We hebben het nu niet over de discrimiatie- en zp-topics. Dat is een ander onderwerp.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet je mening en ben het met het gedeelte eens dat een MIS een oplossing kan zijn.
Heb daar twee maanden geleden ook al na gevraagd.
Misschien is het een optie om ook een ZWA te maken, voor alle discriminatie en zwarte piet-topics? Is ook geen nieuws en ordinaire discussie's over constant dezelfde argumenten. D'is elke avond wel ergens in het land een matpartij in een AZC.
Ammehoela. Als je het waagt in dat soort topics de scenario's te ontleden zodat feiten van aannames worden gescheiden krijg je alleen maar een hoop virtueel gezucht en gesteun over je heen, en als je pech hebt zelfs DM/PM van een van de usuals met het verzoek het topic niet te verpesten. En hoe vaak al niet tegen "lastpakken" gezegd is dat ze ook weg mogen blijven uit het topic en niet verplicht zijn alles te lezen heb ik niet bijgehouden, maar het is tegen mij zelf al meermaals gezegd.quote:En een ZEU voor de azijnpissers, die hier op FOK nauwelijks een bijdrage leveren on topic maar wel klagen over anderen met een mening. Kan FB ook gebruikt worden waar het voor bedoeld is.
Slecht nieuws, geen foto's deze keer. Dus handje uit de broek jongensquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:43 schreef Disana het volgende:
Mensen, even wachten tot onze mod weer schoon is.
Nou ja, alleen voor dit soort topics gaat MIS dus niet open. Dus dat is helaas geen optie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef Copycat het volgende:
Dank je voor je uitgebreide antwoord en ben blij dat we het gevoelsmatig iig aardig eye to eye zien.
Ik stoor me aan het speculatieve karakter in het algemeen, en in het bijzonder nu aan posts waarin er zo'n beetje een heksenjacht wordt geopend op een 'verdachte' (...) die 'te vinden moet zijn' en aan posts waarin dit meisje als een weerloos slachtoffer van loverboys wordt afgeschilderd, gedreven tot zelfmoord. Wansmakelijk en imo een fatsoensgrens over.
Ik snap de spagaat waar je in zit, doe er verder mee wat je wil en kan ... MIS weer open klinkt mij op een verwrongen manier positief in de oren.
Weet je waar we het eens over moeten hebben ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over de discrimiatie- en zp-topics. Dat is een ander onderwerp.
[..]
Ammehoela. Als je het waagt in dat soort topics de scenario's te ontleden zodat feiten van aannames worden gescheiden krijg je alleen maar een hoop virtueel gezucht en gesteun over je heen, en als je pech hebt zelfs DM/PM van een van de usuals met het verzoek het topic niet te verpesten. En hoe vaak al niet tegen "lastpakken" gezegd is dat ze ook weg mogen blijven uit het topic en niet verplicht zijn alles te lezen heb ik niet bijgehouden, maar het is tegen mij zelf al meermaals gezegd.
En als je dan je vraag in FB stelt moet je je er niet mee bemoeien omdat je nooit post in het topic? Als je alles leest maar nooit post mag je geen kritiek hebben? Hou toch op.
vind je dat geen uitdaging.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Weet je waar we het eens over moeten hebben ?
Dat er iemand op fok is zonder naam en alleen een paar puntjes en streepjes gebruikt als naam
..-._---_-.- is dat eigenlijk wel toegestaan ?
--- -.- .- -.-- / .-- . / -.. ---quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuk allemaal. Maar we gaan het hier weer over NWS hebben
echter dekt het totaal de lading niet:quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:29 schreef damian5700 het volgende:
Ontploffing voor Stade de France
Dit is de originele titel van het Telegraaf artikel en dat is dus prima.
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..quote:De politie zou een onbeheerd achtergelaten koffer tot ontploffing hebben gebracht.
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffingquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
Dat van die terreuraanslag klopt en daarop heb ik het veranderd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
dat klopt, echter zag ik staan terreuraanslag in in de post van damian, kennelijk worden topic titels niet meer bijgewerkt als ze eenmaal geplaatst zijn.. kan mij herinneren dat dit vroeger wel zo was..quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffing
checkquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds
Ze is overleden, misschien de TT aanpassen.
Ik zou even Lelijknap in de gaten houden. Sympathisant van de actie, loopt nu al te dwepen met video's van de groepering.quote:
Is weg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even quoten om duidelijk te maken waarom deze man tot 1-1-2016 permanent geband was op Fok. Hij steunt openlijk moordenaars.
Dit lijkt me tegen alle regels in te gaan en ook wel wat erger te zijn dat een grapje waarvoor je er even enkele uren af moet.
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
Wat is eigenlijk jullie beleid ten opzichte van al die lui die constant over genocide wauwelen?
Mja msnap dan de haat richting negers welquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.
Val zo iemand lastig met z'n getroebleerde verleden om hem in de spiegel te laten kijken en je krijgt er zelf een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |