Op welke reacties doel je precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
NWS / VIDEO: Kutmarokkanen bespugen Pownews-meisje
De bruinhemden zijn er weer.
Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen? Oproepen tot eigen rechter spelen.quote:
Is geen antwoord op de vraag. Je stelt dat de bruinhemden er weer zijn. Dan neem ik aan dat je o.m. mij bedoelt en anderen die reageerden toen ik die tweet plaatste over het wit revanchisme.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen? Oproepen tot eigen rechter spelen.
Het is weer ouderwets gezellig in NWS.
Kopje thee met die belhamels drinken is een betere oplossing inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef hoink581 het volgende:
Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen? Oproepen tot eigen rechter spelen.
Que??quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Zorgen voor lekker veel views.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Wie de schoen past, beste Ryan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is geen antwoord op de vraag. Je stelt dat de bruinhemden er weer zijn. Dan neem ik aan dat je o.m. mij bedoelt en anderen die reageerden toen ik die tweet plaatste over het wit revanchisme.
Of je maakt duidelijk dat iemand vanaf die post een bruinhemd is en dus dit heeft gedaan "Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen?" Of je trekt fijn die constatering terug.
Ja, vandaar klopt het dus niet wat die gast zegt. Dus ik denk dat-ie het maar even intrekt, anders zal ik genoopt zijn erop te reclameren.quote:
Nee hoor, ik was namelijk nog niet eens voorbij de eerste pagina toen ik dit bericht plaatste. Voel jezelf maar niet aangesproken en trek die lange tenen maar weer fijn in.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
Is geen antwoord op de vraag. Je stelt dat de bruinhemden er weer zijn. Dan neem ik aan dat je o.m. mij bedoelt en anderen die reageerden toen ik die tweet plaatste over het wit revanchisme.
Of je maakt duidelijk dat iemand vanaf die post een bruinhemd is en dus dit heeft gedaan "Heropvoedingskampen, foto's met naam en toenaam plaatsen?" Of je trekt fijn die constatering terug.
Ach man, er hangt toch ook gewoon een verrot sfeertje in NWS? Dergelijke topics verzanden steevast in scheldpartijen richting alles wat Marokkaans/Turks/islamitisch is. Ik vraag mij ook echt af wat het nut is van dergelijke topics. Ze worden in ieder geval niet gestart met het idee om een goede discussie in gang te zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vandaar klopt het dus niet wat die gast zegt. Dus ik denk dat-ie het maar even intrekt, anders zal ik genoopt zijn erop te reclameren.
Misschien moet je dan eerst eens alle reacties lezen, voordat je gaat reclameren in FB.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was namelijk nog niet eens voorbij de eerste pagina toen ik dit bericht plaatste. Voel jezelf maar niet aangesproken en trek die lange tenen maar weer fijn in.
Toevallig ontstond de discussie van morgen over de tik die die Bart-Jan van Rij uitdeelde.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, er hangt toch ook gewoon een verrot sfeertje in NWS? Dergelijke topics verzanden steevast in scheldpartijen richting alles wat Marokkaans/Turks/islamitisch is. Ik vraag mij ook echt af wat het nut is van dergelijke topics. Ze worden in ieder geval niet gestart met het idee om een goede discussie in gang te zetten.
Waarom voel jij je aangesproken? Heb je het idee dat je eigen houding de kwalificatie 'bruinhemd' verdient?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eerst eens alle reacties lezen, voordat je gaat reclameren in FB.
Miaschien moet jij jezelf niet aangesproken voelen op het moment dat er een uitspraak wordt gedaan over een topic waar jij in post.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien moet je dan eerst eens alle reacties lezen, voordat je gaat reclameren in FB.
Er was best een goede discussie over wit revanchisme en het feit dat deze jongens een stageplek hebben verdiend met hun gespuug.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, er hangt toch ook gewoon een verrot sfeertje in NWS? Dergelijke topics verzanden steevast in scheldpartijen richting alles wat Marokkaans/Turks/islamitisch is. Ik vraag mij ook echt af wat het nut is van dergelijke topics. Ze worden in ieder geval niet gestart met het idee om een goede discussie in gang te zetten.
Dat dit kan in Nederland, mensen die oproepen tot heropvoedingskampen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Miaschien moet jij jezelf niet aangesproken voelen op het moment dat er een uitspraak wordt gedaan over een topic waar jij in post.
De posts waar ik op doel staan namelijk NOG STEEDS op de eerste pagina.
Precies, hakken op buut'nlanders, vluchtelingen, moslims en alles wat vreemd is, gebeurt hier niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toevallig ontstond de discussie van morgen over de tik die die Bart-Jan van Rij uitdeelde.
Waarom meen jij hierop te moeten reageren? Ben jij een mattie van Hoink?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken? Heb je het idee dat je eigen houding de kwalificatie 'bruinhemd' verdient?
ironische uitspraken lijken mij weinig op te hebben met discussies.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Er was best een goede discussie over wit revanchisme en het feit dat deze jongens een stageplek hebben verdiend met hun gespuug.
En wat doe jij hier dan precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom meen jij hierop te moeten reageren? Ben jij een mattie van Hoink?
Zo flauw van je dit Koos.
Omdat die gast opent met "de bruinhemden zijn er weer" net nadat ik die tweet plaatste en er discussie over ontstond. Niet zo heel gek om te concluderen dat daar een verband tussen zit. Daarom mijn redelijk vraag tot verduidelijking met "pardon?".quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken? Heb je het idee dat je eigen houding de kwalificatie 'bruinhemd' verdient?
Je hebt de tweets niet gelezen dus? Ik raad je dringend aan het hele topic te lezen voordat je hier weer komt, je mist de helft namelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ironische uitspraken lijken mij weinig op te hebben met discussies.
Marginalen galore.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat dit kan in Nederland, mensen die oproepen tot heropvoedingskampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |