And so it begins.quote:Perfect lijf geweerd in ov-reclames Londen
46 min geleden
LONDEN - Reclames die ideale lichaamsvormen promoten, worden verboden in de metro en bussen van Londen. De nieuwe burgemeester van de Britse hoofdstad kondigde maandag het verbod aan, omdat vooral jonge mensen door de reclames heel onzeker kunnen worden over hun lichaam.
Volgens Sadiq Khan kunnen de advertenties vrouwen kleineren en ze het gevoel geven dat ze onrealistische lichaamseisen moeten nastreven, meldt de Engelse krant The Evening Standard.
Het verbod geldt voor een klein deel van de 12.000 advertenties die jaarlijks in het netwerk te zien zijn. Het gaat bijvoorbeeld om dieetproducten die het ideale strandlichaam promoten. Dergelijke advertenties riepen afgelopen tijd de woede op van vrouwenorganisaties, die 70.000 protesthandtekeningen verzamelden.
Vrouwen zijn zwakzinnig denk ik. Althans dat is wat die mensen vinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:59 schreef probeer het volgende:
Vrijwel elke man op tv of in reclame heeft 'het perfecte lichaam', en ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat mannen, of zelfs een enkele man, daar moeilijk over doet.
Kan iemand me uitleggen waarom dit bij vrouwen opeens een groot probleem is?
Vrouwen zijn nou eenmaal snel jaloers.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:59 schreef probeer het volgende:
Vrijwel elke man op tv of in reclame heeft 'het perfecte lichaam', en ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat mannen, of zelfs een enkele man, daar moeilijk over doet.
En gaat ook met de tijd mee, een Marylin Monroe zou in deze tijd geen supermodel zijn, daar was ze toch iets te chubby voor.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn ideale lichaamsvormen dan? Dat is toch voor iedereen anders?
action man en he-man en dergelijke mogenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:59 schreef probeer het volgende:
Dit is een emancipatie beweging die al langer aan de gang is en compleet losstaat van de Islam.quote:
Ik zou het eerder een feministische beweging noemen.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is een emancipatie beweging die al langer aan de gang is en compleet losstaat van de Islam.
Voor verdere complot theorieën kun je in BNW terecht.
Omdat vrouwen emotioneel incontinent zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:59 schreef probeer het volgende:
Dat maken vrouwen zichzelf graag wijs. Buiten geesteszieke fetisjisten zit niemand op misvormde fatties te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn ideale lichaamsvormen dan? Dat is toch voor iedereen anders?
Jihadisten en feministen vormen al jaren een teamquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:01 schreef Re het volgende:
een moslim die luistert naar vrouwen.... moet niet gekker worden idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |