat staat al in de eerste regel van het artikel en verder dekt de TT de lading prima. De vrouw heeft specifiek een boek geschreven over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het niet slimmer erbij te vermelden dat het een interview is met een Duitse agente?
Dat weet ik, heb het interview in de Volkskrant ook zien langskomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:34 schreef Mani89 het volgende:
Dat staat al in de eerste regel van het artikel en verder dekt de TT de lading prima. De vrouw heeft specifiek een boek geschreven over dit onderwerp.
Nou en? Mogen boze burgers zich niet uiten op FOK!?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het niet slimmer erbij te vermelden dat het een interview is met een Duitse agente?
Volgens mij is dat het bestaansrecht van de FP en NWS in zijn geheel. Ik zeg alleen maar dat je hiermee stemmingmakerij in de hand speelt. Zou prettig zijn om de kans dat een topic uitloopt op een lange "landverrader, wegkijker" rant te verlagen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Nou en? Mogen boze burgers zich niet uiten op FOK!?
Een topic over alle fijne dingen die moslims ons brengen met bijhorende positieve TT zou idd ook wel eens welkom zijn voor de afwisseling. Helaas voelen weinig zich geroepen zo'n topic te openen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar TT en OP zetten de toon. Gaat een weinig constructief topic worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:39 schreef Woelwater het volgende:
Een topic over alle fijne dingen die moslims ons brengen met bijhorende positieve TT zou idd ook wel eens welkom zijn voor de afwisseling. Helaas voelen weinig zich geroepen zo'n topic te openen.Goedkope spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga natuurlijk niet een topic een of andere vage afwijkende titel van het origineel geven omdat jij anders bang bent dat de 'verkeerde' users komen posten. Zolang men binnen de policy blijft, is iedereen welkom.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het bestaansrecht van de FP en NWS in zijn geheel. Ik zeg alleen maar dat je hiermee stemmingmakerij in de hand speelt. Zou prettig zijn om de kans dat een topic uitloopt op een lange "landverrader, wegkijker" rant te verlagen.
Hou ik je aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Maar als je van de boze burgers dingen tegenkomt die niet kunnen, zie ik de TR's tegemoet en dan komen we erop af
Dit geldt voor elk topic. Dat is ook het nut van de TR-knop. Als je dingen tegenkomt die niet door de beugel kunnen, kan je die TRen om een mod in te schakelen.quote:
Het staat jou natuurlijk ook vrij om zo'n positief topic over moslims te openen. Je laatste topic waarin je voorstelde om NWS te veranderen in "Nederland mijn Vaderland" omdat de toon in de reacties je niet helemaal aanstaat was ook weinig positiefquote:
je komt zelf vertellen dat de familie Graafsma verwarring heeft gezaaid in de Videoquote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Topicreeks: Nieuwe feiten rond dood Dascha Graafsma #2
Ik probeer op een normale manier te reageren in het topic, maar kennelijk vinden een paar mensen dat ik 'lastige dingen' zeg. Ik word doodmoe van de manier waarop de aanval frontaal wordt ingezet als je ook maar iets zegt dat niet strookt met de denkbeelden van de usual suspects.
bekend fenomeen in dat soort topics maar hier is er nog niet echt sprake van toch?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik probeer op een normale manier te reageren in het topic, maar kennelijk vinden een paar mensen dat ik 'lastige dingen' zeg. Ik word doodmoe van de manier waarop de aanval frontaal wordt ingezet als je ook maar iets zegt dat niet strookt met de denkbeelden van de usual suspects.
Oh en waar beweer ik dat het de familie Graafsma is die verwarring zaait? Ik heb het oa over jou. De ene keer zeg je dat de politie er na 10 tot 15 minuten was en even later heeft het een uur geduurd voor de hulpdiensten er waren. Maar als je daar een opmerking over post is he standaard antwoord gezucht dat ik slecht kan lezen, of iets in de trant van "kijk de video maar" of een mededeling dat iemand die nooit in het topic post maar eerst de hele reeks moet teruglezen voor ie maar de bekende weg vraagt.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je komt zelf vertellen dat de familie Graafsma verwarring heeft gezaaid in de Video
Er is onduidelijkheid gezaaid over het arriveren van de hulpdiensten
dat is nogal een beschuldiging
Nou ja, ik heb in de laatste twee topics tot twee keer toe een gerucht/aanname in twijfel getrokken en de reactie was beide keren nogal doorspekt met gezucht en gesteun. Ik zou niet goed kunnen lezen, geen kennis van de zaak hebben, etc. Terwijl ik het over quotes gaat die letterlijk in het topic staan.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
bekend fenomeen in dat soort topics maar hier is er nog niet echt sprake van toch?
welke posts doel je op?
Dat is onnodig. En zo gaat het om de haverklap als je wat kritisch bent tegenover de usuals in het topic.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ben je nou niet zo slim of hoe zit het ?
Er zijn protocollen en daar heeft de politie zich aan te houden
De calamiteiten dienst van Prorail ruimt het spoor op .
De politie zal hoogstens assistentie verlenen door een paar lintjes te trekken
en het verkeer te regelen . verder mogen ze niet in de weg lopen.
Nou das ook niet aardig...quote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jij komt het topic binnenstormen zonder de docu gezien te hebben. Brullen dat users dingen verzinnen en concluderen die in de docu genoemd worden. Dat was "typerend voor het gespeurneus" right?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voel je je aangesproken? Er is ontegenzeggelijk een clubje users dat steevast in dit soort topics aanwezig is, en vaak domineert. Die bedoel ik.quote:
Aanname.quote:Op maandag 20 juni 2016 05:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Jij komt het topic binnenstormen zonder de docu gezien te hebben.
Nou, dit is een schoolvoorbeeld van wat ik bedoel met mijn melding in FB. Overigens ben ik niet degene die het onderwerp "wel of niet donkere paadjes" ter sprake heb gebracht of die er eindeloos over door gaat.quote:Brullen dat users dingen verzinnen en concluderen die in de docu genoemd worden.
Dat was "typerend voor het gespeurneus" right?Een poging tot nuance je niet blind te staren op het woordje hulpdiensten maar in plaats daarvan bijvoorbeeld op de bergingstijd richten levert me gelijk weer een verwijt van "aanname" op. Bron? Waar kan ik dat lezen?!
Topic verliep voor de verandering redelijk goed tot jouw bombastische inval. Nou is het weer redelijk naar de gallemiezen. Of mensen instinctief liever wel of niet donkere bospaadjes mijden gaat het na een dag tolololo nou over. Top gedaan.![]()
quote:Voor de mods (als die er nog zijn) een mooie testcase. Kan zo'n topic nog op Fok! of is het niet meer mogelijk? Want in het laatste geval kun je de toko wel sluiten imo.
Beste streepje-puntje, je wist niet waar het vandaan kwam over de hulpdiensten en bergingstijden. Dat schuif je direct in de schoenen als geconcludeerd door users en "typerend voor het gespeurneus". Ik maakte zelf ook een fout over het woord "hulpdiensten", prima my bad. Wat is er mis toegeven dat jij er ook naast zat? Nope. stug volhouden. Anderen zijn vijandig en je wordt onheus bejegend. En als ze jou op je eigen gedrag wijzen zijn ze onvolwassen.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Chapeau voor je volwassen reactie
Klopt. Daarom vroeg ik waar ik dat kan nalezen. Maar ook dat mag kennelijk niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Beste streepje-puntje, je wist niet waar het vandaan kwam over de hulpdiensten en bergingstijden.
Nee dat doe ik niet. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf.quote:Dat schuif je direct in de schoenen als geconcludeerd door users en "typerend voor het gespeurneus".
Ah natuurlijk, ik heb het topic verkloot. Hoe precies? Omdat ik niet klakkeloos mee wil gaan in de stroom van geruchten, geroddel en oncontroleerbare aannames? Omdat ik een poging doe feiten van speculatie te scheiden? Omdat ik iets het topic in breng dat voor de verandering wel gestaafd wordt door voor iedereen controleerbare feiten (Blauwkapelmelding).quote:Ik maakte zelf ook een fout over het woord "hulpdiensten", prima my bad. Wat is er mis toegeven dat jij er ook naast zat? Nope. stug volhouden. Anderen zijn vijandig en je wordt onheus bejegend. En als ze jou op je eigen gedrag wijzen zijn ze onvolwassen.
En nogmaals je helpt ondertussen het hele topic naar de klote. Dat vind ik jammer. Voor de variëteit in NWS, is er amper, is het ook jammer.
Rond de 16e minuut in de docu.quote:Op maandag 20 juni 2016 08:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vroeg ik waar ik dat kan nalezen. Maar ook dat mag kennelijk niet.
Dat is precies het punt. Ik wil dat soort beweringen niet zomaar klakkeloos voor waar aannemen. Ook als ze in een documentaire worden genoemd hoeven ze niet per se waar te zijn. Dat het in de docu wordt genoemd snap ik, maar ik wil weten waar het vandaan komt. En die vragen moeten gesteld kunnen worden zonder al die kinderachtige vijandige reacties.quote:
En nu kom je andere users maar weer even als gekke henkies wegzetten ?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is precies het punt. Ik wil dat soort beweringen niet zomaar klakkeloos voor waar aannemen. Ook als ze in een documentaire worden genoemd hoeven ze niet per se waar te zijn. Dat het in de docu wordt genoemd snap ik, maar ik wil weten waar het vandaan komt. En die vragen moeten gesteld kunnen worden zonder al die kinderachtige vijandige reacties.
Ja dat vind ik geneuzel en dat mag ik zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En nu kom je andere users maar weer even als gekke henkies wegzetten ?
dat ze maar iets neuzelen ?
je post #214
Het hele geneuzel over of het wel of niet logisch is dat ze dat bospad heeft genomen.
Een MIS een optie?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:21 schreef Frutsel het volgende:
Er is al wat gemod...dus stop eens met dat geneuzel (ja dat mag ik/je zeggen) allemaal aub
maar zo langzamerhand merk ik al dat er schijnbaar niets gaat veranderen dus dan moeten we het maar anders gaan doen.
Dank.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:21 schreef Frutsel het volgende:
Er is al wat gemod...dus stop eens met dat geneuzel (ja dat mag ik/je zeggen) allemaal aub
Gooi de FOK!stok erbij, nog wat andere speurneuzerijgeneuzel, mystery games etc en probeer het, iig tijdelijk. Positiever dan een krampachtig positiviteitspaleis.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ik ben steeds meer voor een CLU(edo)-forum. Niet zozeer expliciet misdaad, maar allerlei topics waar de zelfverklaarde Missjes Marple en Monsieurs Poirot ongehinderd kunnen speculeren over waarom een zelfmoord toch echt doodslag is, heksenjachtje meer of minder op 'verdachten' of tot in den treure kunnen dagdromen over hoe organenhandel onze meiden in het buitenland bedreigen. Een forum waar elke dood voorbedachte rade is en iedereen een detective. Kan NWS bij de feiten blijven.
Geneuzel heeft bij mij toch een behoorlijke negatieve ladingquote:Op maandag 20 juni 2016 10:21 schreef Frutsel het volgende:
maar zo langzamerhand merk ik al dat er schijnbaar niets gaat veranderen dus dan moeten we het maar anders gaan doen.
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel een steek onder water. Niet nodig Stacey.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat streepje-puntje-streepje gisteren goed meegezocht heeft![]()
dus het gaat de goeie kant op
Je kwam gisteren met goede steek-houdende argumenten!quote:Op maandag 20 juni 2016 10:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel een steek onder water. Niet nodig Stacey.
het hele topic krijgt een negatieve lading bij veel users als bepaalde andere users uberhaupt durven te ademen en dat werkt twee kanten op.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Geneuzel heeft bij mij toch een behoorlijke negatieve lading
huh ik maak je juist een complimentquote:Op maandag 20 juni 2016 10:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel een steek onder water. Niet nodig Stacey.
Ik heb het vorige week aangekaart maar vooralsnog komt het er dus niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gooi de FOK!stok erbij, nog wat andere speurneuzerijgeneuzel, mystery games etc en probeer het, iig tijdelijk. Positiever dan een krampachtig positiviteitspaleis.
De mededeling dat ik goed heb meegezocht en dat het dus de goede kant op gaat is niet bepaald positief. De boodschap is duidelijk: "Stipje-streepje verpest de boel maar weet zich al wat beter te gedragen". Aldus Stacey Singer.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je kwam gisteren met goede steek-houdende argumenten!
Stond er ook van te kijken maar mag ook zeker eens gezegd worden.
quote:Op maandag 20 juni 2016 10:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De mededeling dat ik goed heb meegezocht en dat het dus de goede kant op gaat is niet bepaald positief. De boodschap is duidelijk: "Stipje-streepje verpest de boel maar weet zich al wat beter te gedragen". Aldus Stacey Singer.
quote:Op maandag 20 juni 2016 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het hele topic krijgt een negatieve lading bij veel users als bepaalde andere users uberhaupt durven te ademen en dat werkt twee kanten op.
Daar kwam die quote uit ...quote:Op maandag 20 juni 2016 10:40 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb het vorige week aangekaart maar vooralsnog komt het er dus niet.
Je kan het in FB nog eens voorstellen
Nou ja, misschien reageer ik hier wat fel, maar roepen dat ik gisteren een nuttige bijdrage heb geleverd en dat het dus de goede kant uit gaat vind ik geen compliment.quote:
Ja, ik zou zeggen: Stel je vraag eens hierquote:Op maandag 20 juni 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds #7
Zie reactie #210 en #219 waarin Peachbird geciteerd wordt vanaf de FP. Hoe werkt dat eigenlijk? Als je zoiets op het forum zou zeggen had Peachbird waarschijnlijk nu een (perma?)ban gehad. Is het zo dat de FP en het forum los van elkaar staan in de zin van dat het daar wel kan en je hier dan ook gewoon doorposten mag?
Wat een onzin, dat is nou juist de pest met veel vaste posters in het topic. Als er iemand bij komt die kritisch is probeert men die zo snel mogelijk de lust van het posten te ontnemen.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Beste streepje-puntje, je wist niet waar het vandaan kwam over de hulpdiensten en bergingstijden. Dat schuif je direct in de schoenen als geconcludeerd door users en "typerend voor het gespeurneus". Ik maakte zelf ook een fout over het woord "hulpdiensten", prima my bad. Wat is er mis toegeven dat jij er ook naast zat? Nope. stug volhouden. Anderen zijn vijandig en je wordt onheus bejegend. En als ze jou op je eigen gedrag wijzen zijn ze onvolwassen.
En nogmaals je helpt ondertussen het hele topic naar de klote. Dat vind ik jammer. Voor de variëteit in NWS, is er amper, is het ook jammer.
Q.E.D.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:44 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Als er iemand bij komt die kritisch is probeert men die zo snel mogelijk de lust van het posten te ontnemen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die heeft ie nog nooit bekeken
Staat gewoon in de Op
Echt he, als je wat kritisch bent en niet alles dat beweerd wordt voetstoots aanneemt dan krijg je dit soort reacties. En niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou schrijf die meid aan uit de trein, dan weet je het zeker...
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heb je de hulpdiensten als gebeld of gemaild vroeg ik.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord op m'n vraag (over je contact met de hulpdiensten)
Zelf onderzoek je blijkbaar helemaal niks
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zal best, zat die ook in de trein?
Mijn onderste post hoort helemaal niet in dat rijtje thuis. Beetje knippen, plakken en zielig gaan doen? Je persoonlijke issue's met Stacey staat helemaal los van mijn reactie op een discussie over een professor in de Getuigenwetenschap.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het gaat door
Het duo O en SS doet er echt alles aan om mensen die niet meegaan in hun verhaal te zieken. Het wordt weer enorm trollerig.
[..]
[..]
[..]
Je maakt jezelf belachelijk door de goede bedoelingen en het onderzoek naarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het gaat door
Het duo O en SS doet er echt alles aan om mensen die niet meegaan in hun verhaal te zieken. Het wordt weer enorm trollerig.
[..]
[..]
[..]
Jawel; het is een beetje een kinderachtige opmerking omdat het over getuigenverklaringen in het algemeen ging.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn onderste post hoort helemaal niet in dat rijtje thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |