echter dekt het totaal de lading niet:quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:29 schreef damian5700 het volgende:
Ontploffing voor Stade de France
Dit is de originele titel van het Telegraaf artikel en dat is dus prima.
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..quote:De politie zou een onbeheerd achtergelaten koffer tot ontploffing hebben gebracht.
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffingquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
Dat van die terreuraanslag klopt en daarop heb ik het veranderd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
echter dekt het totaal de lading niet:
[..]
niks terreuraanslag, een gecontroleerde explosie..
dat klopt, echter zag ik staan terreuraanslag in in de post van damian, kennelijk worden topic titels niet meer bijgewerkt als ze eenmaal geplaatst zijn.. kan mij herinneren dat dit vroeger wel zo was..quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom heeft Damian het toch ook gewijzigd van 'aanslag' naar 'ontploffing'. Wat jij quote spreekt ook van een ontploffing
checkquote:Op donderdag 16 juni 2016 18:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Brits parlementslid vermoord bij Leeds
Ze is overleden, misschien de TT aanpassen.
Ik zou even Lelijknap in de gaten houden. Sympathisant van de actie, loopt nu al te dwepen met video's van de groepering.quote:
Is weg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even quoten om duidelijk te maken waarom deze man tot 1-1-2016 permanent geband was op Fok. Hij steunt openlijk moordenaars.
Dit lijkt me tegen alle regels in te gaan en ook wel wat erger te zijn dat een grapje waarvoor je er even enkele uren af moet.
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
Wat is eigenlijk jullie beleid ten opzichte van al die lui die constant over genocide wauwelen?
Mja msnap dan de haat richting negers welquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks doen. Die jongen is al maanden aan de gang op.
Val zo iemand lastig met z'n getroebleerde verleden om hem in de spiegel te laten kijken en je krijgt er zelf een.
Dit is de titel van het stuk uit het AD.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:23 schreef hoink581 het volgende:
NWS / 'We sluiten de ogen voor moslimgeweld'
Onduidelijke titel.
Ja, maar het is nu tegelijkertijd een honingpot voor boze burgers.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:26 schreef damian5700 het volgende:
Dit is de titel van het stuk uit het AD.
Dus eigenlijk zou het topic onvindbaar moeten zijn voor boze burgers die hun onderbuikgevoelens weer eens bevestigd zien wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu tegelijkertijd een honingpot voor boze burgers.![]()
Nee, zeker niet. Maar TT en OP zetten de toon. Gaat een weinig constructief topic worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:31 schreef Woelwater het volgende:
Dus eigenlijk zou het topic onvindbaar moeten zijn voor boze burgers die hun onderbuikgevoelens weer eens bevestigd zien worden
Dat staat al in de eerste regel van het artikel en verder dekt de TT de lading prima. De vrouw heeft specifiek een boek geschreven over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het niet slimmer erbij te vermelden dat het een interview is met een Duitse agente?
Dat weet ik, heb het interview in de Volkskrant ook zien langskomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:34 schreef Mani89 het volgende:
Dat staat al in de eerste regel van het artikel en verder dekt de TT de lading prima. De vrouw heeft specifiek een boek geschreven over dit onderwerp.
Nou en? Mogen boze burgers zich niet uiten op FOK!?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het niet slimmer erbij te vermelden dat het een interview is met een Duitse agente?
Volgens mij is dat het bestaansrecht van de FP en NWS in zijn geheel. Ik zeg alleen maar dat je hiermee stemmingmakerij in de hand speelt. Zou prettig zijn om de kans dat een topic uitloopt op een lange "landverrader, wegkijker" rant te verlagen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Nou en? Mogen boze burgers zich niet uiten op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |