abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162890492
Het pientere paardenmeisje van Powned Charlotte Pieters is in Rotterdam voor een standaard NPO-voxpopdingetje. Onderwerp: het aanstaande vertrek van BM Ahmed Aboutaleb naar Den Haag. Een peopsaai Nieuwsuurachtig gaap-item, dat pardoes gered wordt door de plaatselijke kutjeugd van Marokkaanse profilering, met een etnisch monopolie op 'kwatten' en 'kk-joden'. En Aboutaleb kan maar beter ook naar Den Haag wieberen. Want Leefbaar Rotterdam heeft een nieuwe sterke man, die ALLE 45 RAADZETELS van 010 gaat veroveren. Zo moet het, hh politici. Poten in de modder, en beuken maarrr. ROTTERDAM IS BLIJ. MET BART-JOOST VAN RIJ.

http://www.geenstijl.nl/m(...)kkanen_bespugen.html

Ten eerste meisje: de daders zijn geen blanken dus van racisme kan geen sprake zijn. Ten tweede heb ik hier bewijs dat zij ooit voor een stageplaats zijn afgewezen dus zij staan volledig in hun recht.

Accepteer en ben onderdanig, dat is je rol voor de toekomst. Wen er aan.

Game on. ^O^ .
I´m back.
pi_162890518
Ik had ze daar vierkant in elkaar getrapt. :r
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_162890528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee als je ze constant blijft zien als Marokkaan komen we ook nergens nee.
Dat zijn labeltjes. Ik zie, net als in dat paspoorten intrekken gedoe, daar niet de oplossing in schuilen. Het is geloof ik wel de officiële narratief, die zelfs door de EU-Timmermansen gehanteerd wordt wrs en ook GrL en SP zullen dit als een soort ei van Columbus etaleren. Vraag blijft of ze zichzelf wel als NL'er beschouwen. Ook na zoveel generaties.
I´m back.
pi_162890567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zijn labeltjes. Ik zie, net als in dat paspoorten intrekken gedoe, daar niet de oplossing in schuilen. Het is geloof ik wel de officiële narratief, die zelfs door de EU-Timmermansen gehanteerd wordt wrs en ook GrL en SP zullen dit als een soort ei van Columbus etaleren. Vraag blijft of ze zichzelf wel als NL'er beschouwen. Ook na zoveel generaties.
Ik denk van niet. Jammer genoeg scheiden onze culturen te veel met die van hun.
pi_162890588
http://www.ad.nl/dossier-(...)gn=socialsharing_web

Eén van deze NLse jochies is aangehouden, meldt AD.
I´m back.
pi_162890593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:35 schreef BoneThugss het volgende:
Ik had ze daar vierkant in elkaar getrapt. :r
Ik had ze gekieteld tot ze zich over zouden geven!@!@!! (8>
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:39:05 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162890601
niemand hoeft zich van mij nederlander te voelen als je maar gewoon de wet respecteert van het land waar je woont, waar je je toekomst bouwt en waar je door betaald wordt...

maar ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162890602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerlijk; ik beschouwde mij zelf altijd als Nederlander en naar mate dat ik ouder werd. Zo rond 13 jaar werd mij constant verteld dat ik dat niet was. Nu gedraag ik mij gewoon normaal en heb werk en zo maar het is serieus wel een probleem in Nederland.

Je hoort je gewoon te gedragen. En we moeten kappen om bij Marokkanen hun misdragingen elke keer te linken aan het feit dat ze van Marokkaanse afkomst zijn. Het is een wisselwerking.
pi_162890607
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

pedo gespot
pi_162890638
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Haha. _O-

Ik had hier ook een paar kutmarrokanen om de hoek wonen. Altijd een grote bek, tot hij een keer alleen was. Ha ha ha. _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_162890685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eerlijk; ik beschouwde mij zelf altijd als Nederlander en naar mate dat ik ouder werd. Zo rond 13 jaar werd mij constant verteld dat ik dat niet was. Nu gedraag ik mij gewoon normaal en heb werk en zo maar het is serieus wel een probleem in Nederland.

Je hoort je gewoon te gedragen. En we moeten kappen om bij Marokkanen hun misdragingen elke keer te linken aan het feit dat ze van Marokkaanse afkomst zijn. Het is een wisselwerking.
Wat ik net ook al zei. Ze hebben die status zelf naar hun toe getrokken.
pi_162890707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De kans dat een Marokkaan een boefje wordt later is meer dan 22x zo groot als bij een autochtoon. Er is toch iets mis met je afkomst als dat het resultaat is. Tenzij je hier gaat beweren dat zowel de nurture als nature theorieën totale onzin zijn.
pi_162890712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:43 schreef nick202 het volgende:

[..]

Wat ik net ook al zei. Ze hebben die status zelf naar hun toe getrokken.
Misschien maar hoeven we er toch niet mee door te gaan. We willen toch verbetering?

En ik heb geen enkele status naar mij toe getrokken. Andere vonden het zeer belangrijk dat ik geen autochtoon was.
pi_162890725
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De kans dat een Marokkaan een boefje wordt later is meer dan 22x zo groot als bij een autochtoon. Er is toch iets mis met je afkomst als dat het resultaat is. Tenzij je hier gaat beweren dat zowel de nurture als nature theorieën totale onzin zijn.
Ik geloof er niet in. Kijk eerder naar omgeving en kansen die iemand krijgt.
pi_162890753
Iedereen wil verbetering maar, het probleem ligt bij hun zelf dus is het aan hun om de eerste stap te zetten.
pi_162890768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:46 schreef nick202 het volgende:
Iedereen wil verbetering maar, het probleem ligt bij hun zelf dus is het aan hun om de eerste stap te zetten.
Bij veel ligt het probleem niet bij hen... Als ze zich gedragen tenminste.
pi_162890816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mijn omgeving bestond vroeger uit familie en voornamelijk mensen met eenzelfde cultuur als de mijne. Ik gok dat het bij de meeste criminele Marokkanen net zo is aangezien ze zich zoals zoveel minderheden concentreren in bepaalde wijken. Omgeving is dus grotendeels gelijk aan afkomst.
pi_162890834
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mijn omgeving bestond vroeger uit familie en voornamelijk mensen met eenzelfde cultuur als de mijne. Ik gok dat het bij de meeste criminele Marokkanen net zo is aangezien ze zich zoals zoveel minderheden concentreren in bepaalde wijken. Omgeving is dus grotendeels gelijk aan afkomst.
Nee want als je die afkomst in een andere omgeving plaatst zou dus je andere resultaten moeten krijgen.
pi_162890842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bij veel ligt het probleem niet bij hen... Als ze zich gedragen tenminste.
Naar mate ze ouder worden verdwijnt het grote deels. In mijn ogen ligt het aan de bepaalde status die ze willen kweken. De status die ze hebben hoef ik niet te beschrijven.
pi_162890872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:50 schreef nick202 het volgende:

[..]

Naar mate ze ouder worden verdwijnt het grote deels. In mijn ogen ligt het aan de bepaalde status die ze willen kweken. De status die ze hebben hoef ik niet te beschrijven.
Ja in sommige wijken is het stoer om crimineel te zijn ja.Maar denk dat een autochtone crimineel die zelfde status daar krijgt en aanzien.
pi_162890920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee want als je die afkomst in een andere omgeving plaatst zou dus je andere resultaten moeten krijgen.
Waarmee je dus zegt dat de Marokkaanse cultuur hier in Nederland criminelen voorbrengt.
pi_162890929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waarmee je dus zegt dat de Marokkaanse cultuur hier in Nederland criminelen voorbrengt.
Nee dat zeg ik dus niet...
pi_162890950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor kansen kan je verwachten dan als 64% van de jongeren Marokkanen in aanraking komt met de politie. Als je je niet kan gedragen voor je volwassen bent en als een idioot over straat in bendes overal overlast veroorzaakt, vind je het dan gek dat niemand je wil aannemen?
pi_162890979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat voor kansen kan je verwachten dan als 64% van de jongeren Marokkanen in aanraking komt met de politie. Als je je niet kan gedragen voor je volwassen bent en als een idioot over straat in bendes overal overlast veroorzaakt, vind je het dan gek dat niemand je wil aannemen?
Nee maar dan moet je nu ook niet meer van ze verwachten dat ze zich als Nederlander gaan voelen toch?
pi_162890986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik dus niet...
Als je die lui in een andere omgeving zou plaatsen, als tussen hun Marokkaanse familie en omgeving dan zou er een ander resultaat uit komen. Hoe is dat anders dan zeggen dat de Marokkaanse cultuur een probleem is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')