http://www.telegraaf.nl/b(...)preek_Orlando__.htmlquote:Dominee Roger Jimenez van de Verity Baptist Church zegt onder andere: ,,Mensen vragen me, ben je niet droevig dat er 50 sodomieten zijn gestorven? Maar dit is het probleem met deze vraag. Het is alsof je me zou vragen of ik droevig zou zijn als er 50 pedofielen werden gedood. Nee, ik vind het geweldig. Ik denk dat dit de maatschappij ten goede komt. Ik denk dat Orlando een beetje veiliger is geworden in de nacht. Meer nog. De tragedie is dat er niet meer doden vielen. Ik ben zelfs een beetje boos dat hij zijn werk niet heeft afgemaakt.”
Wow... Dit zijn zulke extreem zieke uitspraken dat ie wat mij betreft om dit soort uitspraken wel even een half uurtje marteling zou mogen ondergaan. Bah, om te kotsen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dominee Roger Jimenez van de Verity Baptist Church zegt onder andere: ,,Mensen vragen me, ben je niet droevig dat er 50 sodomieten zijn gestorven? Maar dit is het probleem met deze vraag. Het is alsof je me zou vragen of ik droevig zou zijn als er 50 pedofielen werden gedood. Nee, ik vind het geweldig. Ik denk dat dit de maatschappij ten goede komt. Ik denk dat Orlando een beetje veiliger is geworden in de nacht. Meer nog. De tragedie is dat er niet meer doden vielen. Ik ben zelfs een beetje boos dat hij zijn werk niet heeft afgemaakt.”
Dit is toch niet iets wat je gewoon kan zeggen daar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:58 schreef ems. het volgende:
Een Amerikaanse predikant die dit soort dingen zegt is nou niet bepaald schokkend.
Inderdaad, allebei net zo extreem die uitspraken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zowel die dominee als Tofik Dibi zijn gestoorde, ranzige gekken.
Ja hoor, Nederland is in zeer korte tijd steeds minder gelovig geworden. Maar streng religieuze gekkies zal je helaas nog wel hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Vraag mij af of we ooit nog mee gaan maken in dit leven dat mensen niet meer zo opgaan in geloof.
Ja bedoelde eigenlijk wereldwijdquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja hoor, Nederland is in zeer korte tijd steeds minder gelovig geworden. Maar streng religieuze gekkies zal je helaas nog wel hebben.
Geef het wat tijd. Ben alleen bang dat wij het niet meer mee gaan maken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bedoelde eigenlijk wereldwijdMaar is nogal een onrealitische wens denk ik
Godsdienstwaanzin, aan alle kanten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
SACRAMENTO - Een schokkende preek van een Amerikaanse predikant van een baptistengemeenschap over het bloedbad in de homoclub in Orlando heeft voor veel ophef gezorgd. Op geen enkele wijze toont de man steun of toeverlaat, hij vindt zelfs dat er meer doden hadden moeten vallen.
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)preek_Orlando__.html
Video: http://www.dailymail.co.u(...)-6094390582717888333
Tja.
Stukje van Tofik Dibi trouwens (heeft hij zelf op Twitter gezet):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie? Alles de schuld van religie, of juist niet?
Ja,quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben we in Nederland ook dit soort Priesters?
Ik hoor er nooit iets over namelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
en vlak de zwarte kousen idioten niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |