abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2016 @ 06:17:38 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163078332
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 06:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Is het leger inmiddels al naar de Nederlandse Biblebelt gestuurd om de homo's te beschermen tegen het grote christelijke gevaar?
Op dit moment kunnen ze beter patrouilleren bij psychiatrische instellingen. Dit is de plek bij uit stek voor mensen die labiel en bipolair zijn. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163082335
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 03:40 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nee, dank u.

Nou, dat dus.
Als je dan toch over een basis achter veel conflicten wilt praten is het overigens volgens mij met name precies de houding die jij laat zien. Superioriteitsgevoel ten opzichte van andersdenkenden.

De wij hebben het bij het rechte eind en iedereen die een andere levensvisie heeft is achterlijk houding. Prima hoor maar het maakt je geen haar beter dan streng religieuzen die homo's veroordelen om hun leefstijl en laat een minstens zo beperkt wereldbeeld zien.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2016 @ 11:46:32 #28
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163082401
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:43 schreef -0- het volgende:

[..]

Als je dan toch over een basis achter veel conflicten wilt praten is het overigens volgens mij met name precies de houding die jij laat zien. Superioriteitsgevoel ten opzichte van andersdenkenden.

De wij hebben het bij het rechte eind en iedereen die een andere levensvisie heeft is achterlijk houding. Prima hoor maar het maakt je geen haar beter dan streng religieuzen die homo's veroordelen om hun leefstijl en laat een minstens zo beperkt wereldbeeld zien.
Jij leest gewoon wat je wil lezen, en niet wat er staat.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')