abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162952276
Aanslag op 5 miles van waar ik woon. Er is een gespannen sfeer hier nu, met veel politie. Mensen gaan nu naar ziekenhuizen om bloed te doneren. In eerste instantie dacht men dat het om een radicale christen zou gaan, maar al snel gingen er geruchten dat een islamgerelateerde aanslag ging en wat ook blijkt te zijn. De dader blijkt een home-grown van afkomst Afghaan te zijn in Orlando. Aanslag lijkt nu gedaan te worden door een IS sympathisant dan door IS georganiseerde aanslag, hoewel je af kan vragen of het een lone wolf lijkt te zijn omdat zich goed heeft voorbereid en als je ziet hoeveel slachtoffers kon maken
pi_162952280
Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:18:35 BREAKING: Powerful explosion heard in Beirut. Will update when more information becomes available - AFP reageer retweet
Het gaat nu los ofzo?
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Waar? Bron?
L0gg0l twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:09:07 Police arrest man carrying explosives, assault weapons. Was enroute to West Holiday festival https://t.co/rqlotVUK9A (via @RobertFaturechi) reageer retweet
Dit is over het algemeen een zeer goed geïnformeerde bron.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:20:28 #53
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162952284
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hij zal vast wel zijn krankzinnige ideeën uit de Koran hebben gehaald
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hij zal vast wel zijn krankzinnige ideeën uit de Koran hebben gehaald
Ja vast
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_162952300
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef truthortruth het volgende:
En mensen trappen gewoon in de islamitische trollen die van onderwerp proberen te veranderen....ziek.
Ze gaan tot het uiterste om de aandacht af te leiden. We gaan gezellig keuvelen over de "terroristische" Koerden, terwijl Turkije natuurlijk schone handen heeft. En we gaan de zielige moslims bijstaan die slachtoffer van de terreurdaad in - waar was het ook alweer - zijn, aangezien het imago van hun religie onder vuur ligt.
pi_162952324
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit is echt walgelijk. Kapitaliseren op menselijk leed. :')
Dat is wat de westerse wereld al tientalen jaren doet als het niet langer is en waar jij ook van profiteert.
pi_162952333
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.
Ja, tuurlijk. Er komt veel meer bij kijken maar jij beweerde dat de VS in staat van oorlog was. Ik ontkracht dat. De VS is voor 0,1% in staat van oorlog, zeker, maar niet meer dan dat. Als ze in staat van oorlog waren dan vlogen honderden moderne gevechtsvliegtuigen/drones en ander modern spul boven bepaalde landen en werden honderdduizenden grondtroepen gestationeerd. Niet een paar honderd. Die ultramoderne vliegdekschepen zouden dan ook uitrukken. We zien niet eens een schim van de USA. Die hebben we ook niet gezien in de Irakoorlog. Maak je niks wijs.
pi_162952336
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat zal best wel, maar ze hebben wel allemaal een islamitische achtergrond.
Ze zijn ook allemaal man en dragen vaak schoenen.
pi_162952357
Zijn de sappige details van de schietpartij al bekend?
pi_162952402
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef L3gend het volgende:
Aanslag op 5 miles van waar ik woon. Er is een gespannen sfeer hier nu, met veel politie. Mensen gaan nu naar ziekenhuizen om bloed te doneren. In eerste instantie dacht men dat het om een radicale christen zou gaan, maar al snel gingen er geruchten dat een islamgerelateerde aanslag ging en wat ook blijkt te zijn. De dader blijkt een home-grown van afkomst Afghaan te zijn in Orlando. Aanslag lijkt nu gedaan te worden door een IS sympathisant dan door IS georganiseerde aanslag, hoewel je af kan vragen of het een lone wolf lijkt te zijn omdat zich goed heeft voorbereid en als je ziet hoeveel slachtoffers kon maken
WAarom bloed doneren, ik las eigenlijk niets over gewonden.
pi_162952409
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.
Ze hanteren echter geen winnende strategie. Ze proberen zowel Assad als ISIS in 'balans' te houden. Putin's kortstondige oorlog tegen de Syrische rebellen om Assad te helpen was veel effectiever.

Daarnaast zijn er andere middelen waarmee we de oorlog kunnen winnen. John Schindler oppert bijvoorbeeld een strategie om ISIS te infiltreren met spionnen, zoals de KGB vroeger deed bij terroristische organisaties.
http://observer.com/2016/06/how-to-defeat-the-islamic-state/

Je laat ze elkaar uitmoorden, doordat ze elkaar niet meer vertrouwen. Nation building, rebellen steunen etc. allemaal verlies je daar de oorlog mee. Je kunt beter de vijand vernietigen of infiltreren en zichzelf laten vernietigen.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:24:14 #61
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162952411
Wollah tffooeee wat gaan jullie snel.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162952412
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal man en dragen vaak schoenen.
Twijfel je nou zelf nooit? Denk je nou echt nooit na de zoveelste slachtpartij, misschien is mijn wereldbeeld niet helemaal correct?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162952420
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

WAarom bloed doneren, ik las eigenlijk niets over gewonden.
Er zijn meer dan 50 gewonden, waarvan velen in kritieke toestand
pi_162952440
Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:24:21 BREAKING: Man arrested in Santa Monica with possible explosives and assault rifles, said he was going to L.A. Gay Pride festival - LA Times reageer retweet
pi_162952487
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onjuist. Dit soort figuren hebben doorgaans weinig met religie en brengen nauwelijks nog tijd door in een moskee. Daar zijn al verschillende onderzoeken naar gedaan door veiligheidsdiensten.
Het probleem is vaak dat het om criminelen gaat die vlak voor hun daad zich laten ronselen en heel diep in de Islam duiken om het via 1 grote daad zogenaamd 'goed te maken'.
pi_162952490
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:24 schreef L3gend het volgende:

[..]

Er zijn meer dan 50 gewonden, waarvan velen in kritieke toestand
Dodental kan dus nog oplopen.. ;(

Ik begrijp dat men nu in de veronderstelling is dat ik nu, als moslima, juich en feest aan het vieren ben, want bah homo's. Maar ik vind het wel heel erg dat je een avondje uit kan gaan om vervolgens een dag later een naam in de krant te worden.
pi_162952492
Livestream Witte Huis

pi_162952528
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik begrijp dat men nu in de veronderstelling is dat ik nu, als moslima, juich en feest aan het vieren ben, want bah homo's. Maar ik vind het wel heel erg dat je een avondje uit kan gaan om vervolgens een dag later een naam in de krant te worden.
Dit wist je toch al van Fok?
pi_162952538
Het kan zijn dat de persconferentie wordt uitgesteld, nu er nieuws is over een mogelijke tweede weliswaar mislukte poging tot een aanslag. Dit zou een serie kunnen zijn.
pi_162952539
quote:

[..]

Misschien wordt het eens tijd om die sekte van je te verlaten.
pi_162952547
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit wist je toch al van Fok?
Nee, ik blijf mij er om verbazen. Goddank dat ik op straat nog wel vriendelijk ervaar en kan nuanceren.
pi_162952556
quote:

[..]

Dat je niet feest aan het vieren ben mag ik hopen. Maar is er dan geen enkel greintje verstand bij je dat kan begrijpen dat mensen hier de islam op aankijken, is dit na het zoveelste bloedbad zo raar?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162952563
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, ik blijf mij er om verbazen. Goddank dat ik op straat nog wel vriendelijk ervaar en kan nuanceren.
Op straat zitten ze niet veilig achter hun pctje :p
  zondag 12 juni 2016 @ 19:28:42 #74
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162952566
quote:

[..]

Volgens hun heeft die man de Koran gelezen (want dat doen wij nooit) en heeft hij als enige het licht gezien en is tot deze daad gekomen en kopen wij een taart om het te vieren.

Dat is de conclusie hier op fok
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_162952573
TeddyDavisCNN twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:23:22 The Orlando shooter called 911 pledging allegiance to ISIS and mentioned the Boston bombers, a U.S. official tells CNN. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')