Huh maar zijn moslim achtergrond is toch de rede van zijn besluit om reclame van lingerie te verbieden?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat hij Pakistaans is doet er ook niet doe, de "domme"TT zou geen rede moeten zijn deze discussie enkel over zijn achtergrond te laten gaan.
Dat is de makke van domme TT's, die overschreeuwen het nieuws. Zonder een beroep te doen op de rede.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef skysherrif het volgende:
Dat hij Pakistaans is doet er ook niet doe, de "domme"TT zou geen rede moeten zijn deze discussie enkel over zijn achtergrond te laten gaan.
Uiteraard niet, het is in de publieke sfeer.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:54 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Elke adverteerder zou in feite moeten posten wat hij wil, hoe offensive het ook kan zijn.
Wel prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:12 schreef skysherrif het volgende:
Oke dan de vraag, wat vinden jullie 3 van de beslissing ansich?
NWS is er toch juist voor "nieuws" dat is vaak ook uit andere landen.. Zeker omdat er de laatste tijd een beetje een strijd is tussen "sjws" en "rechts" snap ik dat het hier komt...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel prima.
In tegenstelling tot TS lig ik niet echt wakker van welke reclames er zoal te zien zijn in een metrostation in een stad waar ik niet leef in een land waar ik niet leef. Maar als ze dat liever een beetje normaal hebben dan die eeuwige 'alle vrouwen moeten perfect zijn' propaganda, dan zal ik hem niet tegenhouden. Lekker doen.
Directe aanleiding zijn die reclames van vorig jaar, die beach body dingenquote:Graeme Craig, TfL commercial development director, said: "Advertising on our network is unlike TV, online and print media.
"Our customers cannot simply switch off or turn a page if an advertisement offends or upsets them and we have a duty to ensure the copy we carry reflects that unique environment."
Jij hebt over het sturende commentaar van TS heengekeken neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mwah, paar van mijn exen hadden/hebben gewoon hetzelfde figuur als op dat billboard.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:28 schreef Dagonet het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-36516378
Hij houdt zich aan z'n verkiezingbeloftes.
[..]
Directe aanleiding zijn die reclames van vorig jaar, die beach body dingen
[ afbeelding ]
Dat je die lekkere wijven hebt laten gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:14 schreef flibber het volgende:
[..]
mwah, paar van mijn exen hadden/hebben gewoon hetzelfde figuur als op dat billboard.
Die aten gewoon normaal, waren overigens wel actief met sporten en sowieso mensen die savonds liever nog een wandeling maakten/iets "actiefs" doen dan voor de buis te hangen.
uiterlijk zegt ook niet allesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je die lekkere wijven hebt laten gaan.
Ik heb me vooral gericht op het nieuws zelf niet zozeer op TSquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt over het sturende commentaar van TS heengekeken neem ik aan?
Ja, dat kan en is fijn voor ze, maar heel veel mensen maakten bezwaar tegen de koppeling tussen zo'n lijf en beach ready, alsof je anders niet naar het strand zou mogen, alsof je dan minderwaardig was.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:14 schreef flibber het volgende:
n mijn exen hadden/hebben gewoon hetzelfde figuur als op dat billboard.
Die aten gewoon normaal, waren overigens wel actief met sporten en sowieso mensen die savonds liever nog een wandeling maakten/iets "actiefs" doen dan voor de buis
die conclusie trek jij...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat kan en is fijn voor ze, maar heel veel mensen maakten bezwaar tegen de koppeling tussen zo'n lijf en beach ready, alsof je anders niet naar het strand zou mogen, alsof je dan minderwaardig was.
Beetje de opstelling van Abercrombie and Fitch, dikke mensen mogen het niet dragen van de baas.
Iedereen wist dit al.quote:
wat dan?quote:
De reden van het nieuwsbericht is natuurlijk dat niet alleen dagonet die conclusie trekt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:43 schreef flibber het volgende:
[..]
die conclusie trek jij...
Maar er goed uit zien voor het andere (zelfde) geslacht is gewoon iets biologisch.
maar jij wilt aantrekkingskracht ook verbieden?
dat mag, maar gezien het feit dat meer dan de helft zo'n beetje overgewicht heeft en als ik zie hoe mensen eten (zeker dikkerds) dan vind ik het nogal sneu.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:50 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
De reden van het nieuwsbericht is natuurlijk dat niet alleen dagonet die conclusie trekt.
Ik denk dat juist de vrouwen/meisjes in de risicogroepen dit niet weten en zich zelf afspiegelen op niet rieele voorbeelden.quote:
welke niet reeele voorbeelden?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:54 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de vrouwen/meisjes in de risicogroepen dit niet weten en zich zelf afspiegelen op niet rieele voorbeelden.
dat jonge meisjes/vrouwen zich vergelijken met een niet op waarheid berust ideaalquote:
Zelfs dat wordt gefotoshopt .quote:veel modellen zijn ook niet knap maar hebben bijvoorbeeld een symetrisch gezicht.
Waarom hebben ze dat figuur? Omdat ze dat zelf willen of omdat ze aan het ideaal willen voldoen?quote:De mooiste meisjes lopen gewoon in je eigen buurt/uni/school. Vaak veel mooier dan die modellen.
Maar ook die meisjes hebben wel een figuur zoals in de reclames.
In grote lijnen heb je misschien gelijk, maar er zijn ook tal van andere redenen waarom iemand te veel eet of te dik is.quote:als je vet bent ga dan gewoon lekker je leefstijl aanpassen want overgewicht is gewoon te wijtten aan wat je naar binnen duwt icm met te weinig bewegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |