Elite anno 2016: liberale waarden promoten + Islam faciliterenquote:Transgender neergestoken in Etterbeek door "leden van IS"
HOLEBI-GEWELD Een transgender van Tunesische afkomst is zaterdagavond in Etterbeek neergestoken door twee mannen die claimen lid te zijn van IS. Het slachtoffer werd ook in Tunesië al bedreigd door dezelfde individuen. "Ik vrees voor mijn leven, ik wil asiel aanvragen in een ander land waar ik niet bedreigd word." Dat schrijven Bruzz.be en La Capitale.
Zaterdagavond werd transgender Sharky, een man van Tunesische afkomst neergestoken in Etterbeek. Het slachtoffer werd door zijn belagers fel toegetakeld: hij werd verschillende malen met een mes in de buik gestoken en moest in het ziekenhuis worden opgenomen.
Het is niet de eerste keer dat Sharky met de gewelddadige individuen af te rekenen krijgt: ook in Tunesië werd hij al door dezelfde personen aangevallen. De daders claimen leden van IS te zijn. Het slachtoffer geeft bovendien aan ook eerder al door andere leden van de terroristische organisatie te zijn bedreigd.
"Vrees voor mijn leven"
Het slachtoffer voelt zich dan ook niet langer veilig in ons land. "Deze personen volgen me al van in Tunesië. Ze zeiden dat ze enkel nog een officieel bevel van IS afwachten om me te onthoofden. Ze willen van mij een voorbeeld maken voor jongeren die de religieuze wet niet naleven", zei Sharky aan La Capitale. "Ik wil mijn naam officieel laten veranderen en in een ander land asiel aanvragen, waar ik niet bedreigd word."
Het Interfederaal Gelijkekansencentrum Unia bevestigt dat er een onderzoek naar de zaak loopt. Het dossier dateert zelfs al van voor de feiten van dit weekend. "Het slachtoffer werd ook eerder al bedreigd via haar Facebookprofiel en ook van fysieke agressie was al eerder sprake", zo klinkt het daar. Sharky diende klacht in bij de politie van de zone Montgomery, weet de redactie van Bruzz.be.
De zaak werd ondertussen doorverwezen naar het Brusselse parket. Dat bevestigt de feiten, maar zegt nog geen bewijs te hebben wat de motieven van de daders betreft. Of de agressie zou ingegeven zijn door haat tegenover de holebigemeenschap wordt nog volop onderzocht. Het parket zegt dat de vrouw niet in levensgevaar verkeert, maar wil in het belang van het gerechtelijk onderzoek geen verdere commentaar kwijt.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-leden-van-IS.dhtml
Verschrikkelijk natuurlijk, maar volgens mij ben jij niet bepaald de aangewezen persoon om dit topic te openen, TS. Jij als conservatieve christen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:38 schreef berko13 het volgende:
[..]
Elite anno 2016: liberale waarden promoten + Islam faciliteren
Dat botst, ziet toch het kleinste kind? Het is het ene of het ander lijkt me.
Als je van veel aandacht houdt moet je gewoon roepen dat je zoiets doet in naam van IS.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef crystal_meth het volgende:
Slachtoffer dat de media opzoekt, meerdere steekwonden maar niet in levensgevaar, daders die zichzelf als IS beschrijven (maar niet eens iemand kunnen doodsteken?)... Heb enige twijfels bij dit bericht.
Helemaal gevolgd worden vanuit Tunesië. Volgens mij gaat het niet zo goed bij IS dat ze de luxe hebben 1 iemand voor langere tijd te laten schaduwen door 2 man, om hem uiteindelijk slechts te verwonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef crystal_meth het volgende:
Slachtoffer dat de media opzoekt, meerdere steekwonden maar niet in levensgevaar, daders die zichzelf als IS beschrijven (maar niet eens iemand kunnen doodsteken?)... Heb enige twijfels bij dit bericht.
Wanneer gaat jouw held Poetin het geweld tegen andersgeaarden eens aanpakken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:38 schreef berko13 het volgende:
[..]
Elite anno 2016: liberale waarden promoten + Islam faciliteren
Dat botst, ziet toch het kleinste kind? Het is het ene of het ander lijkt me.
Dat is een beetje het probleem: iedere gek kan zichzelf uitgeven voor IS.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je van veel aandacht houdt moet je gewoon roepen dat je zoiets doet in naam van IS.
Als mod ben je echt vet goed bezig als je een user die een tegenstrijdigheid in de politieke discours ter sprake brengt persoonlijk aanvalt, zijn punt niet weerlegd en over een totaal off topic onderwerp begint.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wanneer gaat jouw held Poetin het geweld tegen andersgeaarden eens aanpakken?
Toch raar dat in een maand van bezinning, zoveel mensen tot de conclusie komen dat ze van hun vredelievende tolerante boekje moeten moorden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:26 schreef wolkentoetje het volgende:
Gezellige boel zo tijdens de ramadan.
Iemand die transgenders het liefst ziet verdwijnen is niet zo heel geloofwaardig met zo'n topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als mod ben je echt vet goed bezig als je een user die een tegenstrijdigheid in de politieke discours ter sprake brengt persoonlijk aanvalt, zijn punt niet weerlegd en over een totaal off topic onderwerp begint.
Mwah, vooralsnog is 95% gewoon bezig met een normale manier van leven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch raar dat in een maand van bezinning, zoveel mensen tot de conclusie komen dat ze van hun vredelievende tolerante boekje moeten moorden.
Ik breng juist een tegenstrijdigheid in zijn eigen discours naar voren. Hij loopt in meerdere topics te dwepen met politici die buitengewoon onvriendelijk zijn tegen LHBT's en gaat vervolgens hier doen alsof hij er mee begaan is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als mod ben je echt vet goed bezig als je een user die een tegenstrijdigheid in de politieke discours ter sprake brengt persoonlijk aanvalt, zijn punt niet weerlegd en over een totaal off topic onderwerp begint.
Ow dat had ik gemist, dat diezelfde personen hem in Tunesië zouden hebben bedreigd...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helemaal gevolgd worden vanuit Tunesië. Volgens mij gaat het niet zo goed bij IS dat ze de luxe hebben 1 iemand voor langere tijd te laten schaduwen door 2 man, om hem uiteindelijk slechts te verwonden.
Ik denk inderdaad dat ze in alle rust en bezinning dat boekje doorlezen en daardoor gaan moorden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch raar dat in een maand van bezinning, zoveel mensen tot de conclusie komen dat ze van hun vredelievende tolerante boekje moeten moorden.
Het is blijkbaar geen probleem, als die vervloekte moslims er maar van af blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iemand die transgenders het liefst ziet verdwijnen is niet zo heel geloofwaardig met zo'n topic natuurlijk.
En zijn moslims de voornaamste slachtoffers van IS, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, vooralsnog is 95% gewoon bezig met een normale manier van leven.
Dat zijn alsnog een hele hoop gekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, vooralsnog is 95% gewoon bezig met een normale manier van leven.
Eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik breng juist een tegenstrijdigheid in zijn eigen discours naar voren. Hij loopt in meerdere topics te dwepen met politici die buitengewoon onvriendelijk zijn tegen LHBT's en gaat vervolgens hier doen alsof hij er mee begaan is.
Dat soort dubbele standaarden mag wel even benoemd worden.
Ik denk niet dat het bij de meeste van deze gasten zo gaat, maar het verhaal dat de Koran tolerant en tegen geweld is, is zowel in tekst, als het handelen van de schrijver en zijn volgers uit die tijd duidelijk onzin.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze in alle rust en bezinning dat boekje doorlezen en daardoor gaan moorden.
Of anderszins rotzooi trappen,bussen met stenen bekogelen etc..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel van de 1,5 miljard heb je het dan over?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Proberen moslims tijdens deze ramadan voor de highscore te gaan?
Jezus Christus zei: verwerp de zonde, niet de zondaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Hexagon het volgende:
Sinds wanneer is TS begaan met het lot van Transgenders?
Daar heb je absoluut gelijk in, het is geen vredelievend boekje. Maar dat is de bijbel ook niet. Alles valt of staat met interpretatie en de geschiedenis van een cultuur. In de radicalisering hebben wij als 'het westen' genoeg aandeel in gehad, dat komt niet enkel door religie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik denk niet dat het bij de meeste van deze gasten zo gaat, maar het verhaal dat de Koran tolerant en tegen geweld is, is zowel in tekst, als het handelen van de schrijver en zijn volgers uit die tijd duidelijk onzin.
Deze zelfde TS heeft in het Schietpartij topic beweerd dat hij homoseksualiteit een zonde vind omdat het in de bijbel staat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef Hexagon het volgende:
Wanneer gaat jouw held Poetin het geweld tegen andersgeaarden eens aanpakken?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze zelfde TS heeft in het Schietpartij topic beweerd dat hij homoseksualiteit een zonde vind omdat het in de bijbel staat.
Het is gewoon treurig om te zien hoe conservatieve types zoals TS emancipatie bewegingen gijzelen die ze in andere instanties tegen zouden werken alleen maar omdat het een stok is om anderen mee te slaan.
Mwa, heb wel genoeg meegemaakt. Ze kwamen zelfs vanuit Iran en Azerbeidzjan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef crystal_meth het volgende:
Er staat ook in die bijbel dat het niet aan jou is degene te doden. Ik vind daar nogal wat verschil in zitten. Maar jullie willen het liever weer over elkaar hebben heb ik al doorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze zelfde TS heeft in het Schietpartij topic beweerd dat hij homoseksualiteit een zonde vind omdat het in de bijbel staat.
Het is gewoon treurig om te zien hoe conservatieve types zoals TS emancipatie bewegingen gijzelen die ze in andere instanties tegen zouden werken alleen maar omdat het een stok is om anderen mee te slaan.
00,01% is al genoeg voor een bloedbad.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoeveel van de 1,5 miljard heb je het dan over?
Exact! Dit heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef crystal_meth het volgende:
Ik niet meer, ik ben vorige maand vergeten contributie te betalen, dus ik ben nu een lone wolf.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:54 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, IS lijkt een soort franchise organisatie waar iedere gek namens kan handelen.
Of "eenzame marmot" in jargon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik ben vorige maand vergeten contributie te betalen, dus ik ben nu een lone wolf.
Ssssst ik wil geen aandacht op me vestigen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of "eenzame marmot" in jargon.
Dat we dit allemaal maar voor zoete koek nemen.²
De zondaar is verantwoordelijk voor zijn zonden. Niet Jezus, niet de Bijbel, de zondaar zelf. Zo ben jij 100% verantwoordelijk voor jouw mening over transgenders en homoseksuelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:41 schreef berko13 het volgende:
[..]
Jezus Christus zei: verwerp de zonde, niet de zondaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |