Mja ik ben erg blij dat ik gestemd heb en dat mijn mening er toe doet hier in Nederlandquote:Rutte voegde daar aan toe dat hij ''totaal, totaal, totaal tegen referenda over multilaterale overeenkomsten'' is en al helemaal als die gaan over afspraken tussen meerdere landen.
http://www.nu.nl/associat(...)aine-desastreus.html
Ik weet niet of ik jouw opmerking serieus moet nemen of dat het sarcasme is, ik heb ook gestemD maar heb niet de illusie dat de politiek het serieus neemt.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef MMXMMX het volgende:
Rutte voegde daar aan toe dat hij ''totaal, totaal, totaal tegen referenda over multilaterale overeenkomsten'' is en al helemaal als die gaan over afspraken tussen meerdere landen.
BRON http://www.nu.nl/associat(...)aine-desastreus.html
Mja ik ben erg blij dat ik gestemt heb en dat mijn mening er toe doet hier in Nederland
Die kans is wel groot denk ik toch kies ik voor Halbe Zijlstraquote:Op maandag 13 juni 2016 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin die Rutte steeds meer te mogen. Ik hoop dat hij volgend jaar weer lijsttrekker is.
quote:Volgens Rutte is tijdens de vluchtelingencrisis gebleken dat Europa het in korte tijd eens kan worden over een gezamenlijke aanpak van een groot probleem.
Als Halbe lijsttrekker wordt, ga ik voor D66.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Die kans is wel groot denk ik toch kies ik voor Halbe Zijlstra
hij is wel grappig jaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:17 schreef ems. het volgende:
Wel leuk stukje trouwens uit dat artikel:
[..]
Dat referendum mag inderdaad wel rechtsgeldig zijn, 'de wil van het volk' is het natuurlijk niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Tegen de wil van 61% van 32% van de stemgerechtigden, bedoel je?
Ik dacht dat jij links was?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Halbe lijsttrekker wordt, ga ik voor D66.
Neuh. Dat proberen de PVV-stemmers op FOK! je alleen wijs te maken.quote:
Halbe 4 president!!quote:Op maandag 13 juni 2016 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
Halbe Zijlstra, die de cultuurbezuinigingen rechtvaardigde door te stellen dat er echt geen subsidie hoefde te gaan naar geklieder wat zijn dochter ook kan
Gevaarlijke gek nog wel,zo zoquote:Op maandag 13 juni 2016 12:43 schreef bamibij het volgende:
Halbe Zijlstra
Laat die gevaarlijke gek zich aansluiten bij de PVV.
Altijd fijn, een overheid die voor jou gaat bepalen wat mooi is en wat wel gesponsord mag worden, en wat jij lelijk moet vinden.quote:
Enge man dan.quote:
Daarom ook de subsidiekraan voor kunst dicht draaien. Gaat nergens over.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Altijd fijn, een overheid die voor jou gaat bepalen wat mooi is en wat wel gesponsord mag worden, en wat jij lelijk moet vinden.
Ik heb ook helemaal niets met dat afgrijselijke geklieder, maar ik laat mijn smaak niet leidend zijn over wat wel subsidiegeld zou mogen krijgen of wat niet. Daar gaat een overheid niet over. Een overheid moet gaan over of dat subsidiegeld wel zinvol besteed wordt. Niet of het eindproduct wel mooi genoeg is.
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daarom ook de subsidiekraan voor kunst dicht draaien. Gaat nergens over.
Gedeeltelijk mee eens. Een schilder kan prima zijn eigen markt maken. Ook in openbare gebouwen is zonder subsidie kunst te regelen. Dit geldt ook voor beeldhouwers en dat soort zaken.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daarom ook de subsidiekraan voor kunst dicht draaien. Gaat nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |