abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:09:18 #51
200511 Europa100
Vragen 1990
pi_163000327
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat hij Pakistaans is doet er ook niet doe, de "domme"TT zou geen rede moeten zijn deze discussie enkel over zijn achtergrond te laten gaan.
Huh maar zijn moslim achtergrond is toch de rede van zijn besluit om reclame van lingerie te verbieden?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:09:24 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163000329
quote:
Dat hij Pakistaans is doet er ook niet doe, de "domme"TT zou geen rede moeten zijn deze discussie enkel over zijn achtergrond te laten gaan.
Dat is de makke van domme TT's, die overschreeuwen het nieuws. Zonder een beroep te doen op de rede.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163000424
Oke dan de vraag, wat vinden jullie 3 van de beslissing ansich?
pi_163000518
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:54 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Elke adverteerder zou in feite moeten posten wat hij wil, hoe offensive het ook kan zijn.
Uiteraard niet, het is in de publieke sfeer.
pi_163000540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:12 schreef skysherrif het volgende:
Oke dan de vraag, wat vinden jullie 3 van de beslissing ansich?
Wel prima.

In tegenstelling tot TS lig ik niet echt wakker van welke reclames er zoal te zien zijn in een metrostation in een stad waar ik niet leef in een land waar ik niet leef. Maar als ze dat liever een beetje normaal hebben dan die eeuwige 'alle vrouwen moeten perfect zijn' propaganda, dan zal ik hem niet tegenhouden. Lekker doen.
pi_163000811
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wel prima.

In tegenstelling tot TS lig ik niet echt wakker van welke reclames er zoal te zien zijn in een metrostation in een stad waar ik niet leef in een land waar ik niet leef. Maar als ze dat liever een beetje normaal hebben dan die eeuwige 'alle vrouwen moeten perfect zijn' propaganda, dan zal ik hem niet tegenhouden. Lekker doen.
NWS is er toch juist voor "nieuws" dat is vaak ook uit andere landen.. Zeker omdat er de laatste tijd een beetje een strijd is tussen "sjws" en "rechts" snap ik dat het hier komt...

Ik vind het iig een beetje raar..., maar ik ben dan ook niet in het midden van vrouwengesprekken. Voelen jullie het echt zo (of vriendinnen) dat je moet zijn zoals die reclame. Ik heb ook nooit maar gedacht dat ik er zo moet uitzien als de mannen in de jillz reclame.. Eerder dat die reclamebureaus gewoon proberen zoveel mogelijk van hun producten te verkopen.

Doe het dan zo en pleit ervoor dat er een verscheidenheid is aan modellen, niet alleen superslank. Modellen die naar anorexia nijgen zou ik wel verbieden...
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:28:55 #57
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163000857
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-36516378

Hij houdt zich aan z'n verkiezingbeloftes.
quote:
Graeme Craig, TfL commercial development director, said: "Advertising on our network is unlike TV, online and print media.
"Our customers cannot simply switch off or turn a page if an advertisement offends or upsets them and we have a duty to ensure the copy we carry reflects that unique environment."
Directe aanleiding zijn die reclames van vorig jaar, die beach body dingen

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:29:03 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163000863
Dit is natuurlijk een beweging die al langere tijd gaande is. Denk bijvoorbeeld Barbie en fashion shows.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163002006
quote:

[..]

Jij hebt over het sturende commentaar van TS heengekeken neem ik aan?
pi_163002242
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:28 schreef Dagonet het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-36516378

Hij houdt zich aan z'n verkiezingbeloftes.

[..]

Directe aanleiding zijn die reclames van vorig jaar, die beach body dingen

[ afbeelding ]
mwah, paar van mijn exen hadden/hebben gewoon hetzelfde figuur als op dat billboard.
Die aten gewoon normaal, waren overigens wel actief met sporten en sowieso mensen die savonds liever nog een wandeling maakten/iets "actiefs" doen dan voor de buis te hangen.
pi_163002330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:14 schreef flibber het volgende:

[..]

mwah, paar van mijn exen hadden/hebben gewoon hetzelfde figuur als op dat billboard.
Die aten gewoon normaal, waren overigens wel actief met sporten en sowieso mensen die savonds liever nog een wandeling maakten/iets "actiefs" doen dan voor de buis te hangen.
Dat je die lekkere wijven hebt laten gaan.
pi_163002397
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat je die lekkere wijven hebt laten gaan.
uiterlijk zegt ook niet alles ;)
maar de laatste leek op doutzen kroeze, denk niet dat ik ooit dat geluk nog een keer krijg ;)
pi_163003156
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Jij hebt over het sturende commentaar van TS heengekeken neem ik aan?
Ik heb me vooral gericht op het nieuws zelf niet zozeer op TS
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:41:59 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163003265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:14 schreef flibber het volgende:
n mijn exen hadden/hebben gewoon hetzelfde figuur als op dat billboard.
Die aten gewoon normaal, waren overigens wel actief met sporten en sowieso mensen die savonds liever nog een wandeling maakten/iets "actiefs" doen dan voor de buis
Ja, dat kan en is fijn voor ze, maar heel veel mensen maakten bezwaar tegen de koppeling tussen zo'n lijf en beach ready, alsof je anders niet naar het strand zou mogen, alsof je dan minderwaardig was.

Beetje de opstelling van Abercrombie and Fitch, dikke mensen mogen het niet dragen van de baas.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_163003301
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:41 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, dat kan en is fijn voor ze, maar heel veel mensen maakten bezwaar tegen de koppeling tussen zo'n lijf en beach ready, alsof je anders niet naar het strand zou mogen, alsof je dan minderwaardig was.

Beetje de opstelling van Abercrombie and Fitch, dikke mensen mogen het niet dragen van de baas.
die conclusie trek jij...
Maar er goed uit zien voor het andere (zelfde) geslacht is gewoon iets biologisch.
maar jij wilt aantrekkingskracht ook verbieden?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:43:48 #66
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_163003315

Dit zegt genoeg.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_163003387
quote:
Iedereen wist dit al.
pi_163003460
quote:
wat dan?

veel modellen zijn ook niet knap maar hebben bijvoorbeeld een symetrisch gezicht.

De mooiste meisjes lopen gewoon in je eigen buurt/uni/school. Vaak veel mooier dan die modellen.
Maar ook die meisjes hebben wel een figuur zoals in de reclames.

als je vet bent ga dan gewoon lekker je leefstijl aanpassen want overgewicht is gewoon te wijtten aan wat je naar binnen duwt icm met te weinig bewegen.
pi_163003490
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:43 schreef flibber het volgende:

[..]

die conclusie trek jij...
Maar er goed uit zien voor het andere (zelfde) geslacht is gewoon iets biologisch.
maar jij wilt aantrekkingskracht ook verbieden?
De reden van het nieuwsbericht is natuurlijk dat niet alleen dagonet die conclusie trekt.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:52:36 #70
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163003566
Onrealistische lichaamseisen? Gewoon een beetje discipline. En sowieso achterlijk dat een burgemeester bepaalt welke reclame er te zien is in een stad.
Bedankt Hans.
pi_163003569
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:50 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

De reden van het nieuwsbericht is natuurlijk dat niet alleen dagonet die conclusie trekt.
dat mag, maar gezien het feit dat meer dan de helft zo'n beetje overgewicht heeft en als ik zie hoe mensen eten (zeker dikkerds) dan vind ik het nogal sneu.
Als je er aanstoot aan neemt dan kijk je niet of je gaat gezond eten en sporten.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:54:48 #72
pi_163003643
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:46 schreef Atak het volgende:

[..]

Iedereen wist dit al.
Ik denk dat juist de vrouwen/meisjes in de risicogroepen dit niet weten en zich zelf afspiegelen op niet rieele voorbeelden.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_163003667
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:54 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Ik denk dat juist de vrouwen/meisjes in de risicogroepen dit niet weten en zich zelf afspiegelen op niet rieele voorbeelden.
welke niet reeele voorbeelden?
pi_163003679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:55 schreef flibber het volgende:

[..]

welke niet reeele voorbeelden?
Precies... Voor een dikkertje is een slanke taille al onrealistisch.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:59:33 #75
pi_163003765
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:49 schreef flibber het volgende:

[..]

[quote]wat dan?
dat jonge meisjes/vrouwen zich vergelijken met een niet op waarheid berust ideaal

quote:
veel modellen zijn ook niet knap maar hebben bijvoorbeeld een symetrisch gezicht.
Zelfs dat wordt gefotoshopt .

quote:
De mooiste meisjes lopen gewoon in je eigen buurt/uni/school. Vaak veel mooier dan die modellen.
Maar ook die meisjes hebben wel een figuur zoals in de reclames.
Waarom hebben ze dat figuur? Omdat ze dat zelf willen of omdat ze aan het ideaal willen voldoen?

quote:
als je vet bent ga dan gewoon lekker je leefstijl aanpassen want overgewicht is gewoon te wijtten aan wat je naar binnen duwt icm met te weinig bewegen.
In grote lijnen heb je misschien gelijk, maar er zijn ook tal van andere redenen waarom iemand te veel eet of te dik is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')