Nou is er opeens weer een uur tussen impact en het arriveren van de hulpdiensten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nou nou zo zuur is het ook weer niet.
Ik vraag me gewoon af hoe dat dat werkt daar op het bureau:
02:45 vriendinnen bij bureau, melding Dascha
03:00 ouders bij bureau, vervolgens zoeken ism politie
05:20 impact
06:00 ouders bij politie
06:20 hulpdiensten ter plaatse
07:09 vrijgeven spoor, trein rijd verder
08:00 ouders bellen politie, horen niets
09:15 ouders bellen nogmaals de politie
Het ene deel van het korps keek uit naar Dascha, gaan lokale agenten ook naar een melding op het spoor?
Daar hebben we geloof ik hier al drie dagen gemekker over...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou is er opeens weer een uur tussen impact en het arriveren van de hulpdiensten?Waar halen jullie dat toch met zoveel stelligheid vandaan?
Ja en verder? Wat in de documentaire wordt genoemd is niet per se allemaal waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar hebben we geloof ik hier al drie dagen gemekker over...
Bron is de documentaire.
Waarom zou de familie onwaarheden in een documentaire zetten ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja en verder? Wat in de documentaire wordt genoemd is niet per se allemaal waar.
Laat ik het anders formuleren: is er een andere verifieerbare bron die kan bevestigen dat de documentaire op dit punt klopt?
Dat weet ik niet, maar ik neem niet alles klakkeloos voor waar aan. Zeker niet dit soort zaken waar er op los wordt gespeculeerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Waarom zou de familie onwaarheden in een documentaire zetten ?
Ze hebben inzage gehad in de dossiers
Van mij mag je kritisch zijn hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik neem niet alles klakkeloos voor waar aan. Zeker niet dit soort zaken waar er op los wordt gespeculeerd.
Ik zeg overigens niet dat de familie bewust liegt. Een misverstand of misinterpretatie kan ook een eigen leven gaan leiden.
En ik zou het waarderen, beste StaceySinger, als niet iedere keer dat iemand kritisch is op vermeende feiten, er wordt gezegd dat ie zich onvoldoende in de zaak verdiept heeft. Dat is hoogst vermoeiend. Geef anderen ook de ruimte om mee te praten, ook al ben je het met ze oneens.
Misschien kun je even quoten waar ik dat doequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Van mij mag je kritisch zijn hoor.
Maar zo'n docu met feiten wegzetten als een misbaksel gaat met te ver.
Heeft ze in een huis gezeten dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, ik vind dat ook lastige materie.
Ik verwacht wel dat het in grote lijnen klopt, niet dan je precies kan uitschalen op de meter nauwkeurig in welk huis ze gezeten heeft. Wel dat ze geen 8 km gelopen heeft.
Dacht je ook ff een punt te hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:35 schreef Fannie het volgende:
[..]
Heeft ze in een huis gezeten dan?Bron?
Wat je in feite vraagt is bewijs dat de hulpdiensten er pas na een uur waren .quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien kun je even quoten waar ik dat doe
Wat ik doe is zeggen dat ik niet alles klakkeloos geloof, ook niet als het in een docu van de familie gezegd wordt. Sommige vermeende feiten uit die docu zijn prima te verifieren. Als het gaat over het uur dat de hulpdiensten er over hebben gedaan is dat niet te verifieren. Ik heb daar buiten de docu nergens een bevestiging voor gevonden en kennelijk kan ook niemand in dit topic me die aanwijzen.
Aan de andere kant vind ik zo een lange aanrijtijd wel zeer opmerkelijk omdat dat vrijwel nooit voorkomt. Er is dus echt een reden om er aan te twijfelen of dat vermeende feit wel klopt.
Ik heb deze documentaire verder nergens weggezet als misbaksel.
Als die bewering dus oncontroleerbaar is, waarom reageer je dan zo buitengemeen fel als iemand daar zijn gemotiveerde vraagtekens bij heeft ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat je in feite vraagt is bewijs dat de hulpdiensten er pas na een uur waren .
Pas dan geloof je wat er in die docu staat.
Wat er in die docu staat geloof je eenvoudig niet omdat hulpdiensten binnen een kwartier aanwezig moeten zijn volgens de wet.
Wij hebben geen inzage gehad in de dossiers ,de familie wel.
Dat bewijs dat de hulpdiensten er pas na uur waren kunnen wij users hier niet leveren , als je een bevestiging
Zoekt ( en waarom trouwens) bel of mail dan alle betrokken hulpdiensten.
Heb je dat al gedaan ?
Ik vind het goed hoor kritisch zijn, d'r wordt ook niet even wat beweert.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik doe in feite niets anders dan vader Graafsma/de documentairemakers.
Kijk, het volgende screenshot is uit de documentaire:
[ afbeelding ]
Er worden overal vragen bij gesteld of het wel echt waar is. Men vraagt zich af of de machinist de waarheid wel vertelt, etc. Maar zo ongeveer het enige dat niet in twijfel wordt getrokken is de bewering dat in 49 minuten een volledig onderzoek + berging heeft plaatsgevonden, cq dat de hulpdiensten er pas na een uur waren want dat is hetzelfde.
Kennelijk mag overal aan getwijfeld worden, maar niet daar aan.
Als de politie pas een uur na een spoedmelding arriveert is dat op z'n minst erg bijzonder te noemen ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat je in feite vraagt is bewijs dat de hulpdiensten er pas na een uur waren .
Dat is wel wat er beweert wordt in de docu.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de politie pas een uur na een spoedmelding arriveert is dat op z'n minst erg bijzonder te noemen ja.
Heb je de hulpdiensten als gebeld of gemaild vroeg ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als die bewering dus oncontroleerbaar, waarom reageer je dan zo buitengemeen fel als iemand daar zijn genotiveerde vraagtekens bij heeft ?
Er worden in die documentaire voortdurend kritische vragen gesteld. Ik doe in feite niet anders.
Daar staat Hilversum-Blauw Kapel 2.3, Hilversumquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
Overigens zou je dat wel terug kunnen zoeken in het archief van de P2000 meldingen.
Jij wel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Heb je de hulpdiensten als gebeld of gemaild vroeg ik.
Dat is geen tijdstip.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staat Hilversum-Blauw Kapel 2.3, Hilversum
Er was geen enkele brandweer uitruk meldingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
Overigens zou je dat wel terug kunnen zoeken in het archief van de P2000 meldingen.
Getuigen zijn doorgaans helemaal niet zo betrouwbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:
De familie heeft inzage gehad in het dossier en heeft een getuige gesproken uit de trein.
Lijkt mij redelijk betrouwbaar.
Precies, en dat op zichzelf zegt niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is wel wat er beweert wordt in de docu.
Met een spoedmelding om 05.49u inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staat Hilversum-Blauw Kapel 2.3, Hilversum
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er was geen enkele brandweer uitruk melding
Melding in P2000: 'Pr 1 hilversum - blauwkapel 3,0 hilversum letsel. trein vs persoon'quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
Of de politie was om 05.49u ter plaatse.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:25 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
ziet er naar uit dat de brandweer dus nog eerder op weg was dan dat de 112 hulpdienst melding kreeg....
Die vrouw in de trein mocht om 05:42 naar buiten om te roken/plassen, schrok zich kapot tijdens de impact en kon aardig gedetailleerd vertellen wat ze voelde en hoorde. Best een traumatische gebeurtenis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Getuigen zijn doorgaans helemaal niet zo betrouwbaar.
Die bij alarmeringen.nl overigens op 05:31 staat, zie hier boven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
D'r staat ook geen tijdstip van aankomst op plaats impact in, alleen de tijd van de melding.
De impact was om 05:20, das dan 29 minuten later...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met een spoedmelding om 05.49u inderdaad.
Daar is geheugendeskundige professor Wagenaar, die enorm veel onderzoek heeft gedaan naar de waarde van (oog)getuigenverklaringen, het vermoedelijk niet per se mee eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw in de trein mocht om 05:42 naar buiten om te roken/plassen, schrok zich kapot tijdens de impact en kon aardig gedetailleerd vertellen wat ze voelde en hoorde. Best een traumatische gebeurtenis.
Die vrouw zal precies kunnen vertellen hoe laat de trein weer vertrok en hoe laat er hulp kwam, ze mochten tenslotte ook naar buiten.
En juist daarom zijn getuigenverklaringen niet zo betrouwbaar. Het geheugen is feilbaar, zeker bij zaken als tijdsbesef.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw in de trein mocht om 05:42 naar buiten om te roken/plassen, schrok zich kapot tijdens de impact en kon aardig gedetailleerd vertellen wat ze voelde en hoorde. Best een traumatische gebeurtenis.
Maartensdijkseweg is 3,0. Dit is 2,3 dus dat is daar 700 meter vandaan. In latere meldingen worden hulpdiensten naar 3,0 gestuurd, wat logisch is omdat dat met voertuigen beter bereikbaar is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En waar zijn die gestopt? Hollands spoor of Maartendijkse weg?
Dat zal best, zat die ook in de trein?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar is geheugendeskundige professor Wagenaar, die enorm veel onderzoek heeft gedaan naar de waarde van (oog)getuigenverklaringen, het vermoedelijk niet per se mee eens.
Dat is een goed uur inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De impact was om 05:20, das dan 29 minuten later...
Lang leve de telefoon!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En juist daarom zijn getuigenverklaringen niet zo betrouwbaar. Het geheugen is feilbaar, zeker bij zaken als tijdsbesef.
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lang leve de telefoon!
Misschien heeft ze wel iemand geappt na de impact.
Moet die buurman ook gehoord hebben, die lag toch al half wakker in zijn bed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maartensdijkseweg is 3,0. Dit is 2,3 dus dat is daar 700 meter vandaan. In latere meldingen worden hulpdiensten naar 3,0 gestuurd, wat logisch is omdat dat met voertuigen beter bereikbaar is.
Zat jij in die trein?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zal best, zat die ook in de trein?
Ben je nu aan het trollen of wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat zal best, zat die ook in de trein?
Ik ben hier niet degene die de late aankomst in twijfel trekt, ik zoek graag met je mee naar bronnen die anders bewerenquote:
Wat is dat dan voor kinderachtige vraag. Tellen alleen bronnen die in de trein hebben gezeten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die de late aankomst in twijfel trekt, ik zoek graag met je mee naar bronnen die anders beweren
Verre van, ik geef aan dat er een getuige was in de trein die in de docu in geuren (letterlijk) en kleuren kon vertellen hoe zij het heeft ervaring in die trein.quote:
Bedankt voor je antwoord op m'n vraag (over je contact met de hulpdiensten)quote:
Die vind ik wel redelijk betrouwbaar, zeker als ze dit nog stellig verkondigen, in de docu.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor kinderachtige vraag. Tellen alleen bronnen die in de trein hebben gezeten?
Er wordt een gegronde reden gegeven om niet al teveel waarde te hechten aan getuigenverklaringen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verre van, ik geef aan dat er een getuige was in de trein die in de docu in geuren (letterlijk) en kleuren kon vertellen hoe zij het heeft ervaring in die trein.
Ik twijfel niet aan die getuige, ik heb ook niets te maken met professors die anders beweren.
Kap daar nou eens mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord op m'n vraag (over je contact met de hulpdiensten)
Zelf onderzoek je blijkbaar helemaal niks
Daar verschillen we over van mening. Ik vind dat een dooddoener.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wordt een gegronde reden gegeven om niet al teveel waarde te hechten aan getuigenverklaringen.
Dat is herhaaldelijk wetenschappelijk onderzocht. Als je van mening bent dat getuigenverklaringen wèl betrouwbaar zijn dan negeer je de uitkomsten daarvan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar verschillen we over van mening. Ik vind dat een dooddoener.
En een beetje sneu om mee te schermen.
Ik heb het over twee hele specifieke verklaringen, wat meneer professor allemaal onderzocht heeft zal best interessant zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is herhaaldelijk wetenschappelijk onderzocht. Als je van mening bent dat getuigenverklaringen wèl betrouwbaar zijn dan negeer je de uitkomsten daarvan.
Gaat over de machinist ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is herhaaldelijk wetenschappelijk onderzocht. Als je van mening bent dat getuigenverklaringen wèl betrouwbaar zijn dan negeer je de uitkomsten daarvan.
Kijk en nu zijn we ergens. Daarom is het zo belangrijk om beweringen niet klakkeloos voor waar aan te nemen en dus te onderzoeken of ze ook nog op een andere manier bevestigd dan wel ontkracht kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb het over twee hele specifieke verklaringen, wat meneer professor allemaal onderzocht heeft zal best interessant zijn.
Trekt je hem breed inderdaad, dan is het best opmerkelijk dat de rechtbank/OM wel veel waarde hecht aan getuigen en hun verklaringen. Zou eigenlijk verboden moeten worden.
Dat spreekt elkaar tegen omdat je enerzijds wel waarde hecht aan getuigenverklaringen en het anderzijds vreemd vindt als het OM dat ook zou doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb het over twee hele specifieke verklaringen, wat meneer professor allemaal onderzocht heeft zal best interessant zijn.
Trekt je hem breed inderdaad, dan is het best opmerkelijk dat de rechtbank/OM wel veel waarde hecht aan getuigen en hun verklaringen. Zou eigenlijk verboden moeten worden.
Wat vind jij dan van die verklaring van de machinist?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kijk en nu zijn we ergens. Daarom is het zo belangrijk om beweringen niet klakkeloos voor waar aan te nemen en dus te onderzoeken of ze ook nog op een andere manier bevestigd dan wel ontkracht kunnen worden.
De rechtbank/OM zal daarom ook niet snel iemand veroordelen slechts op basis van een getuigenis.
Er is ook nog een mail van een bergingsmedewerker ter plaatse,quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef bladwijzer het volgende:
Ik denk ook dat de getuige in de trein redelijk betrouwbaar is. Omdat iemand die in de trein zit om die tijd hoogstwaarschijnlijk ergens op een bepaalde tijd moet zijn. Werk, opleiding o.i.d.
Dan gaan ze al vrij snel de tijd in de gaten houden, mensen waar ze verwacht worden informeren over de vertraging en het thuisfront zodat die niet ongerust worden.
Ik heb ook wel eens in een stilstaande trein gezeten na een aanrijding en iedereen was aan het bellen en teksten en er werd met elkaar gepraat over hoe lang het al duurde.
Ook wordt in de trein omgeroepen hoelang verwacht wordt dat het duurt voordat men verder kan of dat er een vervangende trein arriveert.
Die getuige kan op haar telefoon zien hoe laat ze welke berichten verstuurde.
Het is wel weer jammer dat er maar 1 getuige uit de trein bekend is hier.
Ja helaas weten we daar de inhoud niet van maar geeft toch aan dat er iets niet volgens plan gingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is ook nog een mail van een bergingsmedewerker ter plaatse,
Ja er zijn 3 getuigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is ook nog een mail van een bergingsmedewerker ter plaatse,
Nee man op hoek,dame in trein& bergingsmedewerker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Bedoel je met nummer 3 de machinist?
en de machinist.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Nee man op hoek,dame in trein& bergingsmedewerker.
oke maar we hadden het nu over de aanrijtijd van de hulpdiensten, heeft die man op de hoek daar ook wat over gezegd?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Nee man op hoek,dame in trein& bergingsmedewerker.
Tja wellicht ook niet helemaal betrouwbaar. Net als van die buurtbewoner die er van overtuigd is dat ie geen claxon heeft gehoord. Weet je: getuigenverklaringen kloppen nou eenmaal niet altijd, ook al zijn de getuigen 100% zeker van hun herinneringen. Daarom moet je nooit op alleen maar een getuigenverklaring afgaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van die verklaring van de machinist?
Dat vroeg ik me ook af, die was al half wakker door die auto om 05:00 en ongeveer 05:30.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
oke maar we hadden het nu over de aanrijtijd van de hulpdiensten, heeft die man op de hoek daar ook wat over gezegd?
het claxon verhaal en het remmen en de remweg is heel makkelijk door de NS controleerbaar dmv de 'ARPA' zwarte doos gegevens... of dit ook gebeurd na een aanrijding dat weet ik niet, en of dat vergeleken word met de verklaring weet ik ook niet....quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tja wellicht ook niet helemaal betrouwbaar. Net als van die buurtbewoner die er van overtuigd is dat ie geen claxon heeft gehoord. Weet je: getuigenverklaringen kloppen nou eenmaal niet altijd, ook al zijn de getuigen 100% zeker van hun herinneringen. Daarom moet je nooit op alleen maar een getuigenverklaring afgaan.
Over het wel of niet claxoneren bijvoorbeeld zijn twee schijnbaar tegenstrijdige getuigenverklaringen: die van de machinist en die van de buurtbewoner. Er is tenminste één van die twee verklaringen die niet klopt. Maar we weten niet welke. Dat weet jij niet en dat weet ik niet en dat weet wellicht niemand. Je kan de machinist geloven en je kan de buurtbewoner geloven, maar dat maakt nog niet dat degene die jij gelooft de juiste herinnering heeft.
Daar heeft professor Wagenaar enorm veel onderzoek naar gedaan en hij wordt op dat gebied ook internationaal als autoriteit beschouwd. En daarvoor hoeft hij niet in die trein te hebben gezeten.
Er is ook een verklaring van de dame in de treinquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tja wellicht ook niet helemaal betrouwbaar. Net als van die buurtbewoner die er van overtuigd is dat ie geen claxon heeft gehoord. Weet je: getuigenverklaringen kloppen nou eenmaal niet altijd, ook al zijn de getuigen 100% zeker van hun herinneringen. Daarom moet je nooit op alleen maar een getuigenverklaring afgaan.
Over het wel of niet claxoneren bijvoorbeeld zijn twee schijnbaar tegenstrijdige getuigenverklaringen: die van de machinist en die van de buurtbewoner. Er is tenminste één van die twee verklaringen die niet klopt. Maar we weten niet welke. Dat weet jij niet en dat weet ik niet en dat weet wellicht niemand. Je kan de machinist geloven en je kan de buurtbewoner geloven, maar dat maakt nog niet dat degene die jij gelooft de juiste herinnering heeft.
Daar heeft professor Wagenaar enorm veel onderzoek naar gedaan en hij wordt op dat gebied ook internationaal als autoriteit beschouwd. En daarvoor hoeft hij niet in die trein te hebben gezeten.
Ja ik snap je punt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat klopt. Dit was ook vooral bedoeld als voorbeeld van wat voor waarde er aan herinneringen van getuigen moet worden gehecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is ook een verklaring van de dame in de trein
Dat zal wel gebeuren bij een ongeluk, of ze zoveel moeite doen bij een "zelfmoord"?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:06 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
[..]
het claxon verhaal en het remmen en de remweg is heel makkelijk door de NS controleerbaar dmv de 'ARPA' zwarte doos gegevens... of dit ook gebeurd na een aanrijding dat weet ik niet, en of dat vergeleken word met de verklaring weet ik ook niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |