Is een goede linkse traditie, zag je in de SU waar aanhangers van trotzky werden vermoord, in de spaanse burgeroorlog net zo goedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:39 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Ik vind het altijd wel vermakelijk als ''statists'' met elkaar gaan op de vuist gaan
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
De D "antifacisten" hebben op de partijdag van Die Linken (de ouwe SED in een modern jasje) Sarah Wagenknecht (de vriendin van Oscar Lafontaine), een extreem linkse dame, een taart in het gezicht gedrukt omdat ze niet links genoeg is in hun ogen, ze had namelijk wat gezegd over de grenzen van de opvangcapaciteit voor vluchtelingen in D
Splet, krijgt hem echt vol in haar smoel
De grootste statisten zitten aan de rechterzijde. Met hun bailouts en gegeil op het leger.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:39 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Ik vind het altijd wel vermakelijk als ''statists'' met elkaar gaan op de vuist gaan
Ben jij het met de Taarters eens of met deze dame?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De grootste statisten zitten aan de rechterzijde. Met hun bailouts en gegeil op het leger.
Pim Fortuyn werd getaart door dit soort " antifacisten" nu is de topvrouw van de SED, euh, die Linke aan de beurt omdat ze te "rechts" zou zijnquote:
Sorry ik ken het hele mens nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pim Fortuyn werd getaart door dit soort " antifacisten" nu is de topvrouw van de SED, euh, die Linke aan de beurt omdat ze te "rechts" zou zijn
- "We kunnen niet iedereen opvangen, we moeten de oorzaak aanpakken zodat mensen niet hoeven te vluchten"quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
De reden waarom ze getaart werd, oa dit interview
Pim Fortuyn zei, we moeten éérst de mensen die al in Nederland wonen goed kunnen helpenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
- "We kunnen niet iedereen opvangen, we moeten de oorzaak aanpakken zodat mensen niet hoeven te vluchten"
- BAM! TORTE IN JE BAKKES
Wat?
Helaas, niet iedereen kan Duits. Ik ben alleen het Nederlands en Frans vloeiend machtig. En steenkolen Engels. Niet meer. Heb je een met ondertiteling? Helaas kan ik met de Franse taal buiten Wallonië, Frankrijk en Quebec (Canadese provincie met 8 miljoen inwoners waar Frans de eerste taal is) alleen maar terecht in grote delen van donker afrika en een paar andere derdewereldnaties.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar heeft Maggie denk ik weinig problemen mee, sterker nog, ze moedigt mensen juist aan om vooral meer taarten te gooien, bij voorkeur frambozen met slagroom.quote:
Je moet ook niet proberen enige logica in de denkwijze van antifa's te ontdekken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
- "We kunnen niet iedereen opvangen, we moeten de oorzaak aanpakken zodat mensen niet hoeven te vluchten"
- BAM! TORTE IN JE BAKKES
Wat?
Jonge vrouw nog, LaFontaine die zal wel tegen de 70 lopen tegenwoordig of niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze klinkt als een verstandige vrouw. Het filmpje met die ondertiteling 'schockierende rede'. Wat zijn Duitsers toch een stel pussies geworden in de laatste 20 jaar. Het is van extreem naar extreem alleen dan helemaal de andere kant op. Wat een land.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:17 schreef frietenstamp het volgende:
Zij was ook tegen het over de balk smijten van tientallen miljarden euro's van hardwerkende burgers naar Griekenland, banken en speculanten terwijl de problemen daarmee niet opgelost maar vergroot worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |