abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163234070
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
True, er valt nog een hoop te verbeteren, maar zoals je in het artikel ook kon lezen werden er in Engeland in 1952 (niet zo heel lang geleden) nog 5000 mensen vervolgd wegens sodomie, een poging tot sodomie en onfatsoenlijk gedrag door een (tijdelijke) opleving van anti-homo sentimenten. Dat er een wet bestaat wil nog niet zeggen dat men dagelijks bezig is deze toe te passen. Maar helemaal afschaffen zou natuurlijk beter zijn.
Eens, het is natuurlijk te belachelijk dat die wet nog bestaat. Pas in 2013 is er ook eerherstel gekomen voor Alan Turing vanwege die wet.
quote:
:D Nee hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat zo'n samenleving door zijn structuur ook zijn voordelen heeft wb het voortbestaan ervan. Onze samenleving krimpt al decennia.
Het laatste zou wmb voor de wereld een stuk beter zijn omdat we steeds meer met het probleem overbevolking te maken krijgen als dat niet gebeurt.
Ik vind het juist eng die structuur. Dat is één van de fundamenten waarom ik religie als een negatief iets zie.
quote:
Ja, dat vindt niemand fijn. Het is alsof je al die jaren van emancipatie nog een keer over moet doen :Y Toch kun je vluchtelingen met een geloof niet anders behandelen dan die zonder een geloof. Dat zou pure discriminatie zijn. Uiteraard moeten alle vluchtelingen zich ook aan onze wetten houden, net als wij.
Vluchtelingenkwetie: Op de één of andere manier kom ik toch steeds tegenover de 'en dan ga ik het voor het gemak maar even heel lelijk zeggen' policor mensen. En sta ik te beargumenteren voor de pvv'ers en ander rechts tuig.

Dat heeft twee oorzaken, de ene is dat ik kijk op de lange termijn en dan zie ik de vluchtelingenkwestie als een structureel probleem, wat we met het opvangen van een paar honderd duizend niet gaan oplossen. Integendeel, het gaat het probleem groter maken. Heel kort door de bocht gezegd, we halen conflicten binnen in plaats van dat we daar conflicten oplossen.
De andere reden zijn de leugens die verspreid worden, waardoor ik steeds meer moeite heb om al die zielige verhalen te geloven. Zo stond er nu weer een verhaal over Keulen dat ze de daders niet konden identificeren, maar daar wel bij aangeven dat de daders geen vluchtelingen waren. Dat is gewoon krom.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:35:03 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163746271
http://www.latimes.com/na(...)0712-snap-story.html

quote:
The FBI investigated the Orlando mass shooter for 10 months — and found nothing. Here's why
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 15 juli 2016 @ 21:06:36 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163766514
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

True, er valt nog een hoop te verbeteren, maar zoals je in het artikel ook kon lezen werden er in Engeland in 1952 (niet zo heel lang geleden) nog 5000 mensen vervolgd wegens sodomie, een poging tot sodomie en onfatsoenlijk gedrag door een (tijdelijke) opleving van anti-homo sentimenten. Dat er een wet bestaat wil nog niet zeggen dat men dagelijks bezig is deze toe te passen. Maar helemaal afschaffen zou natuurlijk beter zijn.
Maar er zit toch een groot verschil tussen gerechtelijke vervolging en een nachtclub binnenlopen.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')