abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163009911
quote:
Transgender neergestoken in Etterbeek door "leden van IS"

HOLEBI-GEWELD Een transgender van Tunesische afkomst is zaterdagavond in Etterbeek neergestoken door twee mannen die claimen lid te zijn van IS. Het slachtoffer werd ook in Tunesië al bedreigd door dezelfde individuen. "Ik vrees voor mijn leven, ik wil asiel aanvragen in een ander land waar ik niet bedreigd word." Dat schrijven Bruzz.be en La Capitale.

Zaterdagavond werd transgender Sharky, een man van Tunesische afkomst neergestoken in Etterbeek. Het slachtoffer werd door zijn belagers fel toegetakeld: hij werd verschillende malen met een mes in de buik gestoken en moest in het ziekenhuis worden opgenomen.

Het is niet de eerste keer dat Sharky met de gewelddadige individuen af te rekenen krijgt: ook in Tunesië werd hij al door dezelfde personen aangevallen. De daders claimen leden van IS te zijn. Het slachtoffer geeft bovendien aan ook eerder al door andere leden van de terroristische organisatie te zijn bedreigd.

"Vrees voor mijn leven"

Het slachtoffer voelt zich dan ook niet langer veilig in ons land. "Deze personen volgen me al van in Tunesië. Ze zeiden dat ze enkel nog een officieel bevel van IS afwachten om me te onthoofden. Ze willen van mij een voorbeeld maken voor jongeren die de religieuze wet niet naleven", zei Sharky aan La Capitale. "Ik wil mijn naam officieel laten veranderen en in een ander land asiel aanvragen, waar ik niet bedreigd word."

Het Interfederaal Gelijkekansencentrum Unia bevestigt dat er een onderzoek naar de zaak loopt. Het dossier dateert zelfs al van voor de feiten van dit weekend. "Het slachtoffer werd ook eerder al bedreigd via haar Facebookprofiel en ook van fysieke agressie was al eerder sprake", zo klinkt het daar. Sharky diende klacht in bij de politie van de zone Montgomery, weet de redactie van Bruzz.be.

De zaak werd ondertussen doorverwezen naar het Brusselse parket. Dat bevestigt de feiten, maar zegt nog geen bewijs te hebben wat de motieven van de daders betreft. Of de agressie zou ingegeven zijn door haat tegenover de holebigemeenschap wordt nog volop onderzocht. Het parket zegt dat de vrouw niet in levensgevaar verkeert, maar wil in het belang van het gerechtelijk onderzoek geen verdere commentaar kwijt.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-leden-van-IS.dhtml
Elite anno 2016: liberale waarden promoten + Islam faciliteren

Dat botst, ziet toch het kleinste kind? Het is het ene of het ander lijkt me.
pi_163009950
Leuk die ramadan...
pi_163009981
Goh, IS heeft een lidmaatschap?
pi_163010009
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:42 schreef viceversa het volgende:
Goh, IS heeft een lidmaatschap?
Dan kennen ze meer mogelijkheden dan de PVV.
pi_163010024
Aha, weer verwarde mannen
pi_163010025
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:38 schreef berko13 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk natuurlijk, maar volgens mij ben jij niet bepaald de aangewezen persoon om dit topic te openen, TS. Jij als conservatieve christen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163010551
Is het nou een hij of een zij nu?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:13:54 #8
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163010840
Slachtoffer dat de media opzoekt, meerdere steekwonden maar niet in levensgevaar, daders die zichzelf als IS beschrijven (maar niet eens iemand kunnen doodsteken?)... Heb enige twijfels bij dit bericht.
are we infinite or am I alone
pi_163010914
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef crystal_meth het volgende:
Slachtoffer dat de media opzoekt, meerdere steekwonden maar niet in levensgevaar, daders die zichzelf als IS beschrijven (maar niet eens iemand kunnen doodsteken?)... Heb enige twijfels bij dit bericht.
Als je van veel aandacht houdt moet je gewoon roepen dat je zoiets doet in naam van IS.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:18:38 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163010968
Sinds wanneer is TS begaan met het lot van Transgenders?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:19:16 #11
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163010982
Het is me wat met de verwarde mensen tegenwoordig die niet uit naam van islam handelen.
pi_163010983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef crystal_meth het volgende:
Helemaal gevolgd worden vanuit Tunesië. Volgens mij gaat het niet zo goed bij IS dat ze de luxe hebben 1 iemand voor langere tijd te laten schaduwen door 2 man, om hem uiteindelijk slechts te verwonden.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:20:59 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163011037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:38 schreef berko13 het volgende:

[..]

Wanneer gaat jouw held Poetin het geweld tegen andersgeaarden eens aanpakken?
pi_163011048
Zou het helpen als de twee falende stekers een taakstraf krijgen van 20 uur bij de lokale homobar en een stageplek?
pi_163011087
Flinke taakstraf geven, dit mag natuurlijk niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163011143
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je van veel aandacht houdt moet je gewoon roepen dat je zoiets doet in naam van IS.
Dat is een beetje het probleem: iedere gek kan zichzelf uitgeven voor IS.
pi_163011157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wanneer gaat jouw held Poetin het geweld tegen andersgeaarden eens aanpakken?
Als mod ben je echt vet goed bezig als je een user die een tegenstrijdigheid in de politieke discours ter sprake brengt persoonlijk aanvalt, zijn punt niet weerlegd en over een totaal off topic onderwerp begint.
pi_163011160
Gezellige boel zo tijdens de ramadan. :')
pi_163011205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:26 schreef wolkentoetje het volgende:
Gezellige boel zo tijdens de ramadan. :')
Toch raar dat in een maand van bezinning, zoveel mensen tot de conclusie komen dat ze van hun vredelievende tolerante boekje moeten moorden.
pi_163011211
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als mod ben je echt vet goed bezig als je een user die een tegenstrijdigheid in de politieke discours ter sprake brengt persoonlijk aanvalt, zijn punt niet weerlegd en over een totaal off topic onderwerp begint.
Iemand die transgenders het liefst ziet verdwijnen is niet zo heel geloofwaardig met zo'n topic natuurlijk.
pi_163011229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Toch raar dat in een maand van bezinning, zoveel mensen tot de conclusie komen dat ze van hun vredelievende tolerante boekje moeten moorden.
Mwah, vooralsnog is 95% gewoon bezig met een normale manier van leven.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:29:14 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163011235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik breng juist een tegenstrijdigheid in zijn eigen discours naar voren. Hij loopt in meerdere topics te dwepen met politici die buitengewoon onvriendelijk zijn tegen LHBT's en gaat vervolgens hier doen alsof hij er mee begaan is.

Dat soort dubbele standaarden mag wel even benoemd worden.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:29:29 #23
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163011241
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Helemaal gevolgd worden vanuit Tunesië. Volgens mij gaat het niet zo goed bij IS dat ze de luxe hebben 1 iemand voor langere tijd te laten schaduwen door 2 man, om hem uiteindelijk slechts te verwonden.
Ow dat had ik gemist, dat diezelfde personen hem in Tunesië zouden hebben bedreigd...
Doet me aan Jules Croiset denken...
are we infinite or am I alone
pi_163011245
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ze in alle rust en bezinning dat boekje doorlezen en daardoor gaan moorden.
pi_163011250
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iemand die transgenders het liefst ziet verdwijnen is niet zo heel geloofwaardig met zo'n topic natuurlijk.
Het is blijkbaar geen probleem, als die vervloekte moslims er maar van af blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')