Oh, het is dus wel blijven hangen. Goed gedaan Koos, je begrijpt nu zelf de absurditeit van iemand erop wijzen dat hij of zij geen recht tot spreken zou hebben.quote:
Ik weet precies waar ze over gaan. De reacties op pagina 1 mogen nog steeds weg. Die hebben namelijk niets van doen met het anti-racisme juichfeestje waar jij weer eens oververtegenwoordigd van de partij bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je hebt de tweets niet gelezen dus? Ik raad je dringend aan het hele topic te lezen voordat je hier weer komt, je mist de helft namelijk.
Het hoort er nu eenmaal bij op een forum. Als het goed is wordt wat ontoelaatbaar is weg gemodereerd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, hakken op buut'nlanders, vluchtelingen, moslims en alles wat vreemd is, gebeurt hier niet.
Ik zou nogmaals oproepen dat de nazi's komen om je statement kracht bij te zetten.quote:
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat die gast opent met "de bruinhemden zijn er weer" net nadat ik die tweet plaatste en er discussie over ontstond. Niet zo heel gek om te concluderen dat daar een verband tussen zit. Daarom mijn redelijk vraag tot verduidelijking met "pardon?".
Oh ja? Wat schrijf ik dan precies wat volgens jou in aanmerking komt voor die classificatie?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet precies waar ze over gaan. De reacties op pagina 1 mogen nog steeds weg. Die hebben namelijk niets van doen met het anti-racisme juichfeestje waar jij weer eens oververtegenwoordigd van de partij bent.
Ik plaats alleen maar normale reacties, daarom ook mijn verbazing. Zou kunnen dat mensen uitschelden voor bruinhemd inmiddels ook in een glijdende schaal terecht is gekomen. Daarom ook mijn vriendelijk gestelde vraag "pardon?".quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.
Hoink praat dan ook gewoon poep met zijn statement dat de bruinhemden komen. Zelfs jij moet dat zien Koos.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij gewoon een normale reactie plaatst, dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen? Ik post ook regelmatig in dergelijke topics, maar als iemand het heeft over 'een topic vol bruinhemden', dan weet ik dat dat niet aan mij is gericht. En zo wel, dan praat diegene poep.
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef Ryan3 het volgende:
Het hoort er nu eenmaal bij op een forum. Als het goed is wordt wat ontoelaatbaar is weg gemodereerd.
Waarom voel je je dan aangesproken? Twijfel je stiekem dan toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik plaats alleen maar normale reacties, daarom ook mijn verbazing
Lees pagina 1 erop na. En dit keer zonder oogkleppies, JeSuisDroplul.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoink praat dan ook gewoon poep met zijn statement dat de bruinhemden komen. Zelfs jij moet dat zien Koos.
Oh, dus je wil je statement veranderen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.
Oproepen tot opvoedingskampen en geweld lijken mij nog steeds ontoelaatbaar.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De eerste pagina van dat topic gaat voor 90% over de GroenLinks mevrouw die stageplekken aanbied.
Volgens Hoink moet dit verwijderd worden.
De logica ontbreekt.
Ik twijfel daar niet over.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken? Twijfel je stiekem dan toch?
Nou nee, geef maar aan welke posts op pagina 1 weg mogen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]ja en we gaan weer tot in het absurde.
Ben jij blauw? Nee. Heb jij enige autoriteit verder?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh, dus je wil je statement veranderen?
Prima. Dan nogmaals: waarom voel je je aangesproken?quote:
Geen autoriteit, dus probeer dit aub niet vent. Pis in m'n broek.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nou nee, geef maar aan welke posts op pagina 1 weg mogen.
Je klinkt een beetje mad hoink, wil je misschien nog iets kwijt over je bruinhemden opmerking? Het blijkt namelijk dat deze op vrij weinig gebaseerd is.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen autoriteit, dus probeer dit aub niet vent. Pis in m'n broek.![]()
Heb je ondertussen heel pagina 1 al verwijderd?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:52 schreef Frutsel het volgende:
sommige 'bruinhemden' hier moeten ook naar een heropvoedingskamp
de slowchat is ergens anders, daar hebben we ook views nodig
Heb je ook een beetje een idee wat ik zie als ik weer een uitgebraakt hersenspinseltje van jou tegen kom.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je klinkt een beetje mad hoink, wil je misschien nog iets kwijt over je bruinhemden opmerking? Het blijkt namelijk dat deze op vrij weinig gebaseerd is.
bijna... jij moet nogquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je ondertussen heel pagina 1 al verwijderd?
Oproepen tot heropvoedingskampen is een oud Lubberiaans fenomeen. Hij wilde in 1983 dit soort ventjes al heropvoeden olv defensie. We hebben tegenwoordig ook van dat soort heropvoedingskampen. Bij ons in de buurt in de bossen staat er één. Regelmatig ontsnappen dergelijke lieden dan en gaan dan even op dievenpad in nabij gelegen dorp. Oproepen tot eigenrichting is een vrij rekbaar begrip kennelijk. Ik heb niemand gezien die zegt de mitrailleur erover. Wel zijn er mensen die de actie van Van Rij goedkeuren. Zoals ik uitleg iets dat altijd gedaan wordt in Marokko en vandaar dat daar minder van dat straattuig is, wordt altijd gezegd. Ikzelf zou het niet doen, maar ik neem die man het niet kwalijk iig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog steeds bans krijgen voor het plaatsen van foto's van particulieren met naam zonder hun toestemming te hebben.
Oproepen tot opvoedingskampen en geweld lijken mij nog steeds ontoelaatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |