Van mij mag MIS zo terugkomen hoor. Ik weet zelf niet meer waarom het gesloten is destijds, mogelijk omdat het gewoon niet meer liep. Misschien dat MIS in sommige gevallen een tussensprong kan zijn tussen NWS en BNW.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tofthnx.
Overigens is het ook zonder MIS te heropenen volgens mij op te lossen. DIt forum heet nieuws en achtergronden, is het geen idee om het echt te splitsen met subfora en dan evt topics paralel laten lopen. Eentje met alleen echt nieuws en eentje waar er op losgeachtergrond wordt?
Dit forum is voor mij sinds ik niet meer in NL woon mijn grootste Nederlandse nieuwsbron, ik ben graag op de hoogte van nieuws maar niet zoals veel topics verlopen. Het topic over Orlando bijv gaat niet meer over het onderwerp imo maar meer om randverschijnselen (wat ook prima is het is hier een discussieplatform). Ik weet niet of het mijn perceptie is of dat het echt zo is maar ik heb het idee dat een paar jaar geleden meer feiten, linkjes, bronnen gepost werder en nu in elk topic het een herhaling van zetten is.
Geen dankquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:57 schreef Kaas- het volgende:
Dank voor aanpassing TT burgemeester Londen.
nee - er zijn gewoon nieuwe feiten dus wat is je punt ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi, kan in dat Dascha-topic het woord feiten vervangen worden door speculaties? Lees de laatste 24 uur even door voor onderbouwing.
ik zie er een discussie waar je zelf niet aan deelneemt ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:09 schreef Copycat het volgende:
Oh my.
Maar ik vroeg het aan een mod, niet aan jou, op basis van de speculatieve nonsens van de laatste dagen. Je zou als nabestaande maar op die 'feiten' stuiten.
Wie ben jij trouwens om voor de nabestaanden te praten?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: ik vraag het niet aan jou, maar aan het moderatieteam. Butt out.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: ik vraag het niet aan jou, maar aan het moderatieteam. Butt out.
Dank je.quote:
Neem dan ook even mee dat Copycat andere users komt beschuldigen van het posten vanquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:53 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Ik zal het topic even nalopen. Wat betreft de discussie hier, schaar ik me helemaal achter copycat. Het is bijzonder hinderlijk als iedereen zich er tegenaan gaat lopen bemoeien als iemand hier feedback vraagt.
Er wordt je niks gevraagd en ik kan prima mijn eigen mening vormen en mijn collegae vast ook. Iemand heeft een vraag en daar reageren we graag op en dat proces verloopt beduidend soepeler zonder ruis op de lijn
Schei uit hoor. Als je niet tegen 'speculatieve nonsens' kan, kan ik je niet helpen. Als ze het nou over 'achterlijke bullshit die die mongolen als StaceySinger posten' zou hebben, zou het een aanval zijn die ik weg ga halen. Dat ze posts in een topic speculatieve nonsens vindt waar een mod naar moet kijken is gewoon zeggen wat je ergens van vindt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Neem dan ook even mee dat Copycat andere users komt beschuldigen van het posten van
" speculatieve nonsens" .
dat is een nogal affreuze aantijging
Weet je wat het is? Dit zagen we bij die verdwenen meisjes in de rimboe ook. FOK! verandert in een een bolwerk van wannabespeurneuzen. Over het nieuws gaat het nog maar zijdelings, het gaat om de speurtocht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:35 schreef Copycat het volgende:
Hoi, kan in dat Dascha-topic het woord feiten vervangen worden door speculaties? Lees de laatste 24 uur even door voor onderbouwing.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:25 schreef NanKing het volgende:
Ipv mis kan het misschien beter cluedo of vermist worden. Lijkt me eik nog een beter idee
Zou mooi zijn en een hoop ordinaire off topic discussie's vermijden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Topic is inmiddels vol, ik heb wel wat aangepast en ge-edit, niet verwijderd omdat het net vol zat.
FB / Een misdaadforum
Dat topic liep onlangs ook in FB en heb achter nog eens een balletje opgegooid.
Dat is overigens wel gewoon mijn mening hoor. Moedertjes die spreken over OTD spreken alsof het geen amateurinitiatief is maar een instituut.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:04 schreef timmmmm het volgende:
'achterlijke bullshit die die mongolen als StaceySinger posten'
OTD?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is overigens wel gewoon mijn mening hoor. Moedertjes die spreken over OTD spreken alsof het geen amateurinitiatief is maar een instituut.
Kan het overgrote deel van de gebruikelijke Linksmensch cultuurvernietigers meuk ook mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:39 schreef Dagonet het volgende:
Speculatie en complotten, wat is er mis met BNW, dat is daar toch voor?
Het enige wat die zaken gemeen hebben is dat OM verzaakt gedegen onderzoek te doen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Dit zagen we bij die verdwenen meisjes in de rimboe ook. FOK! verandert in een een bolwerk van wannabespeurneuzen. Over het nieuws gaat het nog maar zijdelings, het gaat om de speurtocht.
Normaal zou ik dat wansmakelijk vinden en daartegen optreden omwille van de nabestaanden. Dat topic over die meskes is zo ook gesloten. Maar de familie/nabestaanden houden dit steeds bewust in het nieuws, moedigt die speurtochten aan en doen er zelf aan mee. Wat moet ik dan?
Er gebeurt in die topics verder niets wat tegen de policy is, dus ik weet niet zo goed wat ik hier dan verder mee moet. Achter de schermen hebben we het er gister met de collega's ook over gehad en het is nou eenmaal zo dat sommige users hier een, in mijn ogen vrij morbide, kick van krijgen. Het liefst zou ik MIS weer open zien voor dit soort gekkigheden, maar om dat nou voor twee topics te doen is ook zo overdreven. Dus we zullen het er, bij gebrek aan beter, in NWS mee moeten doen.
Welke posts stoor je je dan precies aan? Misschien heb ik in de gauwigheid over de te rare posts heengekeken
Als je het niet zo serieus neemt, zou ik me er ook niet zo druk over maken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo serieus neem ik het nu, dat zelfs de zelfverzonnen afkorting me niet kan bommen.
Dit vraag ik me ook af. Nieuw subforum gaat een beetje ver, maar onder de paraplu van NWS past het ook niet echt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:39 schreef Dagonet het volgende:
Speculatie en complotten, wat is er mis met BNW, dat is daar toch voor?
TDOquote:
Ik vind het potsierlijk. Dat is denk ik het goede woord er voor. Potsierlijk. En een beetje meelijwekkend. Maar dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:00 schreef StaceySinger het volgende:
Team Dascha Onderzoek (TDO) heeft nieuwe feiten geconstateerd met betrekking tot de vermeende zelfmoord van Dascha Graafsma op 28 november 2015.
[...knipperdeknip...]
Het TDO roept deze personen op om contact op te nemen.
Ik weet je mening en ben het met het gedeelte eens dat een MIS een oplossing kan zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
TDO
[..]
Ik vind het potsierlijk. Dat is denk ik het goede woord er voor. Potsierlijk. En een beetje meelijwekkend. Maar dat is slechts mijn mening.
Ik begrijp de post van Timmmmmmmm overigens prima. Wat niet wegneemt dat ik vind dat NWS met dit soort topics naar het niveau van een ordinaire Britse tabloid zakt. Kortom: het zal allemaal best binnen de policy zijn maar het is imo geen NWS.
Vernieuwde ZUUquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:
En een ZEU voor de azijnpissers, die hier op FOK nauwelijks een bijdrage leveren on topic maar wel klagen over anderen met een mening. Kan FB ook gebruikt worden waar het voor bedoeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |